AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Har snakket med en fyr i 3 mnd, og traff hverandre først på fredag. Vi traff hverandre nå igjen lørdag og vi hadde sex. Han var veldig på, men lot det gå. Han mente det var på tide å ha det siden vi hadde snakket 3 mnd sammen i forveien. Også hadde han kondomer i bilen. Er dette innafor eller red flag? Anonymkode: b96ed...61c
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har snakket med en fyr i 3 mnd, og traff hverandre først på fredag. Vi traff hverandre nå igjen lørdag og vi hadde sex. Han var veldig på, men lot det gå. Han mente det var på tide å ha det siden vi hadde snakket 3 mnd sammen i forveien. Også hadde han kondomer i bilen. Er dette innafor eller red flag? Anonymkode: b96ed...61c Red flagg? Du lå jo med han. Er du også red flagg? Anonymkode: 3228d...0ab
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Red flagg? Du lå jo med han. Er du også red flagg? Anonymkode: 3228d...0ab Han var veldig på og innpåsliten, så jeg lå med han i litt ren panikk dessverre.. Anonymkode: b96ed...61c
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Du lever bare en gang. Kjør på og kos deg.🙂 ingen røde flagg, han er forberedt. Anonymkode: 89c1c...09b
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han var veldig på og innpåsliten, så jeg lå med han i litt ren panikk dessverre.. Anonymkode: b96ed...61c Er du maks 20 eller noe Anonymkode: 05aa8...5fe
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har snakket med en fyr i 3 mnd, og traff hverandre først på fredag. Vi traff hverandre nå igjen lørdag og vi hadde sex. Han var veldig på, men lot det gå. Han mente det var på tide å ha det siden vi hadde snakket 3 mnd sammen i forveien. Også hadde han kondomer i bilen. Er dette innafor eller red flag? Anonymkode: b96ed...61c Synes det blir for dumt å si at det var på tide. Man gjør det når begge er klar. Håper ikke du låg med han fordi han syns det var på tide, men fordi du var klar. Personlig hadde jeg syns det var turnof å si noe sånt. Tror nok jeg hadde droppet han Anonymkode: 3ecdc...892 1
Mona123 Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han var veldig på og innpåsliten, så jeg lå med han i litt ren panikk dessverre.. Anonymkode: b96ed...61c Forstår jeg det riktig at du dermed lå med han kun fordi han var på og fordi du fikk panikk? Jeg synes det er vesentlig at du hadde panikk, I første innlegg skriver du at du bare "lot det gå". Det er stor forskjell på å gå med på noe eller bli i en situasjon der du ligger med noen i ren panikk. 2
Katie88 Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden At dere har snakket i 3 mnd gir han rett til å ha sex med deg er tullete tankegang hos han. det viktigste er at begge to føler seg klar og har lyst. Høres ut som du har blitt presset og du hadde det ikke helt bra da. Du må føle hva du vil her med han. Jeg hadde gått, tror jeg. 1
micromaya Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Synes ikke det er noe galt med sex på andre date (som var overskriften) – men det forutsetter jo at begge har lyst og er klare for det. Her høres det ut som at du egentlig ikke hadde så lyst – og kommentaren hans om at det «var på tide» var bare teit.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Han høres virkelig ikke seriøs ut. Slikt gir meg the ick. Anonymkode: 39006...114
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Om du følte deg presset til å si ha sex, så er det selvfølgelig et rødt flagg. Anonymkode: 2a917...f83 2
Snok1 Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette innafor eller red flag? Du er sikkert ganske ung. Min erfaring er at når man blir middelaldrende ønsker kvinnene raskt å undersøke mannens evne til å få og opprettholde ereksjon før de investerer mye i forholdet. Sex på første date er derfor temmelig vanlig, og sex på andre date er vanligvis ikke et rødt flagg. Men dersom det er slik st fyren presser deg til sex, stiller jo saken seg helt annerledes. Hvordan skal du ha tillit til en slik fysakk?
Bamseklemmer Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har snakket med en fyr i 3 mnd, og traff hverandre først på fredag. Vi traff hverandre nå igjen lørdag og vi hadde sex. Han var veldig på, men lot det gå. Han mente det var på tide å ha det siden vi hadde snakket 3 mnd sammen i forveien. Også hadde han kondomer i bilen. Er dette innafor eller red flag? Anonymkode: b96ed...61c Jeg antar du er ung, og prøver meg med ei forklaring: Unge damer har en tendens til å være godtroende, og synes godt om unge menn. Litt fortumlet og blind pga. forelskelse, som gjør at de blir godtroende.. Altså det er ingenting galt i å være godtroende, men det er egentlig bare et håp. Fordi hun kjenner ikke den unge mannen godt nok, men tror på hvert et ord han sier. Jeg tror mange kjenner seg igjen i dette.. jeg var selv godtroende, usikker på sex og var svært klønete🫡1. gang sex, ble ikke slik vi forespeilet det.. det skulle bli så fint og minnerikt, men endte opp som en fadese. Det gikk fint med oss senere, fordi vi lærte av våre feil.. Det gjør voksne kvinner og menn fortsatt.. vi stiller oss kritisk til tillit og ærlighet. 3 mnd med prat.. men hva snakket dere om? Dette trenger jeg ikke svar på.. hopp til neste sitat🫡 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han var veldig på og innpåsliten, så jeg lå med han i litt ren panikk dessverre.. Anonymkode: b96ed...61c Så leste jeg denne.. det endret synet mitt på typen din. Jeg tror du ble tvunget til å gi et "Ja" på samtykke, pga panikk av hans dominans? Ikke lett å si nei til dette, fordi det er flaut og redd for hva avvisningen gjør med han.. Du er ikke alene som har opplevd dette, og jeg synes det er synd at dette skjer. Det ble ikke slik du forespeilet deg dette.. det skulle bli så fint og minnerikt? Hvordan har du det i dag? Jeg tror leserne er mest opptatt av høre, at du faktisk det bra tross alt den ekle hendelsen🙄
Cam03 Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han var veldig på og innpåsliten, så jeg lå med han i litt ren panikk dessverre.. Anonymkode: b96ed...61c I panikk for å miste ham, fordi du er forelska? Eller i panikk fordi du ble redd og ikke visste hvordan du skulle fjerne deg fra det? Det er ikke et rødt flagg å ligge sammen på andre date. Noen ligger sammen på første date, mens andre venter mye lenger. Men de har sex fordi de har lyst begge to. Det at han hadde kondomer i bilen er forsåvidt bra for da tenkte han i hvertfall på beskyttelse. MEN selv om han hadde dem, så måtte han faktisk ikke bruke dem der og da. Det røde flagget her er at han fortsatte å pushe på til du ble med på det. Han har allerede gått over grensene dine, og det var på date to. Tenk deg godt om.. Er dette en type du vil møte igjen? Føler du deg trygg med han? 2
Mardina Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Hadde også sex på 2 date. Nå, 5 mnd senere, er vi kjærester ❤️ Så sex så "tidlig" trenger ikke være feil.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden Rødt flagg. Han kommer ikke til å møte deg igjen. Anonymkode: bc23e...c86
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han var veldig på og innpåsliten, så jeg lå med han i litt ren panikk dessverre.. Anonymkode: b96ed...61c Det grenser til voldtekt Anonymkode: 861eb...30f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå