AnonymBruker Skrevet 13. september #21 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har du et mønster hvor du søker ekstern validering fra menn og pga dette spiller mye på sex i disse relasjonene, og ligger med dem relativt tidlig? Det er veldig vanlig mønster inntil man gjør den jobben jeg beskrev ovenfor. Anbefaler absolutt noen timer psykolog for hjelp i riktig retning isåfall. Har du utrygg tilknytning? (Anxious attachment). Anonymkode: b835e...f74 Jeg holder igjen på sexen til jeg tror de er seriøse nok. Ligger aldri med menn før det har gått noen måneder. Jeg vokste opp med å tro at sex er en dødssynd, derfor tar jeg ikke lett på det… Interessant det du skriver om mønster, jeg har ikke et mønster jeg er klar over selv, men kanskje at jeg bruker lang tid på å bli trygg på noen. Når jeg først blir det er jeg helt trygg og det er stortsett da mennene trekker seg gradvis unna… Jeg tror jeg har utrygg tilknytning, har lest litt om dette men ikke nok til å si det helt sikkert. Jeg har hvertfall tenkt på at jeg ofte bruker utseendet og sikkert sex etter hvert for å tiltrekke meg menn. Jeg har flere ganger hatt ganske grenseoverskridende sex kun for å tro at dette gjør at mannen blir hos meg. Som barn var det ganske sterk kamp om oppmerksomheten blant oss søsknene hjemme. Et sterkt religiøst hjem bidro sikkert ikke til at det ble så mye bedre. Jeg har alltid vært veldig sjenert, men hadde et sterkt ungdomsopprør. Ts Anonymkode: 88a7b...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #22 Skrevet 13. september Fordi de er drittsekker og bryr seg mer om pikken sin enn andres følelser. Er vel bare tapere som må lyve på seg sex. Ikke menn man vil ha. Anonymkode: 9498c...cbc 3
AnonymBruker Skrevet 13. september #23 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi de er drittsekker og bryr seg mer om pikken sin enn andres følelser. Er vel bare tapere som må lyve på seg sex. Ikke menn man vil ha. Anonymkode: 9498c...cbc Ja, og dette er gammelt nytt. Anonymkode: 2407c...56e
AnonymBruker Skrevet 13. september #24 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg holder igjen på sexen til jeg tror de er seriøse nok. Ligger aldri med menn før det har gått noen måneder. Jeg vokste opp med å tro at sex er en dødssynd, derfor tar jeg ikke lett på det… Interessant det du skriver om mønster, jeg har ikke et mønster jeg er klar over selv, men kanskje at jeg bruker lang tid på å bli trygg på noen. Når jeg først blir det er jeg helt trygg og det er stortsett da mennene trekker seg gradvis unna… Jeg tror jeg har utrygg tilknytning, har lest litt om dette men ikke nok til å si det helt sikkert. Jeg har hvertfall tenkt på at jeg ofte bruker utseendet og sikkert sex etter hvert for å tiltrekke meg menn. Jeg har flere ganger hatt ganske grenseoverskridende sex kun for å tro at dette gjør at mannen blir hos meg. Som barn var det ganske sterk kamp om oppmerksomheten blant oss søsknene hjemme. Et sterkt religiøst hjem bidro sikkert ikke til at det ble så mye bedre. Jeg har alltid vært veldig sjenert, men hadde et sterkt ungdomsopprør. Ts Anonymkode: 88a7b...6bd Og hvilke ting er det som gjør at du klassifiserer dem som seriøse nok, innen du ligger med dem? Anonymkode: b835e...f74 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #25 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi de er drittsekker og bryr seg mer om pikken sin enn andres følelser. Er vel bare tapere som må lyve på seg sex. Ikke menn man vil ha. Anonymkode: 9498c...cbc Eller, vi går utifrå eller tolker signaler vi får fra det motsatte kjønn smule feilaktig. Eller kanskje kvinner kan ta litt av ansvaret i denne dysfunksjonelle dynamikken kommunisere tydelig hva de vil der og då? Anonymkode: 4bd71...e1d 1
Bombasi Skrevet 13. september #26 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan gjør jeg dette da, vil gjerne bli bedre på dette. Ts Anonymkode: 88a7b...6bd Jeg mener at kvinner må bli mye flinkere til å holde sex tilbake for å luke ut menn som er useriøse. Jeg forstår at kvinner også vil ha sex, men risikoen for å bli "utnyttet" er stor når man hopper til køys altfor tidlig. En strategi for å sjekke om menn er useriøs eller seriøs er å holde litt tilbake sex. En useriøs mann blir fort utålmodig og sexfiksert, og kan bli masete/neady etter framdrift for sex. En mann som er seriøs respekterer oftere at kvinner setter grenser, og noen ganger ser på det som positivt. En seriøs mann kan gjerne ha et ønske om å vente med sex selv også, nettopp fordi sex med kjærlighet betyr noe mer enn å bare hoppe til køys ved første anledning. Ellers må man følge magefølelsen for hva som føles riktig eller ikke. Jeg antar at det er lettere å spotte en useriøs type hvis man vet hva man skal se etter. Utover det er det fint mulig at både en useriøs og en seriøs mann kan velge å dumpe deg hvis den seksuelle kjemien ikke føles riktig og/eller at følelsene forsvinner litt underveis, men sånn er altså dating. Nederlag kan skje uansett. Men skjer nederlag etter at du har holdt tilbake på sex så er sjansen større for at kjemien/følelsene fikk motstand, og ikke at du ble utnyttet. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september #27 Skrevet 13. september Om en mann blir dumpet av en dame etter sex er det fordi han er dårlig i senga og ingenting å samle på. Om en dame blir dumpet av en mann etter sex så er mannen slem og dama et offer. La dette synke litt inn heller enn å gå i kjønns-skyttergravene deres... Anonymkode: 9cc42...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #28 Skrevet 13. september Lettlurte damer som dessverre ikke har lært at datingkulturen vår nå er veldig amerikansert. Har vært der selv. Anonymkode: 609e0...613
AnonymBruker Skrevet 13. september #29 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Eller, vi går utifrå eller tolker signaler vi får fra det motsatte kjønn smule feilaktig. Eller kanskje kvinner kan ta litt av ansvaret i denne dysfunksjonelle dynamikken kommunisere tydelig hva de vil der og då? Anonymkode: 4bd71...e1d Jeg synes at man kan si at man er åpen for kun sex, helt ok, så lenge man er ærlig Anonymkode: 9498c...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. september #30 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn som snakker om at man skal gjøre så mye hyggelig sammen, men så snart man har datet (og ligget) sammen en periode er de rett på tilbake til tinderhjulet igjen. Tror de på disse løgnene selv eller hva? Jeg skjønner ingenting, jo eldre jeg blir jo mindre forstår jeg… Anonymkode: 88a7b...6bd Det er som de som jukser på eksamen. De vet de ikke har det som skal til. Men i stedet for bruke den innsikten til å utvikle seg, så velger de å være bedritne i stedet. Det er tapere som gjør sånt. Fornøyde er de vel uansett så lenge de får det de er så desperate etter. Hver gang du har mistet en sånn har du sluppet unna å bli sammen med en taper🙌🏻 Anonymkode: 8a00c...8de 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #31 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Om en mann blir dumpet av en dame etter sex er det fordi han er dårlig i senga og ingenting å samle på. Om en dame blir dumpet av en mann etter sex så er mannen slem og dama et offer. La dette synke litt inn heller enn å gå i kjønns-skyttergravene deres... Anonymkode: 9cc42...dd1 Dette vet du ikke... Du er ingen tankeleser selv om du liker å tro det virker det som.... Her har jeg inntrykk av at du føler deg litt truffet... Synes du med fordel kan gå litt i deg selv når du velger å skrive slik. Du slår hardt med orda dine. Det skal du ha. Likevel så virker de litt meningsløse... Anonymkode: 0034c...63f
AnonymBruker Skrevet 13. september #32 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Husk en ting: menn vil si hva som helst til hvem som helst. Ja, det fins menn som er tilbakeholdne og kun sier ting når de faktisk mener det. Men menn i en datingfase kan si hva som helst for å få det som de vil. Kanskje sier han akkurat det samme til 19 andre damer. Du må beskytte deg selv Anonymkode: ef4cf...c7b Feil. Menn sier kun slikt til damer de ikke anser for bra nok til forhold, men helt innafor å ligge med. Deres egen feil at dere dater menn dere ikke kan få. Anonymkode: 9a784...13c 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #33 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn som snakker om at man skal gjøre så mye hyggelig sammen, men så snart man har datet (og ligget) sammen en periode er de rett på tilbake til tinderhjulet igjen. Tror de på disse løgnene selv eller hva? Jeg skjønner ingenting, jo eldre jeg blir jo mindre forstår jeg… Anonymkode: 88a7b...6bd de tenker sikkert at de er smarte eller noe. de er sikkert veldig flinke til å lure seg selv også. Anonymkode: 49955...247
AnonymBruker Skrevet 13. september #34 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feil. Menn sier kun slikt til damer de ikke anser for bra nok til forhold, men helt innafor å ligge med. Deres egen feil at dere dater menn dere ikke kan få. Anonymkode: 9a784...13c Sagt av en mann som dater damer han ikke kan få uten å lyve. Anonymkode: 8a00c...8de
AnonymBruker Skrevet 13. september #35 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feil. Menn sier kun slikt til damer de ikke anser for bra nok til forhold, men helt innafor å ligge med. Deres egen feil at dere dater menn dere ikke kan få. Anonymkode: 9a784...13c gjelder det andre veien også? hva hvis mannen blir rabiat, a'? Anonymkode: 49955...247
AnonymBruker Skrevet 13. september #36 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): gjelder det andre veien også? hva hvis mannen blir rabiat, a'? Anonymkode: 49955...247 Det er helt innafor å droppe noen selvfølgelig? Ingen har krav på noe som helst fra andre. Og ingen skylder deg noe selv om du har hatt sex eller hva det nå er. Gå videre i livet. Anonymkode: 9cc42...dd1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #37 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er helt innafor å droppe noen selvfølgelig? Ingen har krav på noe som helst fra andre. Og ingen skylder deg noe selv om du har hatt sex eller hva det nå er. Gå videre i livet. Anonymkode: 9cc42...dd1 jaja, men det var jo det med redelige og ærlige hensikter da ... Anonymkode: 49955...247
Charlene87 Skrevet 17. september #38 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 13.03): Husk en ting: menn vil si hva som helst til hvem som helst. Ja, det fins menn som er tilbakeholdne og kun sier ting når de faktisk mener det. Men menn i en datingfase kan si hva som helst for å få det som de vil. Kanskje sier han akkurat det samme til 19 andre damer. Du må beskytte deg selv Anonymkode: ef4cf...c7b jepp sånn er det, en av grunnene til at jeg ikke dater 🙉
AnonymBruker Skrevet 17. september #39 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 12.43): Menn som snakker om at man skal gjøre så mye hyggelig sammen, men så snart man har datet (og ligget) sammen en periode er de rett på tilbake til tinderhjulet igjen. Tror de på disse løgnene selv eller hva? Jeg skjønner ingenting, jo eldre jeg blir jo mindre forstår jeg… Anonymkode: 88a7b...6bd Noen menn er lystløgnere og noen er desperate. Da finnes det nesten ikke grenser for hva de kan si... Anonymkode: 0034c...63f 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #40 Skrevet 17. september Averyx skrev (På 13.9.2025 den 13.18): Merkelig kommentar, men ser at du synes den var veldig morsom. Du får prøve deg på scenen. For det første gjelder ikke dette de fleste menn. For det andre blir ikke de få det gjelder skoletapere, kriminelle, enslige og bitre for å tiltrekke seg kvinner. Det ER jo en morsom kommentar. For menn er jo ikke akkurat kjent for å handle i egne beste interesser akkurat. Men nettopp for å sabotere seg selv så til de grader. Til TS: ikke legg så vekt på hva de SIER, men se på hva de GJØR. Investerer de i deg på sikt eller snakker de deg etter munnen? Anonymkode: fe59e...68b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå