kjaeringA Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har to jenter på 10 og 13 som fremdeles vil sove sammen med meg i mamma sin seng. De har egne rom og senger de også bruker, men får de velge er førstevalget å sove med meg. Helst hud mot hud, under samme dyne. Jeg elsker å ha ungene mine så nært, men de må bytte på fordi det blir for trangt med tre. Når barna er med far har jeg inntrykk av at de ligger i egen seng uansett, men alt er annerledes mot meg. Hva tenker KG om dette?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden At de bør trene på å sove alene. Det høres ut som barna dine er utrygge. Anonymkode: a5fb0...7fb
petterm Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At de bør trene på å sove alene. Det høres ut som barna dine er utrygge. Anonymkode: a5fb0...7fb Utrygge hos mor, men ikke hos far?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden kjaeringA skrev (41 minutter siden): Jeg har to jenter på 10 og 13 som fremdeles vil sove sammen med meg i mamma sin seng. De har egne rom og senger de også bruker, men får de velge er førstevalget å sove med meg. Helst hud mot hud, under samme dyne. Jeg elsker å ha ungene mine så nært, men de må bytte på fordi det blir for trangt med tre. Når barna er med far har jeg inntrykk av at de ligger i egen seng uansett, men alt er annerledes mot meg. Hva tenker KG om dette? Jeg har ikke noe fasitsvar. Vet bare at jeg selv ønsket å ligge i dobbeltsengen sammen med moren min hvis faren min var bortreist. Jeg syns det var så trygt og godt. Men dessverre ble det ikke så ofte det skjedde. Da jeg selv ble mor og etterhvert alenemor til to, så fikk de lov å samsove sammen med meg. Jeg bare nøt å ha de så tett. Kunne ligge å holde rundt de. Snuse på de. På en såklart sunn og morkjærlighet'aktig måte. Det var trangt å ligge sånn. Men sånn hadde vi det til de selv ønsket å ligge i sin egen seng. Med tanke på den korte stunden barna er små, så husker jeg tilbake på samsovingen med bare glede❤️❤️ Anonymkode: 292ad...4f2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå