Gå til innhold

Beste tøymykner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips til gode tøymyknere? 
☺️

hvor mye bruker du pr maskin?

Anonymkode: c98a6...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vil sikkert flere si her at det er unødvendig, og eventuelt bare å bruke litt eddik.,

Jeg selv bruker fra Comfort. Kjøper det som er rimelig, og helst ikke for kraftig lukt. Her brukes det litt syntetisk, og jeg er ikke glad i skjørt og strømpebukser som klistrer seg til hverandre, og det til tross for underskjørt. Jeg bruker likevel ikke mye. Litt holder lenge, og jeg unngår at det blir så elektriske klær. 

Det har vært en som er mer som skal lukte luftig bomull eller noe, den er vel favoritten, men ikke alltid jeg kommer over den. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns denne er fin, bruke litt og blir ikke noe sterk lukt🤗

IMG_1064.jpeg

Anonymkode: f370f...449

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt masse forskjellige tøymyknere opp gjennom årene og jeg er blitt lei av alle luktene, og synes de lukter altfor sterkt, typ Softlan, Comfort.

Så jeg fant denne, har brukt den lenge nå og den er helt nydelig, lukter friskt og akkurat passe. Kjøper den i Sverige.

IMG_5174.webp.4195a358dfdb4f5e13ff6ddc4b705521.webp

Anonymkode: 59687...951

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke brukt tøymykner ever! Og så syns jeg det er kvalm lukt av klær det er brukt tøymykner på. Når en unge lukter mer tøymykner enn noe annet så er det latterlig. Når utedressen lukter mer tøymykner enn alle da er det noe som er riv ruskende galt! 

Anonymkode: 25254...eab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt tøymykner på flere år. Unødvendig parfyme og unødvendig bruk av penger.

Anonymkode: 94733...c39

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt grusom migrene av duftene til tøymykner, selv fra andres klær 🫠

Men før den tid kom droppet jeg det pga råd som gikk på at tøymykner er miljøskadelig og ødelegger fibrene i klær raskere. 

Om jeg MÅ så parfyme/duftfri. 

Anonymkode: ceadf...ebd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har ikke brukt tøymykner på flere år. Unødvendig parfyme og unødvendig bruk av penger.

Anonymkode: 94733...c39

Du kan få parfymefri. 

Anonymkode: 944da...fa2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Går så fint å bruke parfymefritt . Tøyet holder seg bedre i fasong og bedre å ha på seg. 

Anonymkode: f370f...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker neutral sin uten parfyme. Bruker vel kanskje en 1/3 kork eller noe til en full maskin.

Anonymkode: def4c...443

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan få parfymefri. 

Det var jo ikke mitt poeng. 

AnonymBruker
Skrevet

Beste tøymykner er ingen tøymykner. Brukte selv tøymykner i 10 år, så slutta jeg og fant ut at klærne ble mye mykere uten. Det er bare en salgsgimmick!

Anonymkode: 1831e...0fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beste tøymykner er ingen tøymykner. Brukte selv tøymykner i 10 år, så slutta jeg og fant ut at klærne ble mye mykere uten. Det er bare en salgsgimmick!

Det er jo ikke det? Av og til står jo klærne av seg selv her i huset,uten tøymykner. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fortsett å fortell deg selv det du 

Anonymkode: 697ad...5fb

AnonymBruker
Skrevet

Typisk KG. Når noen spør om beste tøymykner så trenger ikke dere som ikke bruker det å svare, for da var ikke spørsmålet til dere🙄 At dere hater det er greit, men la nå andre bruke hva de vil. 

Jeg bruker Klar sin. 

Anonymkode: 90b9a...33a

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt enig! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (15 minutter siden):

Det er jo ikke det? Av og til står jo klærne av seg selv her i huset,uten tøymykner. 

De står av seg selv fordi du HAR brukt tøymykner på dem og tatt bort elastisiteten. Bare å Google det!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De står av seg selv fordi du HAR brukt tøymykner på dem og tatt bort elastisiteten. Bare å Google det!

Aldri opplevd 😉

Anonymkode: 90b9a...33a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det var jo ikke mitt poeng. 

Poenget ditt var at du ikke brukte det pga parfyme og prisen. Så ga jeg deg et godt råd. 

Innlegget ditt forøvrig var jo helt malplassert, det hjelper jo ikke TS å vite at du ikke bruker tøymykner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Noen av klærne her i huset må ha tøymykner for å kunne brukes. Kilde: brukerne.

Så her er IKKE beste tøymykner ingen tøymykner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...