AnonymBruker Skrevet 17. september #61 Skrevet 17. september Haha, jeg tenkte også «kun hvis du er 19 år og jobber i en bar». Jobber selv innen finans og (på tross av at jeg også jobbet i bar da jeg var 19) har aldri jobbet et sted hvor en slik kjole ville ha vært innafor på et arrangement i regi av arbeidsplassen. Anonymkode: b1ef5...729
DesmondMiles Skrevet 17. september #62 Skrevet 17. september 85% kvinner på min arbeidsplass, ca 65 ansatte. Ingen kvinner har noen sinne hatt på seg noe såpass "avslørende" på jobbarrangementer. For all del, flott kjole som jeg gjerne hadde sett på kona i privat selskap, men hun hadde ikke vært komfortabel med å gå med noe slik på jobb heller.
AnonymBruker Skrevet 17. september #63 Skrevet 17. september Jobbet i energibransjen. Hadde vært helt innafor på fest hos oss. Anonymkode: dbf70...03e 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #64 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 12.34): Hehe. Jeg går på nakenstrand og fetisj klubber, men vet å kle meg for anledningen. Anonymkode: 4b4e7...39a Åj så frisinnet du var og så dømmende samtidig...et paradoks😉 Anonymkode: 10778...9fb
AnonymBruker Skrevet 19. september #65 Skrevet 19. september Kaneel skrev (På 17.9.2025 den 12.56): Nei! Om du ikke jobber i sex bransjen da.. Haha Omg🤣Mange som blir provosert🤣Tipper de samme som dømmer folk som går i burka😉 Anonymkode: 10778...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå