AnonymBruker Skrevet 21. september #21 Skrevet 21. september Kan Flawless være en løsning? Jeg bruker det på barten min ☺️ Det tar ikke ett minutt engang å fjerne hårene. Anonymkode: ee71b...679 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #22 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 8.41): Laser vil jo ta det. Har riktignok ikke mørke hår i ansikt (bruker kniv for å ta dun ca annenhver dag), men laser har gjort underverker under armer og i bikinilinje. Anonymkode: 6f4ed...62f Du barberer deg annen hver dag? Anonymkode: c3c24...c8f
AnonymBruker Skrevet 21. september #23 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan Flawless være en løsning? Jeg bruker det på barten min ☺️ Det tar ikke ett minutt engang å fjerne hårene. Anonymkode: ee71b...679 Er det epilator? Gjør det vondt? Hvor lenge holder hårene seg borte? 😊 Anonymkode: 43c87...56d
AnonymBruker Skrevet 21. september #24 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det epilator? Gjør det vondt? Hvor lenge holder hårene seg borte? 😊 Anonymkode: 43c87...56d Nei, ingen epilator. Det er en liten barbermaskin. Så det gjør ikke vondt. Jeg har lyse hår og bruker den en gang i uken. Den er snill mot huden og kan sikkert brukes daglig. Det er rett og slett bare å lade den opp av og til, og føre maskinen over hårene. Veldig fort gjort, er så glad jeg fant den 😊 Anonymkode: ee71b...679 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #25 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, ingen epilator. Det er en liten barbermaskin. Så det gjør ikke vondt. Jeg har lyse hår og bruker den en gang i uken. Den er snill mot huden og kan sikkert brukes daglig. Det er rett og slett bare å lade den opp av og til, og føre maskinen over hårene. Veldig fort gjort, er så glad jeg fant den 😊 Anonymkode: ee71b...679 Åå, så lurt! Skal sjekke ut den 😃 Anonymkode: 43c87...56d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #26 Skrevet 23. september Høres ut som du har pcos. Kom deg til lege/gynekolog/ hudlege å få tatt blodprøver og ultralyd av eggstokkene dine. Jeg fikk diagnose hirsutisme av hudlege og økonomisk støtte til elektrolysebehandling i ansiktet, altså fjerne hårene med en liten elektrisk nål som blir stukket ned i hårsekken som dreper hårsekkene. Jeg begynte også på Diane p-piller som reduserte hårveksten Anonymkode: d8739...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. september #27 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 15.49): Det beste er å ikke fjerne hår på kroppen da det ofte blir værre. Jeg personlig hadde aldri rørt de dunhåra i ansiktet. Anonymkode: caafb...048 Lyse dunhår i ansiktet burde ikke være noe problem, skjønner meg ikke på dem som fjerner det. Men noen har faktisk mørke stive hår i ansiktet. Anonymkode: a9d2a...f48 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #28 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 15.49): Det beste er å ikke fjerne hår på kroppen da det ofte blir værre. Jeg personlig hadde aldri rørt de dunhåra i ansiktet. Anonymkode: caafb...048 Ikke alle har bare dunhår i ansiktet, dessverre. I wish! Med alderen har jeg fått flere og flere stive, mørke hår. De fjernes, ellers føler jeg meg skikkelig mandig. Anonymkode: 43c87...56d
Urwa Skrevet 24. september #30 Skrevet 24. september Bruk YAG laser. Det vil hjelpe deg å bli kvitt problemet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå