Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må høre om det er jeg som er følelsesmessig avstumpet. Snakket lenge og vel med ei på snap. Om alt mulig, men med en flørtende undertone. 4 timers avstand og kompliserende livssituasjon (rettslig oppgjør med x) for henne bidro til at det lenge forble på en armlengdes avstand. Møttes til slutt rett før de rettslige utfordringer nådde nye høyder. Møtet m/overnatting var vellykket. Et par uker senere var jeg blokket både på snap og Facebook. Uten forklaring.  Fikk lenge senere vite at jeg visstnok hadde sveipet liker til en venninne på Tinder. Fortsatt er jeg persona non grata og tydeligvis djevelen selv. Skal også legges til at jeg la vesentlig energi i å være en støtte i en ekstremt vanskelig situasjon. Eneste negative er knyttet til Tinder-hendelsen.

Frågane blir som følger: er det ikke egentlig å forvente at man i dagens digitale samfunn pleier en viss kontakt med flere inntil man føler seg trygg på den videre ferden? Er ikke å sveipe på Tinder tidsfordriv mest av alt? Er det shame on me?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kuttet også kuttet deg ut da, ja.  

Anonymkode: a8210...757

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde kuttet også kuttet deg ut da, ja.  

Du hevder altså at det bør forventes at man legger samtlige egg i en eneste kurv til enhver tid? At eksklusivitet på alle måter er en absolutt forventning før man har hatt en eneste samtale om den eventuelle veien videre? 

AnonymBruker
Skrevet

Forventning? Nei. Men jeg hadde også droppet deg på flekken. Vi damer er møkk lei dobbeltspill og mannfolks evige jakt på «noe bedre».

Anonymkode: 78486...bdb

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Aalo skrev (20 minutter siden):

Må høre om det er jeg som er følelsesmessig avstumpet. Snakket lenge og vel med ei på snap. Om alt mulig, men med en flørtende undertone. 4 timers avstand og kompliserende livssituasjon (rettslig oppgjør med x) for henne bidro til at det lenge forble på en armlengdes avstand. Møttes til slutt rett før de rettslige utfordringer nådde nye høyder. Møtet m/overnatting var vellykket. Et par uker senere var jeg blokket både på snap og Facebook. Uten forklaring.  Fikk lenge senere vite at jeg visstnok hadde sveipet liker til en venninne på Tinder. Fortsatt er jeg persona non grata og tydeligvis djevelen selv. Skal også legges til at jeg la vesentlig energi i å være en støtte i en ekstremt vanskelig situasjon. Eneste negative er knyttet til Tinder-hendelsen.

Frågane blir som følger: er det ikke egentlig å forvente at man i dagens digitale samfunn pleier en viss kontakt med flere inntil man føler seg trygg på den videre ferden? Er ikke å sveipe på Tinder tidsfordriv mest av alt? Er det shame on me?

Forstår godt at du ble blokkert. For holder det ikke med ei om gangen? Jeg tenker at du viser at du er særdeles useriøs om du prøver å innlede noe med ei, men samtidig holder døra på gløtt for andre - og ikke minst inviterer andre kvinner inn døren din med at du fortsetter å være på Tinder. 

Håper du lærte litt av det - om det er seriøse forhold du er ute etter. Hvis ikke, kanskje du skal være tydelig om at du ikke er seriøs og sådan skåner kvinner for potensiell utnytting.

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Er det så farlig å ta seg en pause fra sveipinga akkurat mens man finner ut av om det er noe? Har du så lite å finne på at sveipinga på Tinder må brukes som tidsfordriv? 

Du var jo tydeligvis på overnatting, skjønner godt om hun ikke vil treffe deg hos venninna si neste gang. 

Anonymkode: 107d8...bb1

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forventning? Nei. Men jeg hadde også droppet deg på flekken. Vi damer er møkk lei dobbeltspill og mannfolks evige jakt på «noe bedre».

Anonymkode: 78486...bdb

Null tro på at dere damer er noe bedre. At du og dine til enhver tid satser alt på en eneste hest. Som er poenget. Stinker dobbeltmoral.

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner at den er kjip. Men har jeg begynt å treffe noen gjør jeg profilen skjult til jeg finner ut om det er noe. Jeg har blitt dypt såret av å være en av mange, så vet at dette er ulikt for alle. Så nå sier jeg fra at dette er noe jeg vil ha full åpenhet om. 

Skrevet
miss summers skrev (Akkurat nå):

Skjønner at den er kjip. Men har jeg begynt å treffe noen gjør jeg profilen skjult til jeg finner ut om det er noe. Jeg har blitt dypt såret av å være en av mange, så vet at dette er ulikt for alle. Så nå sier jeg fra at dette er noe jeg vil ha full åpenhet om. 

Som er kommunikasjon. Løsningen på alt. 

Skrevet
Aalo skrev (Akkurat nå):

Som er kommunikasjon. Løsningen på alt. 

Ja, lært på den kjipe måten. 

AnonymBruker
Skrevet

Så.. fordi du TROR noe, skal du ikke være bedre? 

Anonymkode: 885fe...69f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommuniserer ikke med flere hvis jeg først har fått litt mer kontakt med én som virker lovende - det gjelder selv før vi har møttes.

Hvis jeg hadde sveipet på andre menn, så ville realiteten vært at jeg ikke var nok interessert i den ene. Og om jeg møtte en mann som deg, Ts, så ville også jeg ha kuttet kontakten med deg. Jeg ønsker meg og trenger en mann som er mer bevisst og trygg på hva han faktisk vil ha, og som også er villig til å prioritere og fokusere på det... ikke springe til andre damer fordi han blir utålmodig, ikke får oppmerksomhet fra flere, ikke får ofte nok sex. En som ikke greier å fokusere på én dame, det er rett og slett ikke mann for meg.

Du burde også ha forstått, Ts, at et avstandsforhold vil kreve at begge to kan være helt trygge på hverandre, at begge er lojale og trofaste. Du viste at du ikke er der. Hun blokkerte deg nok fordi hun var der, og hun satte derfor også grenser for seg selv, fordi hun forstod at du ikke kunne gi henne den lojaliteten og tryggheten og trofastheten hun trenger - i hvert fall så gjorde du det veldig klart at hun ikke kan stole på det. Og det gjelder uansett hvor trofast du nå ev. hevder å være i et forhold, fordi du viste henne at du nå ikke er det.

Du ødela for deg selv!

Lær av egne feil!

Anonymkode: d74ca...feb

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så.. fordi du TROR noe, skal du ikke være bedre? 

Hva som er å være bedre handler om øyet som ser. Som nevnt i innlegget over her; kommunikasjon er nøkkelen. Heller enn å se fanden på lyse dagen.  

AnonymBruker
Skrevet
Aalo skrev (1 minutt siden):

Hva som er å være bedre handler om øyet som ser. Som nevnt i innlegget over her; kommunikasjon er nøkkelen. Heller enn å se fanden på lyse dagen.  

Og da kunne du ha kommunisert fra første stund at du holder mulighetene åpen og chatter med flere. Men det gjør du jo ikke, for du vet at du vil få mindre napp. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Aalo skrev (7 minutter siden):

Hvorfor sa du ikke åpent at du fremdeles er på Tinder og åpen for andre da? 

Og nei, jeg holder ingen prat gående med noen og treffer uten at jeg pauser annen sveiping og prat. Avviser eller kommuniserer åpent og tydelig.

Noe annet synes jeg er uredelig gjort. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Aalo skrev (8 minutter siden):

Hvorfor sa du ikke åpent at du fremdeles er på Tinder og åpen for andre da? 

Og nei, jeg holder ingen prat gående med noen og treffer uten at jeg pauser annen sveiping og prat. Avviser eller kommuniserer åpent og tydelig.

Noe annet synes jeg er uredelig gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
Aalo skrev (41 minutter siden):

Null tro på at dere damer er noe bedre. At du og dine til enhver tid satser alt på en eneste hest. Som er poenget. Stinker dobbeltmoral.

Sjarmerende. Utifra din tankegang tenker jeg det er flere årsaker til at du kvalifiserer som utelukket. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du burde også ha forstått, Ts, at et avstandsforhold vil kreve at begge to kan være helt trygge på hverandre, at begge er lojale og trofaste. Du viste at du ikke er der. Hun blokkerte deg nok fordi hun var der, og hun satte derfor også grenser for seg selv, fordi hun forstod at du ikke kunne gi henne den lojaliteten og tryggheten og trofastheten hun trenger - i hvert fall så gjorde du det veldig klart at hun ikke kan stole på det. Og det gjelder uansett hvor trofast du nå ev. hevder å v

Har sett alt for mange eksempler selv på det motsatte kjønn som fortsatt er aktiv på datingtjenester selv om man har møttes og har en god tone. Så nei, aksepterer ikke at det er så bombastisk firkantet. Da bør man kunne være ærlig om sine følelser og behov på det området. Vilje til å peke ut retningen er et ansvar som hviler på begge parter. Kommunikasjon.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sjarmerende. Utifra din tankegang tenker jeg det er flere årsaker til at du kvalifiserer som utelukket. 

Lykke til i livet om du konkluderer så lettfattelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Aalo skrev (2 minutter siden):

Har sett alt for mange eksempler selv på det motsatte kjønn som fortsatt er aktiv på datingtjenester selv om man har møttes og har en god tone. Så nei, aksepterer ikke at det er så bombastisk firkantet. Da bør man kunne være ærlig om sine følelser og behov på det området. Vilje til å peke ut retningen er et ansvar som hviler på begge parter. Kommunikasjon.

Hvorfor var ikke du ærlig om dine følelser rundt det da? 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...