AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:43 #21 Skrevet lørdag kl. 17:43 Daisy-love skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig det lille jeg kunne hjelpe, og da har du jo en viss kontroll, også trenger du jo strengt tatt ikke se noen portretter med ham. Du kan gjerne være litt god med deg selv å droppe sånn 🩵 Ja, vet det. Men, blir vel litt som noe man vet man ikke burde se på, men sp MÅ man bare liksom. Jeg har kontrollen, og føler ikke at jeg har noen følelser for han, men er bare bildene og tingene som dukker opp i mitt hode da han er på tv. Men, skal ta ditt råd om å droppe å se på når han dukker opp på tv, så går det seg nok til på sikt. Ha en fortsatt god kveld 😘 Anonymkode: 99a44...5da 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:44 #22 Skrevet lørdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vet det. Men, blir vel litt som noe man vet man ikke burde se på, men sp MÅ man bare liksom. Jeg har kontrollen, og føler ikke at jeg har noen følelser for han, men er bare bildene og tingene som dukker opp i mitt hode da han er på tv. Men, skal ta ditt råd om å droppe å se på når han dukker opp på tv, så går det seg nok til på sikt. Ha en fortsatt god kveld 😘 Anonymkode: 99a44...5da 🤭🤭🤭 Vet ikke hva som skjedde for å få slikt et giga stort hjerte ???? Anonymkode: 99a44...5da 3
Daisy-love Skrevet lørdag kl. 17:44 #23 Skrevet lørdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vet det. Men, blir vel litt som noe man vet man ikke burde se på, men sp MÅ man bare liksom. Jeg har kontrollen, og føler ikke at jeg har noen følelser for han, men er bare bildene og tingene som dukker opp i mitt hode da han er på tv. Men, skal ta ditt råd om å droppe å se på når han dukker opp på tv, så går det seg nok til på sikt. Ha en fortsatt god kveld 😘 Anonymkode: 99a44...5da Takk det samme 🩵 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:48 #24 Skrevet lørdag kl. 17:48 TS: "Jeg driver ikke og fantaserer om han, og tenker heller ikke på han hver dag. Han er bare en del av fortiden min". Også TS: Jeg fniser når jeg ser han på TV, blir forlegen av å se på program om han, og han er min "the one that got away". Du har noe å rydde opp i, TS! Både for din egen skyld og samboeren din sin skyld, og muligens også for denne politikerens skyld. Du er åpenbart ikke ferdig med den tidligere elskeren din, selv om du prøver å overbevise både deg selv og oss andre om det. Anonymkode: 5e890...e3d 5 1 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:55 #25 Skrevet lørdag kl. 17:55 Bare jeg som blir sykt nysgjerrig på hvem dette er? 🤭 Og stakkars kone som kanskje ikke vet om dette 🙈 Anonymkode: 939bb...092 11 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:57 #26 Skrevet lørdag kl. 17:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare jeg som blir sykt nysgjerrig på hvem dette er? 🤭 Og stakkars kone som kanskje ikke vet om dette 🙈 Anonymkode: 939bb...092 Jeg tror nok det er mest Ts som er syk etter oppmerksomhet. Anonymkode: d3e95...220 8 8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:58 #27 Skrevet lørdag kl. 17:58 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): ", TS" indikerte at spørsmålet var til TS. Anonymkode: dc4b7...559 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dvs alle steder det er en tv? Er det kanskje snakk om Bulke-Jens, TS? Håper i det minste ikke det er Trond Giske. 😄 Anonymkode: dc4b7...559 Var ditt svar på mitt innlegg. Anonymkode: c9769...66d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:13 #28 Skrevet lørdag kl. 18:13 Alle har en fortid. Til tider dukker det opp tanker som innvoller ekser og tidligere flørter og det er naturlig. Så lenge man ikke gjør noe med det og holder seg til sin utvalgte. Anonymkode: 4d468...e9e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:25 #29 Skrevet lørdag kl. 18:25 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror nok det er mest Ts som er syk etter oppmerksomhet. Anonymkode: d3e95...220 Hvordan er jeg syk etter oppmerksomhet? Du må forklare for det er var ikke min intensjon med innlegget. TS Anonymkode: 99a44...5da 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:09 #30 Skrevet lørdag kl. 19:09 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvordan er jeg syk etter oppmerksomhet? Du må forklare for det er var ikke min intensjon med innlegget. TS Anonymkode: 99a44...5da Det er ingen mannlige, gifte politikere som har vært mye på TV ifbm valget og som også har deltatt i et portrettprogram der han viser fram hytta. Andre enn statsministeren da, og den må du lenger ut på landet med. Anonymkode: 94f8e...cbc 7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:23 #31 Skrevet lørdag kl. 19:23 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ingen mannlige, gifte politikere som har vært mye på TV ifbm valget og som også har deltatt i et portrettprogram der han viser fram hytta. Andre enn statsministeren da, og den må du lenger ut på landet med. Anonymkode: 94f8e...cbc Kan love deg at det ikke er Støre 🤭. Men, du har vel ikke fått med deg alle lokale nyheter fra rundt om i landet regner jeg med? Anonymkode: 99a44...5da 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:26 #32 Skrevet lørdag kl. 19:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan love deg at det ikke er Støre 🤭. Men, du har vel ikke fått med deg alle lokale nyheter fra rundt om i landet regner jeg med? Anonymkode: 99a44...5da Så det er en liten lokalpolitiker altså? 😄 Anonymkode: d3e95...220 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:33 #33 Skrevet lørdag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare jeg som blir sykt nysgjerrig på hvem dette er? 🤭 Og stakkars kone som kanskje ikke vet om dette 🙈 Anonymkode: 939bb...092 Ikke mange å velge i når han har hatt portrettprogram og vist frem hytta 😅 Anonymkode: 89811...661
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:35 #34 Skrevet lørdag kl. 19:35 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke mange å velge i når han har hatt portrettprogram og vist frem hytta 😅 Anonymkode: 89811...661 hvem ? Anonymkode: a401e...4c5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:36 #35 Skrevet lørdag kl. 19:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvem ? Anonymkode: a401e...4c5 En lokalpolitiker. Men ts overdriver ved å si han er mye på tv 😅 Anonymkode: 89811...661 3
Unike Skrevet lørdag kl. 19:43 #36 Skrevet lørdag kl. 19:43 Gifte menn er svært intense og groomer den kvinnen han innleder et forhold til betydelig. Det vil si at han gir mange komplimenter, men også antyder er ei fremtid sammen. Hans vakre ord og det faktum at kvinner svært sjelden unngår å forelske seg i den hun har sex med, hekter deg. Han blir en rus du higer etter, enten du vil eller ikke. Kan du kjenne deg igjen i dette ts? Du forteller også at du måtte blokkere han. Mange menn kan være dårligere til å ta et nei for et nei, men enda mer krevende blir det når forholdet var intenst. Det du ser på TV nå er ditt narkotika. Et narkotika du sluttet med. Men kroppen din vil fortsette å skrike etter han. Selv om du ikke vil. Hva om du ser slik på det? At det er ikke din sunne fornuft som snakker, men den delen av hjernen som ble bombardert av kjærlighetshormoner? Det vil gå over med tiden. Men du vil nok for alltid kjenne et vondt stikk når du ser han eller hører han. Men stort sett vil du kjenne deg likegyldig. Du må altså la tiden jobbe for deg. Så blir det enklere etterhvert. 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:50 #37 Skrevet lørdag kl. 19:50 Unike skrev (6 minutter siden): Gifte menn er svært intense og groomer den kvinnen han innleder et forhold til betydelig. Det vil si at han gir mange komplimenter, men også antyder er ei fremtid sammen. Hans vakre ord og det faktum at kvinner svært sjelden unngår å forelske seg i den hun har sex med, hekter deg. Han blir en rus du higer etter, enten du vil eller ikke. Kan du kjenne deg igjen i dette ts? Du forteller også at du måtte blokkere han. Mange menn kan være dårligere til å ta et nei for et nei, men enda mer krevende blir det når forholdet var intenst. Det du ser på TV nå er ditt narkotika. Et narkotika du sluttet med. Men kroppen din vil fortsette å skrike etter han. Selv om du ikke vil. Hva om du ser slik på det? At det er ikke din sunne fornuft som snakker, men den delen av hjernen som ble bombardert av kjærlighetshormoner? Det vil gå over med tiden. Men du vil nok for alltid kjenne et vondt stikk når du ser han eller hører han. Men stort sett vil du kjenne deg likegyldig. Du må altså la tiden jobbe for deg. Så blir det enklere etterhvert. Og hvordan passer så den nye kjæresten inn i dette dramaet? En liten parantes? Stakkars fyr! Anonymkode: d3e95...220 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:51 #38 Skrevet lørdag kl. 19:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er jeg syk etter oppmerksomhet? Du må forklare for det er var ikke min intensjon med innlegget. TS Anonymkode: 99a44...5da Hele innlegget ditt gir virkelig det inntrykket! Anonymkode: d3e95...220 6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:53 #39 Skrevet lørdag kl. 19:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mitt tips er at din samboer finner seg en han fortjener. Hadde jeg blitt sammen med en fyr og så funnet ut av at han fortsatt siklet og lengtet etter en dame hadde sex med for flere år siden hadde jeg gjort det slutt med en gang. Null respekt! Anonymkode: 24d02...f7b Dette er det beste rådet i tråden. Ts, ta det til deg. Anonymkode: d3e95...220 1
Unike Skrevet lørdag kl. 19:57 #40 Skrevet lørdag kl. 19:57 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hvordan passer så den nye kjæresten inn i dette dramaet? En liten parantes? Stakkars fyr! Anonymkode: d3e95...220 Dramaet er avsluttet. TS skal gifte seg med sin nye kjæreste så han har en mye større verdi enn en tidligere elsker har. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå