Kaisamaia Skrevet 10 timer siden #21 Skrevet 10 timer siden Jeg ga opp etter en og en halv episode! Men! Har tatt den fram igjen nå. Klarer å følge med litt bedre nå, men den er ganske variert i hvor mye den interesserer meg… Uansett! Jeg skjønner ikke det der Emil Wester-greiene? Hun møter han på en bensinstasjon, men da sier han jo ikke navnet sitt. Kjente hun han fra før bensinstasjonen? For når de marcher på Tinder så vet hun jo hva han heter? Og hu visste det vel etter bensinstasjonen også…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Skrevet 10 timer siden Kaisamaia skrev (9 minutter siden): Jeg ga opp etter en og en halv episode! Men! Har tatt den fram igjen nå. Klarer å følge med litt bedre nå, men den er ganske variert i hvor mye den interesserer meg… Uansett! Jeg skjønner ikke det der Emil Wester-greiene? Hun møter han på en bensinstasjon, men da sier han jo ikke navnet sitt. Kjente hun han fra før bensinstasjonen? For når de marcher på Tinder så vet hun jo hva han heter? Og hu visste det vel etter bensinstasjonen også… Ja de møttes jo ved doen i første episode og hadde gått på skole sammen. Anonymkode: a1cf3...6fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå