Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan Flawless være en løsning? Jeg bruker det på barten min ☺️ Det tar ikke ett minutt engang å fjerne hårene.

68626568413214.jpg

Anonymkode: ee71b...679

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 8.41):

Laser vil jo ta det. Har riktignok ikke mørke hår i ansikt (bruker kniv for å ta dun ca annenhver dag), men laser har gjort underverker under armer og i bikinilinje. 

Anonymkode: 6f4ed...62f

Du barberer deg annen hver dag?

Anonymkode: c3c24...c8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan Flawless være en løsning? Jeg bruker det på barten min ☺️ Det tar ikke ett minutt engang å fjerne hårene.

68626568413214.jpg

Er det epilator? Gjør det vondt? Hvor lenge holder hårene seg borte? 😊

Anonymkode: 43c87...56d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det epilator? Gjør det vondt? Hvor lenge holder hårene seg borte? 😊

Nei, ingen epilator. Det er en liten barbermaskin. Så det gjør ikke vondt. Jeg har lyse hår og bruker den en gang i uken. Den er snill mot huden og kan sikkert brukes daglig. Det er rett og slett bare å lade den opp av og til, og føre maskinen over hårene. Veldig fort gjort, er så glad jeg fant den 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, ingen epilator. Det er en liten barbermaskin. Så det gjør ikke vondt. Jeg har lyse hår og bruker den en gang i uken. Den er snill mot huden og kan sikkert brukes daglig. Det er rett og slett bare å lade den opp av og til, og føre maskinen over hårene. Veldig fort gjort, er så glad jeg fant den 😊

Åå, så lurt! Skal sjekke ut den 😃

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har pcos.

Kom deg til lege/gynekolog/ hudlege å få tatt blodprøver og ultralyd av eggstokkene dine.

Jeg fikk diagnose hirsutisme av hudlege og økonomisk støtte til elektrolysebehandling i ansiktet, altså fjerne hårene med en liten elektrisk nål som blir stukket ned i hårsekken som dreper hårsekkene.

Jeg begynte også på Diane p-piller som reduserte hårveksten

Anonymkode: d8739...4dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 15.49):

Det beste er å ikke fjerne hår på kroppen da det ofte blir værre. Jeg personlig hadde aldri rørt de dunhåra i ansiktet.

Anonymkode: caafb...048

Lyse dunhår i ansiktet burde ikke være noe problem, skjønner meg ikke på dem som fjerner det.

Men noen har faktisk mørke stive hår i ansiktet.

Anonymkode: a9d2a...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 15.49):

Det beste er å ikke fjerne hår på kroppen da det ofte blir værre. Jeg personlig hadde aldri rørt de dunhåra i ansiktet.

Anonymkode: caafb...048

Ikke alle har bare dunhår i ansiktet, dessverre. I wish! Med alderen har jeg fått flere og flere stive, mørke hår. De fjernes, ellers føler jeg meg skikkelig mandig.

AnonymBruker
Skrevet

Elektrolyse!

Anonymkode: 3b4f2...9d1

Skrevet

Bruk YAG laser. Det vil hjelpe deg å bli kvitt problemet ditt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...