AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Må bare få ut hvor utrolig LEI jeg er av å ha så mye hår i ansiktet. Jeg har prøvd ALT som lommeboka tillater Jeg er jo kvinne, jeg skal ikke ha masse mørkt hår på overleppe, hake og kinn??????? Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, jeg har hatt det slik i mange år. Damer rundt meg har jo ikke dette, de har fine, hårfrie ansikter Måtte bare få ut hvor lei jeg er av å være frustrert over dette Anonymkode: 3529f...9be 6
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Laser vil jo ta det. Har riktignok ikke mørke hår i ansikt (bruker kniv for å ta dun ca annenhver dag), men laser har gjort underverker under armer og i bikinilinje. Anonymkode: 6f4ed...62f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Jeg har ikke noen gode råd til deg TS, jeg har det selv slik. Er Nordisk lys, men har pcos og masse mørke hår. Napper hver dag. Gitt meg store porer. Men jeg har vendt meg til å fjerne håret samtidig som jeg børster tenna, om man kan si det sånn. Angående laser: Har selv brukt 20k og 18 lasertimer i 2023-2025, pluss 10k og 6 lasertimer i 2018. Uten noe resultat. Håret ble svakere en måned eller to. Tre ulike klinikker i Oslo. Prøv å finn rutiner rundt å fjerne håret. Lykke til! Anonymkode: 1587f...0b2
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Laser vil jo ta det. Har riktignok ikke mørke hår i ansikt (bruker kniv for å ta dun ca annenhver dag), men laser har gjort underverker under armer og i bikinilinje. Anonymkode: 6f4ed...62f Jeg skrev akkurat et innlegg rett over. Kan du anbefale en type laser, klinikk og innstilling som vil ta håret? Anonymkode: 1587f...0b2
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Må bare få ut hvor utrolig LEI jeg er av å ha så mye hår i ansiktet. Jeg har prøvd ALT som lommeboka tillater Jeg er jo kvinne, jeg skal ikke ha masse mørkt hår på overleppe, hake og kinn??????? Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, jeg har hatt det slik i mange år. Damer rundt meg har jo ikke dette, de har fine, hårfrie ansikter Måtte bare få ut hvor lei jeg er av å være frustrert over dette Anonymkode: 3529f...9be Har brukt voks hele mitt voksne liv. Gjør det selv en gang i måneden ca. Blitt en vane. Å det er ikke dyrt . Anonymkode: a5b94...12e
AnonymBruker Skrevet 14. september #6 Skrevet 14. september TS her Brukte masse penger på laserbehandlinger for noen år tilbake. Det hjalp ikke det grann. Mulig hårene som jeg hadde den gang er borte, men det kommer stadig nye og i dag merker jeg ikke at jeg hadde behandlingene engang. Anonymkode: 3529f...9be
Stor pike Skrevet 14. september #7 Skrevet 14. september Jeg vokser sånn hver tredje fjerde uke. I mellom napper jeg det mest ekstreme. Lange hår på haken og sånn. Funker for meg. (det gjør satans vondt, men er verdt det)
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS her Brukte masse penger på laserbehandlinger for noen år tilbake. Det hjalp ikke det grann. Mulig hårene som jeg hadde den gang er borte, men det kommer stadig nye og i dag merker jeg ikke at jeg hadde behandlingene engang. Anonymkode: 3529f...9be Det er jo dårlig av klinikken, da.. Jeg har alltid fått tydelige råd og vurderinger. Realistiske forventninger, også til vedlikehold. Anbefalt laser under armer og bikinilinje, da jeg har lys hud med mørke hår. Men ikke anbefalt for legger og ansikt. Det krevde 6 behandlinger, samt vedlikehold 1-2 ganger i året (vil avta etterhvert). Dette er ikke noe jeg kan mye om. Men det er veldig stor forskjell på kvalitet på lasere. Og ulike typer virker forskjellig på ulik hud. Man får gjerne det man betaler for. Anonymkode: 6f4ed...62f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #9 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har brukt voks hele mitt voksne liv. Gjør det selv en gang i måneden ca. Blitt en vane. Å det er ikke dyrt . Anonymkode: a5b94...12e Er det en type voks du kan anbefale? Anonymkode: 3529f...9be
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Må bare få ut hvor utrolig LEI jeg er av å ha så mye hår i ansiktet. Jeg har prøvd ALT som lommeboka tillater Jeg er jo kvinne, jeg skal ikke ha masse mørkt hår på overleppe, hake og kinn??????? Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, jeg har hatt det slik i mange år. Damer rundt meg har jo ikke dette, de har fine, hårfrie ansikter Måtte bare få ut hvor lei jeg er av å være frustrert over dette Anonymkode: 3529f...9be Er alle hormonene dine i orden? Man kan få mye hår der det ikke skal være om man har ubalanse i hormonene. Jeg bruker estradot plaster og hvis jeg har en pause så kommer de svarte hårene med en gang Anonymkode: a5d2c...5d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Skrevet 14. september Samme her. Jeg har ikke råd til laserbehandling, og jeg er allergisk mot voks. Jeg napper med pinsett hver eneste dag. Men jeg får jo masse sår. Det er så jævlig å se sånn ut. Jeg går nesten ikke ut lengre Anonymkode: 8140a...35a
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Må bare få ut hvor utrolig LEI jeg er av å ha så mye hår i ansiktet. Jeg har prøvd ALT som lommeboka tillater Jeg er jo kvinne, jeg skal ikke ha masse mørkt hår på overleppe, hake og kinn??????? Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, jeg har hatt det slik i mange år. Damer rundt meg har jo ikke dette, de har fine, hårfrie ansikter Måtte bare få ut hvor lei jeg er av å være frustrert over dette Anonymkode: 3529f...9be Da kan du (hvis du har pcos) få laserbehsndling og hårfjerningskrem på resept. Lader må man følge opp resten av livet selv, og er ingen mirakelkur. Det samme må man med kremen. Det finnes også tre typer piller som kan ha effekt (man får ikke laser om man ikke får på en av disse, fordi laser ikke vil ha effekt uten) Nesten halvparten av alle kvinner fjerner hår i ansiktet før de fyller tretti, så du er i godt selskap. Anonymkode: 5074a...306
AnonymBruker Skrevet 14. september #13 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): TS her Brukte masse penger på laserbehandlinger for noen år tilbake. Det hjalp ikke det grann. Mulig hårene som jeg hadde den gang er borte, men det kommer stadig nye og i dag merker jeg ikke at jeg hadde behandlingene engang. Anonymkode: 3529f...9be Laser vil ikke funker uten at man går på legemidler. Man får ikke engang laser innvilget laser uten å gå på det. Anonymkode: 5074a...306
AnonymBruker Skrevet 14. september #15 Skrevet 14. september blå skrev (2 minutter siden): TS her Dette med hormoner har jeg ikke sjekket. Jeg har aldri gått på noen form for hormoner, ikke prevensjon heller. Hvordan sjekker man dette med hormoner? Henger meg på denne. Ser dere anbefaler hårfjerningskremer. Hvilke er bra i ansiktet? Jeg har den gode kombinasjonen av uønsket ansiktshår og ekstremt sensitiv hud. Har også vært gjennom dyre langtidsopplegg med laser, uten noe effekt. Så vidt jeg kan se. Anonymkode: a47fd...a62
AnonymBruker Skrevet 14. september #16 Skrevet 14. september Føler veldig med deg, ts! Har selv trodd at jeg har pcos, men har ingen av de andre symptomene. Har mye og mørke hår over alt. Barberer jeg leggene, merker jeg allerede etter et halv døgn at det er stubber. Har tatt brasiliansk i 10+år. Fortsatt like mye hårvekst. Har også en del hår på armene. Disse lar jeg bare være - orker ikke fjerne der også. Har også hatt mye hår i ansiktet, og etter at jeg bikket 30, har jeg fått flere mørke og stive hår på hake og hals. Napper med pinsett. Har ofte følt meg mandig, spesielt i tenårene. I tillegg er jeg høy og har brede skuldre. Det går heldigvis bedre nå og jeg har mine rutiner for å fjerne hår og føle meg fin. Anonymkode: 43c87...56d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:28 #17 Skrevet i går, 05:28 AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 8.39): Må bare få ut hvor utrolig LEI jeg er av å ha så mye hår i ansiktet. Jeg har prøvd ALT som lommeboka tillater Jeg er jo kvinne, jeg skal ikke ha masse mørkt hår på overleppe, hake og kinn??????? Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, jeg har hatt det slik i mange år. Damer rundt meg har jo ikke dette, de har fine, hårfrie ansikter Måtte bare få ut hvor lei jeg er av å være frustrert over dette Anonymkode: 3529f...9be Hva?!de fleste jeg har rundt meg fjerner hår i ansiktet. Mye mye vanligere enn du tror å fjerne hår, det gjør de fleste kvinner når de runder 35. Av de som har snakket om dette vet jeg om en eneste person som ikke fjerner hår. Så slapp av girl. Anonymkode: cdfaf...cb2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 05:38 #18 Skrevet i går, 05:38 Du er like mye kvinne uansett hår. Det er kjempevanlig! Men, alle fjerner det. Jeg napper, men merker at det blir mer og mer nå så må snart finne en annen metode. Anonymkode: 523ef...582
AnonymBruker Skrevet i går, 05:39 #19 Skrevet i går, 05:39 Jeg bruker epilator. Anonymkode: 0b1b9...546
AnonymBruker Skrevet i går, 13:49 #20 Skrevet i går, 13:49 Det beste er å ikke fjerne hår på kroppen da det ofte blir værre. Jeg personlig hadde aldri rørt de dunhåra i ansiktet. Anonymkode: caafb...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå