Himmelen_91 Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Var på Gina igår, alle som gikk ut av prøverommet slang klærne over hverandre. Fikk så vondt av de som jobbet der. Er det så vanskelig for folk å henge tilbake det dem har prøvd? Tror dem ikke at de som jobber i butikk har nok å gjøre? Synes det nesten er blitt verre nå. Holdt på å skrike det ut om hva som feiler dem 😭 Stakkars hun ene prøvde å tømme det stativet, før hun rakk å komme tilbake så var den full igjen 😭 1 4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Himmelen_91 skrev (9 minutter siden): Var på Gina igår, alle som gikk ut av prøverommet slang klærne over hverandre. Fikk så vondt av de som jobbet der. Er det så vanskelig for folk å henge tilbake det dem har prøvd? Tror dem ikke at de som jobber i butikk har nok å gjøre? Synes det nesten er blitt verre nå. Holdt på å skrike det ut om hva som feiler dem 😭 Stakkars hun ene prøvde å tømme det stativet, før hun rakk å komme tilbake så var den full igjen 😭 Jeg klarer alltid å henge tilbake de plaggene jeg har prøvd, det er ikke vanskelig engang. Anonymkode: 06ab1...0dd 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Vel det er en del av jobben i butikk det. De få gangene jeg handler noe i butikk så henger jeg det fra meg på stativet og har de ikke stativ blir det værende der jeg prøve klærne. Anonymkode: 02975...f82 5 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel det er en del av jobben i butikk det. De få gangene jeg handler noe i butikk så henger jeg det fra meg på stativet og har de ikke stativ blir det værende der jeg prøve klærne. Anonymkode: 02975...f82 Så lat og lite grei du er. Anonymkode: 06ab1...0dd 6 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Himmelen_91 skrev (12 minutter siden): Stakkars hun ene prøvde å tømme det stativet, før hun rakk å komme tilbake så var den full igjen 😭 Det er nå en gang en del av jobben det. Kanskje ikke i større kjedebutikker, men i andre klesbutikker opplever jeg at de ansatte gjerne ønsker å hente andre størrelser til kunden og henge klærne på plass. Anonymkode: 8e2e2...879 5
Himmelen_91 Skrevet 11 timer siden Forfatter #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel det er en del av jobben i butikk det. De få gangene jeg handler noe i butikk så henger jeg det fra meg på stativet og har de ikke stativ blir det værende der jeg prøve klærne. Anonymkode: 02975...f82 Det er jo ikke det, hvorfor skal andre rydde etter deg. Legg tilbake det du har henta, ærlig alt! De tar imot betalingen, de pakker ut å henger ut klær hele tiden. Så legg tilbake det dere tar for å prøve. 1 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Himmelen_91 skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke det, hvorfor skal andre rydde etter deg. Legg tilbake det du har henta, ærlig alt! De tar imot betalingen, de pakker ut å henger ut klær hele tiden. Så legg tilbake det dere tar for å prøve. Det er jo det! Jeg greier i tillegg ikke brette klærne på riktig måte slik at det blir fint igjen. Det er faktisk jobben deres, ikke noe å syntes synd på det… Anonymkode: 20e7c...142 5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Hvorfor står det da et stativ utenfor prøverommene for å henge fra seg klær man har prøvd på? Det er åpenbart meningen å henge klærne der. Anonymkode: 3bc00...22e 14 4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Det er mye bedre at klærne blir hengt riktig opp og riktig tilbake. I tillegg kan den ansatte sjekke at de er i orden før de går ut i butikken igjen, på rett sted. Vil tro det er en fordel om de butikkansatte får henge tilbake klærne selv. Anonymkode: 19654...34f 7 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Sorry ass, her står det folk på jobb som får betalt for å rydde, da gjør jeg ikke jobben for dem. Hva skal de ellers gjøre da? Lage tiktoks i prøverommet? Vet det er vanlig for Gina ansatte det også 😂 Anonymkode: 7567e...6ce
Sinnanordlendig Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden På mange butikker står d skilt om at du skal henge klærne opp på stativet etter prøving 12
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så lat og lite grei du er. Anonymkode: 06ab1...0dd Jepp. 🤗 Anonymkode: 02975...f82
Stor pike Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Jeg har jobbet i klesbutikk og foretrakk at jeg fikk henge tilbake og rydde selv. Særlig ting som skulle brettes, for det klarer ikke en eneste kunde. Når det gjelder "hva gjør de da", nå vet jeg ikke hva de gjør på Gina, men vi var en butikk som brukte tiden vår på veiledning og hjelp. Jeg ville likevel henge tilbake selv, så ble det riktig gjort. Dere aner ikke hvor mange bluser som ble hengt tilbake blant bukser fx. 3
Sfr Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden Folk kan være ganske utrolig noen ganger. Da jeg jobbet i klesbutikk under studietiden opplevde jeg flere kunder som faktisk hang klærne tilbake på hengeren – på vranga! Det er nesten vanskelig å forstå at noen synes det er greit. Egentlig mener jeg alle burde vært "tvunget" til å jobbe noen måneder i serviceyrker. Det hadde gitt en helt nødvendig opplæring i hvordan man bør – og ikke bør – oppføre seg i helt vanlige situasjoner, som når man handler i butikken. Altfor mange klarer ikke å løfte blikket fra sin egen nesetipp, og det merkes. Litt mer forståelse for andre hadde gjort hverdagen bedre for alle 3 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Hvorfor står det da et stativ utenfor prøverommene for å henge fra seg klær man har prøvd på? Det er åpenbart meningen å henge klærne der. Anonymkode: 3bc00...22e 6 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Man skal jo legge igjen ved prøverommet. Slik at ting blir hengt tilbake riktig. Har fått tilsnakk for å bære ting ut i butikk igjen. Anonymkode: c71d5...691 2 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden Eneste jeg ikke legger tilbake selv er bukser, de er alltid brettet på en måte jeg ikke kan, men alt annet henger jeg tilbake, noe annet er bare latskap. Anonymkode: 1083f...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Jeg fikk kjeft sist jeg gjorde det faktisk. Det sto lapp på stativet i prøverommet om å henge det der som jeg overså og da fikk jeg skikkelig ubehagelig voksen kjeft av damen og en lang harang om hvordan jeg ikke skulle innbille meg at jeg klarte å legge det pent nok tilbake og at jeg lagde ekstra jobb for dem når jeg ikke bare kunne følge beskjeder og henge det på stativet… så nå kommer jeg til å sjekke og kanskje spørre neste gang for jeg hater sånn tilsnakk og gremmes resten av dagen🫣 jeg trodde jeg var grei… Anonymkode: 5d451...0ef 5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Jeg har jobbet i klesbutikk tidligere, og jeg setter klærne på stativet utenfor prøverommet. Er det ikke stativ, lar jeg det ligge på prøverommet. Det er endel av jobben å henge på plass klær, greit å sjekke at de ikke er full av sminke, henger pent og at jeg fikk satt klærne på rett plass og etter størrelse. Syns det var helt innenfor at vi ansatte hengte klærne på plass Anonymkode: 85ce3...af6 3 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden Jeg pleier faktisk å se det litt an. Er det mye folk og kaos, så henger jeg tilbake. Men hvis det er omtrent 0 kunder i butikken, så henger jeg det på stativet. Lar aldri klærne være igjen i prøverommet, med mindre damen som hjelper meg sier at jeg kan gjøre det. Anonymkode: 7f16f...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå