AnonymBruker Skrevet 17. september #41 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 21.15): Jeg holder igjen på sexen til jeg tror de er seriøse nok. Ligger aldri med menn før det har gått noen måneder. Jeg vokste opp med å tro at sex er en dødssynd, derfor tar jeg ikke lett på det… Interessant det du skriver om mønster, jeg har ikke et mønster jeg er klar over selv, men kanskje at jeg bruker lang tid på å bli trygg på noen. Når jeg først blir det er jeg helt trygg og det er stortsett da mennene trekker seg gradvis unna… Jeg tror jeg har utrygg tilknytning, har lest litt om dette men ikke nok til å si det helt sikkert. Jeg har hvertfall tenkt på at jeg ofte bruker utseendet og sikkert sex etter hvert for å tiltrekke meg menn. Jeg har flere ganger hatt ganske grenseoverskridende sex kun for å tro at dette gjør at mannen blir hos meg. Som barn var det ganske sterk kamp om oppmerksomheten blant oss søsknene hjemme. Et sterkt religiøst hjem bidro sikkert ikke til at det ble så mye bedre. Jeg har alltid vært veldig sjenert, men hadde et sterkt ungdomsopprør. Ts Anonymkode: 88a7b...6bd Jeg vokste også opp strekt religiøst! Evangelist kristen og sex før ekteskapet var dødsynd som du kunne havne i helvete for. Det var utrolig vanskelig å håndtere! Heldigvis var jeg smart nok til å gifte meg med en dame som hadde motsatt oppvekst og hadde eksperimentert med mye rart og hatt flere ons. Hun har virkelig hjelpt meg med seksuell frigjøring og jeg er så takknemlig for henne og det utrolig spennende sexlivet vi har sammen. Jeg husker når hun ville fortelle meg at hun hadde ligget med flere og hun trodde det ville bli et problem. For meg var det motsatt! Jeg trengte en som henne med hennes erfaringer. 😊 Anonymkode: 4a161...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #42 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 12.43): Menn som snakker om at man skal gjøre så mye hyggelig sammen, men så snart man har datet (og ligget) sammen en periode er de rett på tilbake til tinderhjulet igjen. Tror de på disse løgnene selv eller hva? Jeg skjønner ingenting, jo eldre jeg blir jo mindre forstår jeg… Anonymkode: 88a7b...6bd Slik tror jeg da spillet har vært siden tidenes morgen, og det er derfor det er så mange av oss. De tenker med en ting, og målet helliger middelet er mantraet, og det er ikke alle som er slik, så en dag finner du han som blir fordi han er genuint interessert i deg og en fin fyr for deg. Anonymkode: cbb24...e47
Maleficenta Skrevet 17. september #43 Skrevet 17. september Averyx skrev (På 13.9.2025 den 14.22): Tror egentlig at mange unge menn skulle ønske nettopp dette. Bare se på hvordan unge menn trekkes mot konservative partier i dag. Men de må slutte å dømme kvinner som vil ligge med de da. Først får de sex og fordi hun sa ja til sex var hun plutselig horete og ikke forholdsmateriale? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #44 Skrevet 17. september Før man skylder på mannfolka bør man ta en titt på seg selv først. Det er ikke sikkert årsaken ligger hos mannen. Det er mye som skal klaffe. Faktisk så er det ikke utenkelig at disse mannfolka stod inne for det de sa når de sa det, men at noe har endret deg når dere er blitt bedre kjent. Anonymkode: e701f...966 3
AnonymBruker Skrevet 17. september #45 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 22.25): Om en mann blir dumpet av en dame etter sex er det fordi han er dårlig i senga og ingenting å samle på. Om en dame blir dumpet av en mann etter sex så er mannen slem og dama et offer. La dette synke litt inn heller enn å gå i kjønns-skyttergravene deres... Anonymkode: 9cc42...dd1 Her taler du for døve ører og dette vil aldri bli adressert av kvinner. Anonymkode: 46fd1...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #46 Skrevet 17. september Maleficenta skrev (3 timer siden): Men de må slutte å dømme kvinner som vil ligge med de da. Først får de sex og fordi hun sa ja til sex var hun plutselig horete og ikke forholdsmateriale? Jeg ligger da med kvinner jeg har dømt nord og ned. Forskellen er bare at det vil aldri bli noe forhold med dem. Anonymkode: 46fd1...bbb
AnonymBruker Skrevet 17. september #47 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vokste også opp strekt religiøst! Evangelist kristen og sex før ekteskapet var dødsynd som du kunne havne i helvete for. Det var utrolig vanskelig å håndtere! Heldigvis var jeg smart nok til å gifte meg med en dame som hadde motsatt oppvekst og hadde eksperimentert med mye rart og hatt flere ons. Hun har virkelig hjelpt meg med seksuell frigjøring og jeg er så takknemlig for henne og det utrolig spennende sexlivet vi har sammen. Jeg husker når hun ville fortelle meg at hun hadde ligget med flere og hun trodde det ville bli et problem. For meg var det motsatt! Jeg trengte en som henne med hennes erfaringer. 😊 Anonymkode: 4a161...4e7 Leit å høre at også du vokste opp med å bli skremt fra et sunt syn på sex. Glad for å høre at damen din har hjulpet deg slik at du har et fritt og godt sexliv i dag❤️ts Anonymkode: 88a7b...6bd
AnonymBruker Skrevet 17. september #48 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Leit å høre at også du vokste opp med å bli skremt fra et sunt syn på sex. Glad for å høre at damen din har hjulpet deg slik at du har et fritt og godt sexliv i dag❤️ts Anonymkode: 88a7b...6bd Tusen takk ts! Det var en fin melding å få 😊❤️ Anonymkode: 4a161...4e7
AnonymBruker Skrevet 17. september #49 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 22.25): La dette synke litt inn heller enn å gå i kjønns-skyttergravene deres... Anonymkode: 9cc42...dd1 Skriver han fra kjønns-skyttergraven sin. Anonymkode: a693b...2cd
blaffen Skrevet 17. september #50 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 12.43): Menn som snakker om at man skal gjøre så mye hyggelig sammen, men så snart man har datet (og ligget) sammen en periode er de rett på tilbake til tinderhjulet igjen. Tror de på disse løgnene selv eller hva? Jeg skjønner ingenting, jo eldre jeg blir jo mindre forstår jeg… Anonymkode: 88a7b...6bd MEh. Norge ble samlet til ett rike fordi Harald Hårfagre var hypp på Gyda* Ikke noe nytt der altså. *I følge Snorre, som er beryktet for å ikke skille så hard mellom fakta og fiksjon.. 😛
blaffen Skrevet 17. september #51 Skrevet 17. september Maleficenta skrev (7 timer siden): Men de må slutte å dømme kvinner som vil ligge med de da. Først får de sex og fordi hun sa ja til sex var hun plutselig horete og ikke forholdsmateriale? Eller så smurte de litt tjukt på fordi de hadde lyst på et ligg. Et forhold lå nok uansett aldri i kortene. At noen menn er så feige at de tyr til 'hore-argumentet' i stedet for å være ærlige om intensjonene sine er jo ikke bra men da får man bare trekke på skuldrene og gå videre med livet. Ikke ligge med noen første kvelden med mindre du er villig til å ta risikoen på at vedkommende ikke er interressert i noe mer(gjelder begge veier). 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #52 Skrevet 17. september Leste noe evolusjonspsykologi et sted at det var for å kunne lyve og dermed få økt sjansen for ligg at vi utviklet tale. Logisk. Spoiler Anonymkode: 005b4...5c3
AnonymBruker Skrevet 18. september #53 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 13.54): Hvordan gjør jeg dette da, vil gjerne bli bedre på dette. Ts Knip igjen Anonymkode: 9d41f...779 1
Majer Skrevet 18. september #54 Skrevet 18. september (endret) Menn vil bruke den taktikke som i størst grad optimaliserer deres sjanser for ligging. Det kvinner kan gjøre for å kontrollere mennene er å vente med ligging til x og y. Dersom kvinner går sammen om å gjøre dette vil man kunne endre på de fleste menn i samfunnet Og noen ganger kan det faktisk hende mennene ønsker forhold og. Mitt største røde flagg er kvinner som lett lar seg lure. Derfor tester jeg dem litt for å se responsen. Hvis de vil ha sex med meg før jeg har møtt deres nære er det som regel et rødt flagg som gjør at relasjonen ikke går videre til forhold Endret 18. september av Majer Oppklaring
AnonymBruker Skrevet 18. september #55 Skrevet 18. september Majer skrev (10 minutter siden): Menn vil bruke den taktikke som i størst grad optimaliserer deres sjanser for ligging. Det kvinner kan gjøre for å kontrollere mennene er å vente mer logging til x og y. Dersom kvinner går sammen om å gjøre dette vil man kunne endre på de fleste menn i samfunnet Og noen ganger kan det faktisk hende mennene ønsker forhold og. Mitt største røde flagg er kvinner som lett lar seg lure. Derfor tester jeg dem litt for å se responsen. Hvis de vil ha sex med meg før jeg har møtt deres nære er det som regel et rødt flagg som gjør at relasjonen ikke går videre til forhold Hvor er logikken i dette? Møte deres nære før sex? Hadde aldri skjedd. Jeg skulle visst at vi var 100% kompatible før jeg hadde introdusert til mine nære... Tester dem? Håper du aldri får deg dame @Majer for du virker til å være særdeles umoden og usikker på deg selv. Det er mitt inntrykk av det jeg leser her... Og hvorfor i vide verden skal man kontrollere hverandre? Inspirere hverandre kan jeg gå med på. Det er hyggelig. Kontrollerende adferd er et eneste stort NEI fra meg! Anonymkode: 0034c...63f 1
Majer Skrevet 18. september #56 Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor er logikken i dette? Møte deres nære før sex? Hadde aldri skjedd. Jeg skulle visst at vi var 100% kompatible før jeg hadde introdusert til mine nære... Tester dem? Håper du aldri får deg dame @Majer for du virker til å være særdeles umoden og usikker på deg selv. Det er mitt inntrykk av det jeg leser her... Og hvorfor i vide verden skal man kontrollere hverandre? Inspirere hverandre kan jeg gå med på. Det er hyggelig. Kontrollerende adferd er et eneste stort NEI fra meg! Anonymkode: 0034c...63f Man kontrollerer allerede atferd. Operant læring snakkes det altfor lite om. Hadde eks ikke kvinner ønsket menn som jobber heltid hadde flere menn frivillig valgt å jobbe deltid. Menn tar lang utdanning pga anerkjennelse. Forsvinner denne vil menn flest slutte å ta lang utdanning Endret 18. september av Majer Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 18. september #57 Skrevet 18. september Averyx skrev (På 13.9.2025 den 13.18): Merkelig kommentar, men ser at du synes den var veldig morsom. Du får prøve deg på scenen. For det første gjelder ikke dette de fleste menn. For det andre blir ikke de få det gjelder skoletapere, kriminelle, enslige og bitre for å tiltrekke seg kvinner. Bare så det er sagt, så viser voldsstatistikken i Norge at majoriteten er menn. Og rundt om i verden er skoleskyting og kriminelle handlinger utført av menn. Tror menn er mye av problemet. Tror ikke jeg en gang trenger å skrive at «det ikke er alle menn», folk er oppegående nok til å forstå det. Anonymkode: a7ffe...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #58 Skrevet 18. september Majer skrev (31 minutter siden): Man kontrollerer allerede atferd. Operant læring snakkes det altfor lite om. Hadde eks ikke kvinner først ønsket menn som jobber heltid hadde flere menn frivillig valgt å jobbe deltid. Menn tar lang utdanning pga anerkjennelse. Forsvinner denne vil menn flest slutte å ta lang utdanning Nei det gjør man ikke. Det er regler og det settes grenser. Det er forskjell på det og kontroll. Kontroll er makt. Operant læring synes jeg burde vært avskaffet! Alle lærer ulikt. Du generaliserer kjønn som grupper og tenker ikke over at det kan være individuelle forskjeller. Det er ikke "One-size" fits all! Det frarøver mennesker å være unike, for ikke å snakke om mangfold! Anonymkode: 0034c...63f
AnonymBruker Skrevet 18. september #59 Skrevet 18. september Majer skrev (1 time siden): Menn vil bruke den taktikke som i størst grad optimaliserer deres sjanser for ligging. Det kvinner kan gjøre for å kontrollere mennene er å vente med ligging til x og y. Dersom kvinner går sammen om å gjøre dette vil man kunne endre på de fleste menn i samfunnet Og noen ganger kan det faktisk hende mennene ønsker forhold og. Mitt største røde flagg er kvinner som lett lar seg lure. Derfor tester jeg dem litt for å se responsen. Hvis de vil ha sex med meg før jeg har møtt deres nære er det som regel et rødt flagg som gjør at relasjonen ikke går videre til forhold Herregud. Anonymkode: 3166b...ff6
AnonymBruker Skrevet 18. september #60 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare så det er sagt, så viser voldsstatistikken i Norge at majoriteten er menn. Og rundt om i verden er skoleskyting og kriminelle handlinger utført av menn. Tror menn er mye av problemet. Tror ikke jeg en gang trenger å skrive at «det ikke er alle menn», folk er oppegående nok til å forstå det. Anonymkode: a7ffe...bb0 Så må de "oppegående" også innse hva som ofte er grunnen til at menn havner i disse situasjonene. En trenger ikke like det, men en må innse det for i det hele tatt kunne bruke det som argument slik som du gjør. Kom gjerne tilbake her når du har lært deg årsakene. Anonymkode: 46fd1...bbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå