AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Han snorker og grynter og puster som en sjøløve hver natt, og jeg sliter med å få sove fra før! Når jeg ber han prøve ut hjelpemidler fra apoteket for å se om det kan fikse problemet, så sier han nei fordi han ikke skal betale for det. Mener derimot at jeg skal betale det for han! Tar altså ingen hensyn, men klager over å bli vekket fordi jeg må dulte i han for å fred noen få minutter!! hva hadde dere gjort? Anonymkode: 9ceca...e61
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han snorker og grynter og puster som en sjøløve hver natt, og jeg sliter med å få sove fra før! Når jeg ber han prøve ut hjelpemidler fra apoteket for å se om det kan fikse problemet, så sier han nei fordi han ikke skal betale for det. Mener derimot at jeg skal betale det for han! Tar altså ingen hensyn, men klager over å bli vekket fordi jeg må dulte i han for å fred noen få minutter!! hva hadde dere gjort? Anonymkode: 9ceca...e61 Har dere mulighet for separate soverom? Er mer og mer vanlig faktisk... hvis han virkelig hater dette forslaget så gjør han kanskje noen tiltak for din skyld. Hadde en X som snorka som et helvette, flytta ut på sofaen, men veggene buldra fremdeles, gikk gjennom midt på natta for å få sove Anonymkode: 44ca9...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han snorker og grynter og puster som en sjøløve hver natt, og jeg sliter med å få sove fra før! Når jeg ber han prøve ut hjelpemidler fra apoteket for å se om det kan fikse problemet, så sier han nei fordi han ikke skal betale for det. Mener derimot at jeg skal betale det for han! Tar altså ingen hensyn, men klager over å bli vekket fordi jeg må dulte i han for å fred noen få minutter!! hva hadde dere gjort? Anonymkode: 9ceca...e61 Gått i fra han. Han er gniten og bryr seg ikke om deg. Du vet hvor mye en person bryr seg om deg på om han tar hensyn til deg. Ergo han bryr seg ikke om deg. Du er ikke verdt kronene det koster heller=gnien og bryr seg ikke om deg. Anonymkode: 37651...ac4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har dere mulighet for separate soverom? (…) Anonymkode: 44ca9...9d6 Det er dessverre bare ett soverom, og stua fungerer ikke for meg å sove på pga. for mye lysinnslipp og lyd fra kjøkken. Samtidig synes jeg at det er han som bør legge seg der når dette skjer og ikke meg, men han bare later som han ikke hører meg når jeg ber om det. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gått i fra han. (…) Anonymkode: 37651...ac4 Føler det akkurat slik, men han hevder det ikke er tilfellet. Jeg ble faktisk helt rystet når han presterte å si «kan prøve det, hvis du skaffer det. Og jeg skal ikke betale noe!» Dette var altså når jeg tok det opp med en alvorlig tone og sa det måtte gjøres noe. Så han gir faen og jeg blir fullstendig gal - for jeg kan være skikkelig trøtt, men ikke få sove pga bråket. Selv sovner han hvor som helst, når som helst, med eller uten støy, så at han skal forbli i senga er jo kun pga egen komfort på min bekostning !! Anonymkode: 9ceca...e61 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Ikke hør på hva en mann sier, men se hvordan han behandler deg. Du er ikke en prioritet. Han vil ikke. Og han bryr seg ikke. Og flipp det rundt. Hadde du gått og gjort noe med det hvis situasjonen var reversert? For det hadde jeg. Da vet du at du blir behandlet dårlig. Bra du oppdaget det tidlig. Dere har ikke barn. Ikke finn deg i å bli behandlet dårlig. Anonymkode: 37651...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Det finnes ikke noe på apoteket som kan fikse denne mannen på noen som helst måte. Problemene går langt utover snorking. Anonymkode: 5f289...7c2 5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes ikke noe på apoteket som kan fikse denne mannen på noen som helst måte. Problemene går langt utover snorking. Anonymkode: 5f289...7c2 Hva tenker du på? Det har blitt sånn at jeg gruer meg til å legge meg fordi jeg vet hva jeg har i vente.. i natt f eks har jeg ikke fått ett sekund søvn. Vekket han flere ganger og bedt han gå på sofaen, men det gjør han ikke. «Jeg snorker ikke!!» svarer han. Jeg har vist han flere lydopptak flere ganger! AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke hør på hva en mann sier, men se hvordan han behandler deg. Du er ikke en prioritet. Han vil ikke. Og han bryr seg ikke. Og flipp det rundt. Hadde du gått og gjort noe med det hvis situasjonen var reversert? For det hadde jeg. Da vet du at du blir behandlet dårlig. Bra du oppdaget det tidlig. Dere har ikke barn. Ikke finn deg i å bli behandlet dårlig. Anonymkode: 37651...ac4 Jeg tror faktisk du har helt rett. Men jeg har ikke villet innse at jeg behandles dårlig fordi det er vondt å vite, jeg er ganske godtroende… Anonymkode: 9ceca...e61 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): «Jeg snorker ikke!!» svarer han. Jeg har vist han flere lydopptak flere ganger! Han vet at han snorker. Du er nok ikke første personen som sier det. Og du har gitt han bevis. Han bryr seg ikke. Så dette er fremtiden din hvis du fortsetter å være sammen med han. Ikke bare snorking. Men at han ikke bryr seg om deg og behovene dine. Du må bry deg om deg selv og gjøre noe med det. Og ikke hør på alle løftene hans når du gjør det slutt. De forandrer seg kun i en liten stund for å lure deg inn igjen. (Noe som beviser at de kan hvis de=ergo de vil ikke) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): jeg har ikke villet innse at jeg behandles dårlig fordi det er vondt å vite, jeg er ganske godtroende… Du må spørre deg seg selv om det hjelper deg å være godtroende. Det gjør deg til et enkelt offer for folk som vil utnytte naiviteten din. Se på handlingene hans. Ikke hvem du VIL han skal være, men hvordan han egentlig er. Og ikke finn deg i ting. Du skal leve et langt liv, sørg for at du er lykkelig i det livet. Anonymkode: 37651...ac4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): (Noe som beviser at de kan hvis de vil=ergo de vil ikke) Manglet et ord. Anonymkode: 37651...ac4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han snorker og grynter og puster som en sjøløve hver natt, og jeg sliter med å få sove fra før! Når jeg ber han prøve ut hjelpemidler fra apoteket for å se om det kan fikse problemet, så sier han nei fordi han ikke skal betale for det. Mener derimot at jeg skal betale det for han! Tar altså ingen hensyn, men klager over å bli vekket fordi jeg må dulte i han for å fred noen få minutter!! hva hadde dere gjort? Anonymkode: 9ceca...e61 For en vemmelig fyr. Så gjerrig???? Hadde dumpet den ekle bulldoseren tvert. Anonymkode: 6942a...7c8 1
Hill83 Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Han må få snorkemaskin bpap og du må få ny mann 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Snorking kan være belastende for hjerte-/karsystemet. Slutter han å puste innimellom, så bør han utredes for søvnapné. De apotekhjelpemidlene mot snorking er bortkastede penger. Han må ev. få en individuelt tilpasset snorkeskinne fra tannlege eller lege. Å gå ned i vekt hjelper også. Anonymkode: d0455...727 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): For en vemmelig fyr. Så gjerrig???? Hadde dumpet den ekle bulldoseren tvert. Anonymkode: 6942a...7c8 Gjerrig er ikke det verste med denne fyren! det er respektløsheten hans! DEN er det verdt å dumpe han for. Gjerrigheten kommer på toppen av det. Unnskyld meg, ts, men hvilke positive sider byr han deg? Hva positivt tilfører han egentlig livet ditt?? Penisen bør være stor og bilen fin for å veie opp for respektløsheten og gjerrigheten hans, for å si det mildt… Gå videre i livet ditt uten han - og spv godt. Anonymkode: e9224...fe1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Føler det akkurat slik, men han hevder det ikke er tilfellet. Jeg ble faktisk helt rystet når han presterte å si «kan prøve det, hvis du skaffer det. Og jeg skal ikke betale noe!» Dette var altså når jeg tok det opp med en alvorlig tone og sa det måtte gjøres noe. Så han gir faen og jeg blir fullstendig gal - for jeg kan være skikkelig trøtt, men ikke få sove pga bråket. Selv sovner han hvor som helst, når som helst, med eller uten støy, så at han skal forbli i senga er jo kun pga egen komfort på min bekostning !! Anonymkode: 9ceca...e61 Viser han like lite omsorg ellers? Da hadde jeg ikke orket... Her er vi oppriktig opptatt av at den andre skal ha det bra. Anonymkode: 9ac30...380 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Han måtte behandlet meg som en dronning om dagen dersom jeg skulle funnet meg i denne behandlingen på natten. Noe sier meg at han ikke gjør det heller. DUMP!!! egoistiske mannfolk får leve alene Anonymkode: dc838...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Haha var snakk om at damer holder tilbake sex når menn ikke gjør husarbeid. Si du er for trøtt for sex uten søvn 🤣se om det motiverer. Han motiveres ikke av at han bryr seg om deg hvertfall , nekter å gjøre noe med deg og nekter betale. Kanskje hvis motivasjonen er noe som påvirker han. Egoistiske menn er jævli usexy . Anonymkode: 16827...b18
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Veldig hensynsløst. har vært borti noe liknende av en eks engang. Jeg var veldig glad i ham men plutselig gikk det opp for meg at han brydde seg mest om seg selv og lite om meg. Da gjorde det slutt med en gang, selv om han sa han ville endre seg i etterkant. For det var ikke atferden, det var hensynsløsheten. Anonymkode: ff89c...63c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Har aldri hørt på maken til frekk og egoistisk fyr. Gjerrig og slem. Jeg ville brutt ut for lengst. Og hvis han nekter å sove et annet sted ville jeg lagt en madrass et sted du ikke hører noe, mens samlivsbruddet ble gjennomført. Søvn er altfor viktig til å ha det sånn, du blir utslitt og eldes før din tid ved å ha det sånn. Min mann snorker også, men han kjøper ørepropper i store kvanta til meg, og vil egentlig helst at jeg får spesialtilpassede propper til flere tusen som HAN vil betale. Men jeg har funnet mine favorittpropper som funker for meg, så lenge jeg tar ny pakning hver 2.-3. dag. Når han likevel snorker så høyt at jeg våkner, holder det å dulte forsiktig bort ham, så snur han seg eller setter seg opp til jeg får sove igjen. Hvis det er virkelig ille legger han seg på ferdig oppredd gjesterom. Han er snill, han tar hensyn, han er ikke egoistisk. Anonymkode: 25d45...2a0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri hørt på maken til frekk og egoistisk fyr. Gjerrig og slem. Jeg ville brutt ut for lengst. Og hvis han nekter å sove et annet sted ville jeg lagt en madrass et sted du ikke hører noe, mens samlivsbruddet ble gjennomført. Søvn er altfor viktig til å ha det sånn, du blir utslitt og eldes før din tid ved å ha det sånn. Min mann snorker også, men han kjøper ørepropper i store kvanta til meg, og vil egentlig helst at jeg får spesialtilpassede propper til flere tusen som HAN vil betale. Men jeg har funnet mine favorittpropper som funker for meg, så lenge jeg tar ny pakning hver 2.-3. dag. Når han likevel snorker så høyt at jeg våkner, holder det å dulte forsiktig bort ham, så snur han seg eller setter seg opp til jeg får sove igjen. Hvis det er virkelig ille legger han seg på ferdig oppredd gjesterom. Han er snill, han tar hensyn, han er ikke egoistisk. Anonymkode: 25d45...2a0 Og ps - de hjelpemidlene fra apoteket hjelper ikke på hans snorking. Vektnedgang hjelper, eventuelt operasjon for enkelte. For meg/oss hjelper kun ørepropper. Anonymkode: 25d45...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå