Gå til innhold

Er denne kjolen ok å ha på seg på en jobbfest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den hadde vært innafor på min arbeidsplass

Anonymkode: 61220...8e6

Skrevet

Fin kjole, går selv i den type klær og gjerne mer utfordrende. Jeg ville personlig droppet den på jobb fest grunnet den utringningen som er veldig dyp.

I prinsippet kunne jeg gått sånn. Men disse mannfolka på jobben min blir litt for friendly så jeg ville personlig ikke valgt den.

Anonymkode: bbf2f...42a

• Nyttig 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 95887...f62

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er et spørsmål om hva slags fest og hva slags jobb (og hva slags kropp). I min jobb ville det nok vært på kanten i de fleste sammenhenger, i andre kan det være helt innafor og svært tekkelig. Hvis man er i tvil om et antrekk er passende, vil som regel den beste løsningen være å velge noe annet. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva jobber du som? Jeg ville sagt nei, men om du jobber som noe alternativt, kanskje.

Anonymkode: e298c...9bb

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor dra på seg noe slikt på en jobbfest? En kjole som er designet for fokus på bryster. Blir bare teit

Anonymkode: be4c5...fbd

• Liker 21
Skrevet

nei

Anonymkode: d94f9...6b3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Denne var fin!! Gikk rett i handlekurven hos meg, så takk for tipset😅

Kjolen er jo lang, heldekkende til og med! Og hvis du har små pupper er det da ingen problem. Skulle tro vi levde i et visst annet land hvor det ikke var lov for kvinner å vise noe hud. 

Anonymkode: 7372b...2c0

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fin kjole, går selv i den type klær og gjerne mer utfordrende. Jeg ville personlig droppet den på jobb fest grunnet den utringningen som er veldig dyp.

I prinsippet kunne jeg gått sånn. Men disse mannfolka på jobben min blir litt for friendly så jeg ville personlig ikke valgt den.

Anonymkode: bbf2f...42a

Er nok poenget til ts det 😄 Litt oppmerksomhet av desperate menn er alltid fint.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne var fin!! Gikk rett i handlekurven hos meg, så takk for tipset😅

Kjolen er jo lang, heldekkende til og med! Og hvis du har små pupper er det da ingen problem. Skulle tro vi levde i et visst annet land hvor det ikke var lov for kvinner å vise noe hud. 

Anonymkode: 7372b...2c0

Takk for svar!😄Så bra at du likte kjolen😃Jeg synes også den er nydelig og jeg har slank kropp med små pupper som sagt. Jeg synes den var elegant jeg da😃

Anonymkode: 10778...9fb

• Hjerte 2
Skrevet

På min jobb ville du bare fått negativ oppmerksomhet, tror jeg. Har i alle fall aldri sett noen med den type utringning i min bransje. Da ville jeg heller valgt en annen. 

Anonymkode: 201fc...e92

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Er nok poenget til ts det 😄 Litt oppmerksomhet av desperate menn er alltid fint.

Oppmerksomhet får jeg også i det daglige uavhengig av antrekk, og det plager meg heller ikke😊

Skrevet

Dere som synes kjolen er upassende, hva jobber dere med?

• Liker 3
Skrevet

Vulgær. 

Anonymkode: 53323...681

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns den var skikkelig kul og fin! 

Men om du kan bruke den på jobbfest kommer helt an på hva som er innafor og ikke på akkurat din jobb. 

Jeg tror ikke jeg hadde sett noen komme med den type kjole på jobbfest min jobb, men kan glatt se for meg at noen kunne ha brukt den på min jobbfest i min samboers jobb. 

Anonymkode: f4a09...a6b

• Hjerte 2
Skrevet

Ikke noe jeg hadde valgt til en jobbfest. Det er en ganske uformell dresscode der, og stor variasjon i stiler. Men en sånn type navleutringet kjole hadde blitt altfor vulgært å gå ned foran sjef og administrerende direktør. 

Anonymkode: fd00a...890

• Liker 15
Skrevet

Blir som at en mann har hull i bokseren, og viser halve pungen.

Utfordrende, ja. 

Anonymkode: 9ea77...a3b

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns den var skikkelig kul og fin! 

Men om du kan bruke den på jobbfest kommer helt an på hva som er innafor og ikke på akkurat din jobb. 

Jeg tror ikke jeg hadde sett noen komme med den type kjole på jobbfest min jobb, men kan glatt se for meg at noen kunne ha brukt den på min jobbfest i min samboers jobb. 

Anonymkode: f4a09...a6b

Takk for svar.

Litt vanskelig å si. De fleste kler seg ganske "straight", men jeg vil jo gjerne kle meg i det jeg synes er fint, men ut fra tilbakemeldingene så langt tror jeg dropper det😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...