AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Er helt ny innenfor sjangeren og har tidligere bare brukt parfyme ved spesielle anledninger. Fikk en fra rituals i gave og syntes det var kjekt med noe som ikke lukter så kraftig og sitter i så lenge, men som lukter litt friskt. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen å bytte litt på. Hva slags body mist liker dere? Anonymkode: 8a2fb...3c6 2
Ullvott Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Den eneste misten jeg liker er Ritual of Mehr fra Rituals. Jeg har hatt noen fra Sol de Janeiro, men de gav for mye sukkerspinn-vibber for meg. Egentlig erfarer jeg at body mist kan lukte minst like sterkt og lenge som tradisjonelle EdP og EdT-er. De individuelle variasjonene er enorme også innad i EdP- og EdT-verdenen. Noen lukter mye og lenge, andre ikke. Noen kjenner man på stor avstand, andre ikke. Noen trenger man bare en liten dråpe av, andre kan man bruke flere spray av.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden The body shop sine! De holder lenge og de kommer på glassflaske. Koster det samme som rituals sine men man får dobbelt så mye for pengene. Anonymkode: 7d1ca...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå