AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Og gode relasjoner og mange å tilbringe tiden din med? Anonymkode: d891e...deb 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Nei ikke overhodet. Som en jente på 21 har jeg ingen venner, verken jobb eller førerkort og jeg er ganske sikker på at familien min ser på meg som en byrde og en skuffelse. Jeg har ingen å snakke med eller dele hverdagen med. Anonymkode: 5dc4c...5dd 11
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Skrevet 13. september Ja til meningsfullt liv, nei til mange å tilbringe tiden med. Det sister er ikke noe jeg trenger eller ønsker for å ha et meningsfullt liv. Anonymkode: 0b63f...e24 1 1
Gjest Snowx Skrevet 13. september #4 Skrevet 13. september Nei. 32, uten jobb, singel og ingen venner. Ingen hobbyer.
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september Nei, sløser vekk livet mitt på jobb dessverre, satse på å vinne i lotto snart så jeg kan gjør livet litt mer meningsfullt for meg selv. Har gode relasjoner, en famillie som står hverandre nært, og noen gode nære venner, selv om jeg og har mistet kontakten med mange opp igjennom. Anonymkode: 7a6f4...0f1 1
Mezzosoprena Skrevet 13. september #6 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og gode relasjoner og mange å tilbringe tiden din med? Anonymkode: d891e...deb Tilbringer bittelitt av tiden min med noen få - har et veldig meningsfullt liv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Skrevet 13. september Meningsfullt liv har ingenting med relasjoner og mange kjennskaper å gjøre. Anonymkode: 277a6...853 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #8 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Meningsfullt liv har ingenting med relasjoner og mange kjennskaper å gjøre. Anonymkode: 277a6...853 Det er 3 spørsmål i en tråd. Anonymkode: d891e...deb
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er 3 spørsmål i en tråd. Anonymkode: d891e...deb Spørs vel og hva dere mener er meningsfullt liv. Anonymkode: d891e...deb
Raven.Writingdesk Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei ikke overhodet. Som en jente på 21 har jeg ingen venner, verken jobb eller førerkort og jeg er ganske sikker på at familien min ser på meg som en byrde og en skuffelse. Jeg har ingen å snakke med eller dele hverdagen med. Anonymkode: 5dc4c...5dd Kan jeg spørre hva du selv tror er årsaken til at det ble slik?
AnonymBruker Skrevet 13. september #11 Skrevet 13. september Jeg har ikke så mange relasjoner, men de jeg har er nære og meningsfulle. Anonymkode: 0026b...6b8 1
Snok1 Skrevet 13. september #12 Skrevet 13. september Det gir seg vel selv at ingen mennesker som henger på KG har noe bedre å bedrive tiden med. Vi her inne er menneskehetens drivved. Rester av sivilisasjon som flyter rundt med strøm og tidevann. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #13 Skrevet 13. september Ja, jeg har et liv som er meningsfullt for meg. Jeg har samboer, familie og noen venner. Men jeg foretrekker å tilbringe det meste av tiden min hjemme alene (dvs med samboer, da). Anonymkode: 7c527...2fd 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #14 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og gode relasjoner og mange å tilbringe tiden din med? Anonymkode: d891e...deb Meaningful liv er å være med de riktige menneskene - altså at en tvinger seg til å måtte snakke med skinnsyke galninger, fordi en er i noe en kan kalle "kloakk sosialt miljø" Anonymkode: 32040...70c
AnonymBruker Skrevet 13. september #15 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og gode relasjoner og mange å tilbringe tiden din med? Anonymkode: d891e...deb Meningsfullt liv er å være med de riktige menneskene - altså at en tvinger seg til å måtte snakke med skinnsyke galninger, fordi en er i noe en kan kalle "kloakk sosialt miljø" Anonymkode: 32040...70c
BeeKind Skrevet 13. september #16 Skrevet 13. september Ikke så mange folk å henge med, men noen få veldig gode relasjoner og et enormt meningsfullt liv til tross for en del vanskelige omstendigheter. 1
Mardina Skrevet 13. september #17 Skrevet 13. september Stort sett ja. Har gode venner og den aller beste kjæresten ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #18 Skrevet 13. september Jeg har stått med en fot i livet og en utenfor over en lengre periode nå. Jeg har meningsfulle ting å drive på med. Er frivillig med mye ansvar og får gode tilbakemeldinger, men sliter massivt med traumer. Det som snudde det nå nylig var en samtale med et helsepersonell som sa til meg at vedkommende brydde seg, var glad i meg og ønsket jeg ville leve. Det fikk meg til å tenke. Fått høre folk bryr seg før, men ikke at de er glad i meg, og på den måten. Jeg tok sats på livet igjen, og prøver å få det til. Tatt på meg enda mer innen frivilligheten og håper det vil gi meg mer enn en fot i livet på sikt. Jeg står i veldig mye nå, men å være frivillig er så absolutt meningsfylt, og noe jeg kan anbefale for andre. Selvbildet er dårlig, men med tiden har jeg fått flere gode bekjentskaper og kanskje også det en vil kategorisere som venner. Å være frivillig innenfor noe jeg er veldig glad i gir livet mening, tross jeg står i enorme belastninger, både somatisk og psykisk. Anonymkode: 3e178...31a 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #19 Skrevet 13. september Nei. Jeg er skilt og dødsfall og alvorlig sykdom i familien har preget de siste par årene. Føler jeg mister alle rundt meg. Jeg jobber og på fritiden går jeg mye på tur. Anonymkode: 47aee...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #20 Skrevet 13. september Raven.Writingdesk skrev (20 minutter siden): Kan jeg spørre hva du selv tror er årsaken til at det ble slik? Grunnen er enkel, jeg hadde planer om å ikke fylle 22 så jeg sa opp jobben jeg hadde og sløste bort oppsparte penger på små gleder før slutten. Men så ble det jo ikke sånn og nå sitter jeg her da... Anonymkode: 5dc4c...5dd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå