Gjest Heisveis Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Jeg var på Tryvann for et par uker siden og da var billettautomaten på t-banestasjonen i retning Oslo sentrum ødelagt eller ute av drift. Den fungerte iallfall ikke! Er det noen som vet om den fortsatt ikke funker? (Har ikke mulighet til å sjekke selv)
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Jeg fikk nettopp bot takket være den elendige automaten..! Vaktene nektet å høre på forklaringen min, følte meg helteit!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Jeg fikk nettopp bot takket være den elendige automaten..! Vaktene nektet å høre på forklaringen min, følte meg helteit! ← Det er sjelden kontrollørene kan ta hensyn til slikt når de skriver ut bot, siden alle jo kommer med bortforklaringer når de blir tatt. De jobber dessuten under tidspress og kan ikke gi hver enkelt mye tid. Men hvis du urettmessig har fått bot, drar du ned på trafikanten og forteller saken til dem. De vil da høyst sannsynlig ha fått driftsmelding om at automaten var ute av drift, og vil slette boten din. Opplevde selv nesten å få bot engang, fordi damen på trafikanten hadde fylt ut månedskortet mitt litt feil (ingen tvil om det var gyldig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå