AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Er alle like tykke? Er alle like mye? Eller er det forskjell på dette etter hvilken kolleksjon/år de ble utgitt? Ser det selges eldre utgaver på finn.no og lurer på om de er like bra? Anonymkode: 8a9d5...7b9
Minlillelykke Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Vi har brukt de fra 2017 og frem til nå. Nå er mine for store for de. Jeg synes de har vært like hele veien. 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Minlillelykke skrev (1 time siden): Vi har brukt de fra 2017 og frem til nå. Nå er mine for store for de. Jeg synes de har vært like hele veien. Samme her. Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å kjøpe på Finn. De har så god kvalitet at våre har vært helt fine etter å ha blitt brukt av to barn. Har vært like fornøyd med de hele veien. Anonymkode: 3f971...0f3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Minlillelykke skrev (2 timer siden): Vi har brukt de fra 2017 og frem til nå. Nå er mine for store for de. Jeg synes de har vært like hele veien. Hvor gamle er de når de slutter å bruke heldress? Anonymkode: 9843a...ab7
Minlillelykke Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor gamle er de når de slutter å bruke heldress? Anonymkode: 9843a...ab7 Mine går nå i 3 og 5 klasse😊 Eldste har vært for stor for de noen år, minste hadde siste året i fjor. De bruker forøvrig heldress i vinterdress fortsatt. Det er det de ønsket selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå