AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hvordan kan jeg miste jomfrudommen ganske kjapt? Tror alle vennene mine har det, men ikke jeg. Jeg er akkurat blitt 17. Litt lang, og ganske tynn, sikkert litt spinkel. Ikke den største rumpa, og ikke så store pupper. Glad i å sminke meg, og vil egt si at jeg har et litt fint fjes. Er ikke så ofte ute å fester, og har ikke kjæreste. Har veldig lyst på kjæreste, men vanskelig å finne en som liker meg. Hva skal jeg gjøre? Når er det vanlig å miste den? Er jeg veldig sen? Anonymkode: bf8e6...8f5
Clusia Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Ikke stress med det 😊 Det skjer når det skjer og helst bør du gjøre det med noen du stoler på og er glad i 👍 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Ta med ro, du er kun 17. Lev livet og hygg deg.🙂 Anonymkode: 5e4ec...2da
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Duuuu alle skryter av at de har gjort det, ikke hør på dem. Du er ikke sen 😊 Men du vil angre dersom du ikke tar den tiden du trenger også. Ta det som det kommer, i ditt tempo. Anonymkode: 8964d...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå