Gå til innhold

Jomfrudommen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg miste jomfrudommen ganske kjapt? Tror alle vennene mine har det, men ikke jeg. 
Jeg er akkurat blitt 17. Litt lang, og ganske tynn, sikkert litt spinkel. Ikke den største rumpa, og ikke så store pupper. Glad i å sminke meg, og vil egt si at jeg har et litt fint fjes. Er ikke så ofte ute å fester, og har ikke kjæreste. Har veldig lyst på kjæreste, men vanskelig å finne en som liker meg. Hva skal jeg gjøre? Når er det vanlig å miste den? Er jeg veldig sen?

Anonymkode: bf8e6...8f5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress med det 😊 Det skjer når det skjer og helst bør du gjøre det med noen du stoler på og er glad i 👍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ta med ro, du er kun 17. Lev livet og hygg deg.🙂 

Anonymkode: 5e4ec...2da

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Duuuu alle skryter av at de har gjort det, ikke hør på dem. Du er ikke sen 😊 Men du vil angre dersom du ikke tar den tiden du trenger også. Ta det som det kommer, i ditt tempo. 

Anonymkode: 8964d...c14

• Liker 2
Skrevet

Du er absolutt ikke sen. 

Dessuten, det er mye bedre å gjøre det sammen med en du virkelig liker og som liker deg ekstra godt, i stedet for en "hvilkensomhelst" som bare vil ha det unnagjort. Jeg lover, det er verdt å vente til du har en kjæreste.

Anonymkode: 2d013...2c7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan kan jeg miste jomfrudommen ganske kjapt? Tror alle vennene mine har det, men ikke jeg. 
Jeg er akkurat blitt 17. Litt lang, og ganske tynn, sikkert litt spinkel. Ikke den største rumpa, og ikke så store pupper. Glad i å sminke meg, og vil egt si at jeg har et litt fint fjes. Er ikke så ofte ute å fester, og har ikke kjæreste. Har veldig lyst på kjæreste, men vanskelig å finne en som liker meg. Hva skal jeg gjøre? Når er det vanlig å miste den? Er jeg veldig sen?

Ikke gjør det! Jeg gjorde og angret. Gjør det med noen du har vært sammen med en stund og glad i. Og aldri gjør noe du ikke vil. Og analsex slm mange tror er vanlig, NEI! Ikke la deg lure. Ta vare på deg selv. Drit i hva vennenr dine har gjort! Og en ting til, husk kondom, mange sykdommer der ute du ikke vil ha!

Anonymkode: abacb...be3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du er absolutt ikke sent ute.

Gjennomsnitt alder for når norske jenter har sex er 17 år. Veldig mange er betydelig eldre første gang de har sex.

Det er bedre å vente til du finner en du er glad i og som du stoler på enn å "bare få det gjort" med noe som kanskje blir et overgrep. Det blir bare en gang som er den første. Den kommer du sannsynligvis til å huske i mange år. La det bli en god opplevelse med en du er glad i og som du stoler på. 

Anonymkode: 04d2f...5a6

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten.

Matas, mod.

Skrevet

Du er bare 17, ikke stress.

Jeg er i tredveårene og fortsatt jomfru. Sier ikke at jeg nødvendigvis er et eksempel å følge, men det setter kanskje ting litt i perspektiv 🤗

Anonymkode: 18bbe...9a8

• Nyttig 1
Skrevet

Bare ta det som det kommer. La det skje naturlig. Du er ung og har all verdens tid😊

Skrevet

17 og jomfru? Ro ned. Ta det kuli. 

Du er jente for faen. Bare fordi jentene ler av og ser ned på "patetiske "gutter som runder 18 og er ukyssa, så betyr ikke det at guttene gjør det samme.

Er det småheksene du har til venninner som stresser deg med å få det overstått?

• Nyttig 1
Skrevet

Du høres ut som en herlig dame. Ta det med ro alt ordner seg. Bedre at det blir en god opplevelse for deg, enn bare å ha gjort de😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 18.20):

17 år sent? Herregud, spør om 30 år er sent i stedet.

Anonymkode: 68677...de3

• Nyttig 1
Skrevet
draug 75 skrev (37 minutter siden):

17 og jomfru? Ro ned. Ta det kuli. 

Du er jente for faen. Bare fordi jentene ler av og ser ned på "patetiske "gutter som runder 18 og er ukyssa, så betyr ikke det at guttene gjør det samme.

Er det småheksene du har til venninner som stresser deg med å få det overstått?

LOL 👍👍

• Liker 1
Skrevet
draug 75 skrev (45 minutter siden):

Bare fordi jentene ler av og ser ned på "patetiske "gutter som runder 18 og er ukyssa, så betyr ikke det at guttene gjør det samme.

Er dette vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...