Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alene her. Is og Netflix filmen Halve Malmö består av gutter som har dumpet meg. Dere noe mer givende? 

Anonymkode: f6df6...dd8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er "alene hjemme" i kveld (samboer er borte), drikker vin, ser på tv og scroller på nettet 😊 

Burde definitivt hatt et mer givende liv og en større omgangskrets enn det jeg har, men akkurat nå var det litt godt også. 

Anonymkode: 87372...195

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært på Dyrskun i Seljord så etter en lang og kaotisk og fin dag med inntrykk an masse så vi en episode Kokkeskolen med bena høyt! Nå skal vi sove, for fireåringen ble ikke utslitt av denne dagen som tok knekken på oss voksne…. Snork! Blir tidlig opp i morgen og… 😂🫨🤣🥵🥹 

Anonymkode: cc0ec...855

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg alene i stua for øyeblikket. Jeg fotballdepper,om det i det hele tatt er et ord.

Anonymkode: 6dd89...305

• Hjerte 1
Skrevet

Vært i bursdag hos bonustantebarn som fyller 18. Til sammen 2 timer i bil, traff på et veldig tordenvær på hjemveien. Kost  meg hjemme i kveld med datter mens HusetsHerre er på jobb 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er jeg alene i stua for øyeblikket. Jeg fotballdepper,om det i det hele tatt er et ord.

Anonymkode: 6dd89...305

Det er absolutt et ord. Burde ihvertfall være det når laget ditt taper

AnonymBruker
Skrevet

Vært på besøk hos et søsken som bor i en bemannet bolig. På vei hjem kjøpte jeg og mamma en pizza, som vi har spist med pappa.

Bor vanligvis i en annen by, men har vært hjemme hos dem hele denne uka for å hjelpe dem å rydde ut av barndomshjemmet.

Anonymkode: 19395...68e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på serie, og skal også finne fram is.😃

Anonymkode: 90d51...4c8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pakket inn en gave, spist pizza, vært på nett og skal se Professor T på DR1 senere i kveld.

Anonymkode: ab34c...9d0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tilbringt lørdagskvelden med datteren min, god mat, hobbyting, tv. Skikkelig fin kveld ble det.

Anonymkode: 330bb...d9b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å spise is en kald lørdagskveld i Norge? 

Det hadde jeg aldri tenkt på å gjøre, jeg finner frem godteri. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jobbet litt, gamet litt. Akkurat spist egg, bacon og bønner. Så nå er det bare å chille mens jeg spiser salte fiske knas fra Rema

Endret av K.B.
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på tv, strikket og scrollet på mobilen. Jeg bor alene, så har vært alene i kveld. 

Anonymkode: 3dbe7...ea3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det vanlig å spise is en kald lørdagskveld i Norge? 

Det hadde jeg aldri tenkt på å gjøre, jeg finner frem godteri. 

He he, boks is her. Det er vel en sånn trøste ting. 

Skrevet

Jeg har vært på korseminar i hele dag og er ganske sliten. Måtte handle etterpå og gjøre noe nyttig, men landa tidlig i sofaen mens mannen lagde pizza, tok en liten lur og har siden spist, strikka og sett på film. Nå skal jeg feste noen tråder og så gå og legge meg. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alene her. Is og Netflix filmen Halve Malmö består av gutter som har dumpet meg. Dere noe mer givende? 

Mer givende nei? 😅  Kan ikke se for meg noe mer dørgende kjedelig og lite givende enn lørdagen min. Dobbeltvakt på jobb. Gir grei lønn og gode tillegg i det minste 

Anonymkode: 822d5...c66

• Hjerte 1
Skrevet

I bursdagsbesøk med middag til en slektning. Koselig å treffe familie.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona og jeg møtte noen venner og spiste mat fra Szechuan. Den var god, men kunne vært sterkere. De er kjent for sterk mat, og det var derfor vi kom. Noen øl etterpå. Nå skal jeg legge meg.

Anonymkode: bb0da...be4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært hos en venninne å sett film og spist sjokoladekake :) :P

Anonymkode: 58819...122

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...