Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samletråd

Anonymkode: bc279...381

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om andre også har driti seg ut på sommerfest slik jeg gjorde i år

Anonymkode: 49caa...a0f

AnonymBruker
Skrevet

What did you do?

Anonymkode: 1a4ac...c66

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan orker de å til en hver tid være glattbarbert fra topp til tå, alltid ha perfekte negler, perfekt hår, perfekt tan, perfekte vipper, perfekte bryn.

Hvordan har de tid og økonomi til alt?

Lommeboken min får fantomsmerter, får inngrodde hår, utslett og soppinfeksjon av bare tanken.

Anonymkode: 138dd...2d2

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan de var som barn, mot andre barn. Hvem de var på skolen. Synes det kan si mye om en persons karakter. 

Anonymkode: fe2a8...d47

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om heterofile menn er interessert i å kose med en annen mann. Men tør så klart ikke å spørre, det blir feil

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på om heterofile menn er interessert i å kose med en annen mann. Men tør så klart ikke å spørre, det blir feil

Ingen heterofile menn "koser" med en annen mann.. Det høres utrolig feil ut på alle måter.

Anonymkode: f5a23...42a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om hva de jobber med og hvordan de har råd til alt. De er alltid hjemme og kjøper nye biler, møbler mm. veldig ofte. Lurer på om de låner penger til mye av det. 

Anonymkode: 06808...b81

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan orker de å til en hver tid være glattbarbert fra topp til tå, alltid ha perfekte negler, perfekt hår, perfekt tan, perfekte vipper, perfekte bryn.

Lommeboken min får fantomsmerter, får inngrodde hår, utslett og soppinfeksjon av bare tanken.

Fordi man har ulike verdier. Trenger ikke være dyrt om du ordner alt selv. Farger bryn hjemme, neglelakk/shelllack. Barbere seg er gratis. Selftan tar 9 av 10 hjemme, også rimelig pris på butikken. Vipper blir verre da, hvis du skal ha extensions. Fikse håret selv. Men alt annet du nevner kan du gjøre rimelig. 

Anonymkode: c789c...c79

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker kun penger på negler. Jeg gjør det for å føle meg mer feminin 😊 Føler meg mer vel med meg selv, når jeg har det 😊 

At andre kan synes at det er stygt, bryr jeg meg lite om. Mine penger, mitt valg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...