Gå til innhold

Hva bruker du som laptop-støtte når du sitter i sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bruke mer pc og mindre nettbrett, men har oppdaget at pc'en min er tung å ha på fanget når jeg sitter i sofaen. Jeg har en sånn sofa som er som en sjeselong, så jeg sitter altså med beina i sofaen og laptopen på lårene.

Har sett på Ikea og de har flere typer møbler, flere bord bl a, men det betyr vel at jeg ikke kan sitteligge i sofaen. De har også sånne brett, typ sengebrett, som man har pc-en oppå.

Hva bruker dere? Hva funker, funker ikke?

BOLLSIDAN Laptopstøtte, hvit, 68x36 cm

KLIPSK Sengebord, hvit

Anonymkode: 105c0...aef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

belkin.jpg&f=1&nofb=1&ipt=b7388549118424

Jeg har flere sånne, så jeg slipper å dra dem fra rom til rom. Helt greie

• Liker 2
Skrevet

Pleier ha den i sofaen ved siden av meg, og lene meg til venstre eller høyre. Innimellom bare på fanget. Bruker Macbok Air når jeg sitter i sofaen  - den er ganske lett, og blir ikke varm. 

Anonymkode: 21373...55f

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker faktisk den på det nederste bildet 

Det er vel egentlig et bord for frokost i senga, men bruker den til PCbord i sofaen og godstolen.

De sammenleggbare beina var det jeg falt for 

Anonymkode: 0c0af...b62

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! ☺️

Hilsen Ts 

Skrevet
Zenobia skrev (21 timer siden):

belkin.jpg&f=1&nofb=1&ipt=b7388549118424

Jeg har flere sånne, så jeg slipper å dra dem fra rom til rom. Helt greie

Sånn bruker jeg også🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker IPaden som en PC ved at jeg har satt på et tastatur (om det kan være en løsning for deg også). Da kan jeg ha den på fanget som en pc. Den jeg har ser omtrent slik ut: 

IMG_0114.webp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ms. Steele skrev (27 minutter siden):

Jeg bruker IPaden som en PC ved at jeg har satt på et tastatur (om det kan være en løsning for deg også). Da kan jeg ha den på fanget som en pc. Den jeg har ser omtrent slik ut: 

IMG_0114.webp

Elegant! ☺️

Pc er kjøpt allerede, men skal ha dette i mente til neste gang 🌻

Ts

• Liker 1
Skrevet

Har heldigvis en laptop som bare veier 1,3kg så det er ikke noe problem å ha den på fanget. Blir ikke nevneverdig varm heller. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker begge du har lagt ut bilder av. På det bordet har jeg også skjerm når jeg spiller (med pc og kontroll). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sponplate jeg har sagd selv, litt større enn laptopen. Så har jeg den på fanget, med laptoppen over. Det viktigste er at man har litt avstand mellom undersiden av laptoppen og underlaget, slik at den ikke blir varm. Da holder laptoppen seg mye lenger, spesielt batteriet.

Anonymkode: b3437...c7d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...