AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Er helt ny innenfor sjangeren og har tidligere bare brukt parfyme ved spesielle anledninger. Fikk en fra rituals i gave og syntes det var kjekt med noe som ikke lukter så kraftig og sitter i så lenge, men som lukter litt friskt. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen å bytte litt på. Hva slags body mist liker dere? Anonymkode: 8a2fb...3c6 2
Ullvott Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Den eneste misten jeg liker er Ritual of Mehr fra Rituals. Jeg har hatt noen fra Sol de Janeiro, men de gav for mye sukkerspinn-vibber for meg. Egentlig erfarer jeg at body mist kan lukte minst like sterkt og lenge som tradisjonelle EdP og EdT-er. De individuelle variasjonene er enorme også innad i EdP- og EdT-verdenen. Noen lukter mye og lenge, andre ikke. Noen kjenner man på stor avstand, andre ikke. Noen trenger man bare en liten dråpe av, andre kan man bruke flere spray av. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Skrevet 13. september The body shop sine! De holder lenge og de kommer på glassflaske. Koster det samme som rituals sine men man får dobbelt så mye for pengene. Anonymkode: 7d1ca...cad 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #7 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): The body shop sine! De holder lenge og de kommer på glassflaske. Koster det samme som rituals sine men man får dobbelt så mye for pengene. Anonymkode: 7d1ca...cad Hvilke lukter fra dem anbefaler du?😊 Anonymkode: 8a2fb...3c6
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Skrevet 14. september Jeg foretrekker å spraye parfyme 2-3 ganger i lufta, og gå gjennom det. Samt spraye parfyme på hårbørsten. Anonymkode: a602f...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå