Keiko99 Skrevet lørdag kl. 12:25 #1 Skrevet lørdag kl. 12:25 (endret) Satt inn 50k i fond for noen år siden, dette er resultatet sålangt. Er dette bra? Jeg har ikke peiling. Lav risiko. Endret lørdag kl. 14:02 av Keiko99
Hololo Skrevet lørdag kl. 12:43 #2 Skrevet lørdag kl. 12:43 Ja det er jo en fin oppgang på den grafen der
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:53 #3 Skrevet lørdag kl. 12:53 Det kommer jo an på hvor lenge pengene har stått i dette fondet. 3 år- bra avkastning, 20 år- elendig avkastning Anonymkode: e9b48...8ec
Averyx Skrevet lørdag kl. 12:57 #4 Skrevet lørdag kl. 12:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer jo an på hvor lenge pengene har stått i dette fondet. 3 år- bra avkastning, 20 år- elendig avkastning Anonymkode: e9b48...8ec Hva med å sjekke grafen? 1
Knirke Skrevet lørdag kl. 13:15 #5 Skrevet lørdag kl. 13:15 Jeg vil si det er helt grei avkastning. Kommer an på hvilket risikonivå du har lagt deg på. Jeg har 3 aksjefond (middels til høy risiko), og de har i snitt gitt litt over 40% avkastning på 3 år. Har også et rentefond (lav risiko) som har gitt 27% på samme tid.
Keiko99 Skrevet lørdag kl. 14:03 Forfatter #6 Skrevet lørdag kl. 14:03 Knirke skrev (47 minutter siden): Jeg vil si det er helt grei avkastning. Kommer an på hvilket risikonivå du har lagt deg på. Har også et rentefond (lav risiko) som har gitt 27% på samme tid. Lav risiko dette. Så da er det vel helt greit
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:11 #7 Skrevet lørdag kl. 14:11 Kommer an på hva du sammenligner med. Sammenligner du med hva du ville fått for samme beløp på høyrentekonto så er dette helt fantastisk. Sammenligner du med f.eks DNB Teknologi som gjerne ligger på 98-105% avkastning så er 26% litt lite. Anonymkode: 9a60b...ed9 1
Sinsiew Skrevet lørdag kl. 14:12 #8 Skrevet lørdag kl. 14:12 Til å være lav risiko, er dette god avkastning 😊
Schmuhu Skrevet lørdag kl. 21:31 #9 Skrevet lørdag kl. 21:31 (endret) Men hva slags fond er dette? Aksjefond? Aksjefond med faktor (f.eks. bransje)? Rentefond? Obligasjonsfond? Kombinasjonsfond? -- For å si noe om avkastningen, så bør fondet sammenlignes med kategorien og investeringsunivers. Har den gjort det bedre enn lignende fond i samme kategori? Og så er jo også kostnad noe som påvirker avkastningen. Hvis dette er et globalt aksjefond, så er den veldig dårlig. Indeksen ligger på rundt 66,1% etter de siste 3 årene. Schmuhi Endret lørdag kl. 21:38 av Schmuhu 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:41 #10 Skrevet søndag kl. 18:41 Helt ok. Jeg har dog hatt 79 og 97 prosent avkastning på mine fond(høyrisiko) så betydelig bedre enn deg, men har jo vært villig til å ta høyere risiko Anonymkode: 3fc04...60f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:40 #11 Skrevet mandag kl. 07:40 Fin graf. Vær fornøyd med den😁 Anonymkode: dbe30...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå