AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:03 #1 Skrevet lørdag kl. 19:03 Sykt spørsmål… Men. Jeg plages av og til med luft i magen. Spesielt på flyturer. For et par dager siden hadde jeg vært på et jobbmøte og måtte holde inne hele dagen. Ingen muligheter til å slippe ut noe i løpet av dagen. På flyet hjem ble det til slutt så uutholdelig vondt at jeg satt og vred meg i smerter, ynket meg, svetten piplet, jeg holdt på å kaste opp og var nær ved å besvime. Derfor måtte jeg bare gå på do og sette meg ned og … ja, slippe ut enorme mengder med tarmgass. Måtte bare gi faen i om flyvertinnen kunne høre noe gjennom døren. Det var det eller å besvime eller spy over hele seteraden. Slapp ut nok til at jeg kunne overleve resten av turen uten hindides kolikk-smerter. Men så begynte jeg å tenke etter vi var landet: kunne jeg risikert å utløse noen gass-alarm på noen måte??? Sykt spørsmål, jeg vet, men jeg må på flere slike turer nå i høst, og bare tanken på en tur til på det viset lammer meg nesten… Når man sitter oppå andre hele dagen fra frokost, rommet er utskekket slik st man ikke kan gå dit å slippe en, deler taxi til flyplassen, sitter sammen og venter på avgang, do-båsene på flyplassen levner ingen tvil om hva som skjer… Så får jeg ikke sluppet de 2-3 vindene iløpet av dagen som forebygger hinsides kolikk… Og angsten for en evt gass-alarm og nødlanding av flyet… Så, er det noen som jobber i flyselskap som kan fortelle meg om det er mulig å utløse gassalarmen ved å fise på flydoen? Jeg snakker ikke om en liten fjert, her snakker vi om ihvertfall 1 helt minutt, kanskje 2, med luftavgang…. Noen som vet? Om noen lurer: nei det feiler meg ikke noe, men når jeg ikke får ut noe iløpet av dagen så hoper det seg opp, særlig på fly, og jeg svelger nok mye luft når jeg må spise og drikke sammen med fremmede en hel dag.., Hjelp! Anonymkode: 1e03d...b92 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:06 #2 Skrevet lørdag kl. 19:06 Nei det kan det ikke. Vet ikke om de har noe gassalarm på flydoen engang. Men uansett så skal en gassalarm fange opp helt andre gasser enn tarmgass. Folk reiser med ganske alvorlige matforgiftninger og opptar flydoen i timesvis verden rundt hele tiden, og det går helt fint. Anonymkode: 32919...69a 1 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Nei. Gassvarslere lages for å fange opp helt andre gasser, som den over meg sier. Men artig spørsmål da. Anonymkode: a6ca2...d25
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Anbefaler deg å følge tipsene til glucose goddess for å unngå så mye luft i magen. Det er enkelt å implementere små endringer som forhindrer dette i svært stor grad. Anonymkode: 42adb...443 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Besvime og spy over hele seteraden🤷♀️ var da voldsomt til drama. Da er det nok greit du går på do ja. Anonymkode: 4341c...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå