AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Har MS, er det nok å fylle ut helseattesten når jeg skal ta lappen da, eller må jeg legge til noe fra nevrolog osv? Sykdommen har vært stabil og aldri alvorlig. Jeg vet jo at det kan endre seg, så hvordan gjør jeg det? Skal snakke med legen, men jeg vil være forberedt på hva jeg må ev. gjøre. Hvor jeg skal starte. Anonymkode: f84dc...59c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Med andre ord, er det noe problem før det blir et problem? ts Anonymkode: f84dc...59c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Du må jo krysse av på at du har en nevrologisk sykdom, og da må du ha bekreftelse fra nevrologen om at du likevel kan kjøre! Anonymkode: 84eb6...cd5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Og det står jo veldig tydelig i skjemaet hva du må gjøre om du krysser av på ja på spørsmålene Anonymkode: 84eb6...cd5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det står jo veldig tydelig i skjemaet hva du må gjøre om du krysser av på ja på spørsmålene Anonymkode: 84eb6...cd5 Ja den kom gjennom som godkjent. Den var veldig minimalistisk. Jeg sa at jeg hadde en kronisk sykdom. Ikke noen flere spørsmål. Litt som synstesten på statens vegvesen, jeg trenger definitivt briller, besto synstesten de ville at jeg skulle ta uten briller. Ikke noe mer enn det. Du slipper lett gjennom begge. ts Anonymkode: f84dc...59c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Jeg fikk ms i begynnelsen av førtiårene, har aldri vært noe spørsmål om å beholde sertifikatet eller ikke. Anonymkode: ad87c...910 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå