AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Flere som.har sett denne? Holdt på å le meg i hel enkelte ganger og følte med den ensomheten hennes andre. Anonymkode: a1cf3...6fb
morgenkåpedyret Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Ble ei flaske vin og hele serien i går kveld! Elsket den! 3
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Heter serien det samme som overskriften? Anonymkode: 3b832...29b
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september Svenskene er gode på film og serier Anonymkode: 3b832...29b
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Skrevet 14. september Prøvde ga meg etter ca halv episode. Anonymkode: a47c8...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #6 Skrevet 15. september Ja digget serien, og kjente igjen det kjipe livet med ons, heldigvis noen år siden nå selv om jeg fortsatt er singel, vært i mer enn 10 år så da er jo alt håp ute. Anonymkode: 6e711...db6 3
AnonymBruker Skrevet 15. september #7 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Heter serien det samme som overskriften? Anonymkode: 3b832...29b Nesten. Den heter «Halve Malmö består av gutter som har dumpet meg» og er på Netflix. Anonymkode: 47d08...dce 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #8 Skrevet 15. september Har sett første episode. Følte den var mest klein. Usikker på om jeg skal se en episode til Anonymkode: d685e...e60 1
annelis Skrevet 15. september #9 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 14.05): Flere som.har sett denne? Holdt på å le meg i hel enkelte ganger og følte med den ensomheten hennes andre. Anonymkode: a1cf3...6fb Har sett i helga og synes hun burde gå til psykolog fremfor å date. Jeg har aldri sett så desperate folk før. Finnes slike tilfeller virkelig eller det er bare satt på spissen i serien? 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #10 Skrevet 15. september annelis skrev (3 timer siden): Har sett i helga og synes hun burde gå til psykolog fremfor å date. Jeg har aldri sett så desperate folk før. Finnes slike tilfeller virkelig eller det er bare satt på spissen i serien? Ligger hjemme med feber så valgte å se flere episoder i tilfelle det tar seg opp. Men dette er ikke en serie om dating dette er jo en desperat kvinne som har ons med vær eneste kar som vier henne mer enn 3 minutter med oppmerksomhet. Viss dette er slik kvinner dater så er det ikke rart det ikke går så bra. Ikke at jeg dømmer de som ønsker ons, men ons er ikke dating. Å tro det blir et seriøst forhold av å spre beina etter littegrann flørting er da temmelig naivt. Betyr ikke at det aldri skjer menn det virker jo ikke som alke disse tilfeldige mannfolka bringer noe glede inn i livet hennes. Støtter kommentaren over om at hun trenger heller terapi enn mer dating. Anonymkode: d685e...e60 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #11 Skrevet 15. september annelis skrev (4 timer siden): Har sett i helga og synes hun burde gå til psykolog fremfor å date. Jeg har aldri sett så desperate folk før. Finnes slike tilfeller virkelig eller det er bare satt på spissen i serien? Ja, det er vel hele poenget med serien. At hun er skadeskutt og prøver å fikse seg. Synes den var veldig god. Hun gjør elendige valg, men jeg hadde i hvert fall empati med henne Anonymkode: 9fb4f...50e 4
AnonymBruker Skrevet 15. september #12 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er vel hele poenget med serien. At hun er skadeskutt og prøver å fikse seg. Synes den var veldig god. Hun gjør elendige valg, men jeg hadde i hvert fall empati med henne Anonymkode: 9fb4f...50e Enig. Jeg kjente meg igjen i henne. Jeg har ikke datet og ligget så mye med menn, men jammen har jeg vært så desperat og trodd at kjærlighet ville fikse alt, og at alle som ga meg oppmerksomhet var potensielle kjærester. Det kommer jo veldig frem at hun har mindreverdighetskomplekser, har en ræva far og en mor som selv surrer med menn og dating. Spoiler Den scenen hvor hun ligger halve natta og venter på at han bartenderen skal komme, åh sånn har jeg ligget, og det fallet fra high to low er dypt. Anonymkode: a1cf3...6fb 3 1
annelis Skrevet 16. september #13 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, det er vel hele poenget med serien. At hun er skadeskutt og prøver å fikse seg. Synes den var veldig god. Hun gjør elendige valg, men jeg hadde i hvert fall empati med henne Anonymkode: 9fb4f...50e Det er utrolig vanskelig for meg å ha empati i dette tilfellet fordi jeg sliter med å forstå adferden, også støtter jeg ikke bitre og misunnelige folk som misunner sin egen søster fordi hun er lykkelig i et forhold. Dette er bare ekkelt. Det er også hennes ansvar å oppsøke hjelp og slutte å være innpåsliten på søsteren som har mye eget å fikse i livet. Ikke nevne at det at hun ligger med absolutt alle menn på tinder devaluerer andre kvinner, det er derfor menn skriver ekle meldinger på tinder til andre damer. Så her bør hun skjerpe seg og søke hjelp rett og slett. Min mening 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Skrevet 16. september Malmø? Handler den om skyting, bomber og granater? Anonymkode: efe91...42a
AnonymBruker Skrevet 16. september #15 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Malmø? Handler den om skyting, bomber og granater? Anonymkode: efe91...42a Tittelen om gutter som har dumpet henne gir vel en viss indikasjon på innholdet.. Anonymkode: 9fb4f...50e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #16 Skrevet 16. september annelis skrev (4 timer siden): Det er utrolig vanskelig for meg å ha empati i dette tilfellet fordi jeg sliter med å forstå adferden, også støtter jeg ikke bitre og misunnelige folk som misunner sin egen søster fordi hun er lykkelig i et forhold. Dette er bare ekkelt. Det er også hennes ansvar å oppsøke hjelp og slutte å være innpåsliten på søsteren som har mye eget å fikse i livet. Ikke nevne at det at hun ligger med absolutt alle menn på tinder devaluerer andre kvinner, det er derfor menn skriver ekle meldinger på tinder til andre damer. Så her bør hun skjerpe seg og søke hjelp rett og slett. Min mening Ja hun skulle absolutt hatt psykolog, hun har en tomhet i seg som hun tror at kjærlighet fra en mann skal fikse, og hun glemmer ene fyren til fordel for en annen superfort bare han kan få henne til å føle seg mindre tom og fortapt. Det er ødelagt selvfølelse og mindreverdighetskonplekser her veldig godt portrettert. Anonymkode: a1cf3...6fb 3
AnonymBruker Skrevet 17. september #17 Skrevet 17. september Minte meg litt om en kort og forferdelig "tinder-periode" i livet mitt... gutta er jævlige og du selv mister hodet, tar dumme valg og jager bekreftelse og oppmerksomhet. GODT å være ute av dette. Aldri mer. MEN morsom serie, fikk bare litt flash-backs. Anonymkode: c48cb...d05 3 1
2rill Skrevet 25. september #18 Skrevet 25. september Har aldri vært der selv, og syns kanskje hun var litt løs ja...men fikk sympati for henne og kan forsåvidt forstå at man kan bli så desperat og tro at det er sånn det må gjøres. Var vel muligens satt på spissen, men sikkert mange som har det sånn. Tror ikke hun ikke unner søsteren lykke, var vel heller at hun ikke klarte å skjule sin egen misunnelse. Droppet serien etter en halv episode, var litt kaotisk i starten, men tok den frem igjen en gang jeg kjedet meg. Nå lurer jeg på om noen vet om sesong 2 er på gang? Den sluttet litt brått😊
AnonymBruker Skrevet 26. september #19 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 20.33): Enig. Jeg kjente meg igjen i henne. Jeg har ikke datet og ligget så mye med menn, men jammen har jeg vært så desperat og trodd at kjærlighet ville fikse alt, og at alle som ga meg oppmerksomhet var potensielle kjærester. Det kommer jo veldig frem at hun har mindreverdighetskomplekser, har en ræva far og en mor som selv surrer med menn og dating. Anonymkode: a1cf3...6fb Det er nok veldig menneskelig dette med å ta dårlige valg når man har mindreverdighetskomplekser. Det skumle er også at man ikke selv skjønner at man dømmer seg selv alt for hardt. Så kan være svært vanskelig å komme ut av situasjonen. Mange som går gjennom hele livet med disse problemene. Anonymkode: b7bbe...119
Majer Skrevet 26. september #20 Skrevet 26. september Kunne aldri datet en kvinne som har blitt forført av aggressiv sjekking. Det går mot min feministiske oppvekst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå