exictence Skrevet 18. september #61 Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 12.43): Menn som snakker om at man skal gjøre så mye hyggelig sammen, men så snart man har datet (og ligget) sammen en periode er de rett på tilbake til tinderhjulet igjen. Tror de på disse løgnene selv eller hva? Jeg skjønner ingenting, jo eldre jeg blir jo mindre forstår jeg… Anonymkode: 88a7b...6bd Jeg tror de fleste menn som sier sånt, mener og håper det oppriktig når de sier det. Jeg tror ikke nødvendigvis det er selve det at man ligger sammen som gjør at de ikke føler på "gløden og fremtidsutsiktene" lenger. Men at de etter hvert blir bedre kjent og oppdager at det hadde blitt feil kjærlighetsrelasjon. Det er lett for å skylde på at det er ligningen som er feil. Men det er kanskje tiden som noen ganger er for kort til å bli godt kjent. Endret 18. september av exictence
AnonymBruker Skrevet 20. september #62 Skrevet 20. september Det har alltid fantes slike menn. Felles for dem, er at de er usikre. De ønsker å gi inntrykk av at de er sååå ettertraktet, og at de bare ikke kan noe for at disse damene er helt gale etter dem. Men sannheten er at de driver og lover gull og grønne skoger til disse damene når de er alene. Man lærer å gjennomskue dem etterhvert, de fleste jenter og damer møter noen slike i 20-årene. Disse mennene tar jevnlig kontakt innimellom mens årene går, de kaster ut et snøre for å se om noen biter på igjen. De fleste av oss lar oss smigre av oppmerksomheten, men går selvsagt ikke i fellen. Anonymkode: 97d45...7e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå