Gå til innhold

Til dere menn som ligger med litt voksnere damer: forteller dere om det til kompiser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe man skryter av eller har behov for å fortelle om til venner. Er det flaut eller status at man ligger med en dame som er for eksempel ti-femten år eldre enn deg?

Hilsen nysgjerrig 

Anonymkode: ebda2...d75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

pulte en 20 år eldre dame i en periode. fortalte det til noen, ja.

Anonymkode: 9c3d1...eda

AnonymBruker
Skrevet

I studenttida var det et par av gutta som pulte eldre damer, de fikk høre det for å si det sånn 😂 Var veldig morsomt for alle andre i allefall 

Anonymkode: eafeb...c8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er ei jeg kjenner til som bare har fått tilnavnet hore-mammaen blant guttene her. Sikkert stolte barn hun har..

Anonymkode: b0f74...f38

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, pleier å bli en del historier når vi har "gutta-kveld".

Anonymkode: aa721...7bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, pleier å bli en del historier når vi har "gutta-kveld".

Hvor gamle er dere?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da vi var 20 hendte det noen fortalte sånt. Fra fylte 25 av har jeg aldri hørt en eneste kompis fortelle noe sånt. Nå er vi ikke veldig ivrige på å fortelle om hvem vi har ligget med uansett, nå som vi er forbi den verste ungdomstiden, men det ville definitivt vært mer flaut enn status fra 25 og ut. 

Anonymkode: 5f02f...ba3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til noen gode kompiser med "felles interesser", ja.   Er ikke så uvanlig og spesielt nå lenger.

Anonymkode: 6a69f...360

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i å være godt voksen? Selv er jeg 41

da jeg var litt over 20 hadde jeg flere korte forhold til eldre damer. Typ 8 - 10 år eldre enn meg selv. Ja jeg fortalte venner om det på lik linje og jeg fortalte jeg pulte to forskjellige damer på en helg liksom. Hvorfor skal man ikke fortelle om det hvis damen er eldre? 🤷‍♂️

Anonymkode: 4f276...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel ikke typ 20 og 28 det det spørres om? Det er jo en relativt normal aldersforskjell på faktisk forhold. Men mer 20 og 40? 

Anonymkode: 78701...8db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå er vel ikke typ 20 og 28 det det spørres om? Det er jo en relativt normal aldersforskjell på faktisk forhold. Men mer 20 og 40? 

Anonymkode: 78701...8db

20 og 30 er også spesielt altså

Anonymkode: eafeb...c8a

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, jeg tenker dersom mannen er ca 28-33 og damen er ca 45-50.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er jo samme type historier som når man ryker på en granat på byen. Man er jo ikke stolt av å ha pult ei gammel dame. Det er jo noe man gjorde av mangel på bedre muligheter.

Anonymkode: 081f6...3bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

Kvinner snakker ikke mener du? 😂

Anonymkode: 6c5f4...b0f

Skrevet

Vel da jeg var rundt 17år hadde jeg masse deilig sex med en kvinne som var rundt 40. Jeg fortalte det til noen men ikke noe jeg ropte høyt om. Har alltid likt eldre kvinner. For unge menn som ønsker seg erfaring så er det med å sex med eldre kvinner det beste. Dem har en helt annet selvsikkerhet en hva jenter i 20-årene har. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gamle er dere?

Midten av 20-årene 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts her, jeg tenker dersom mannen er ca 28-33 og damen er ca 45-50.

i den alderen er man slutta å prate om sånt. (25-60)
Er man på en arbeidsplass med mye mannfolk og sprik i alder vi du merke at det er gamlingene (60+) som driver å skryter og prater om slikt.
Vi er faktisk en haug som holder os unna pauserommet om det kommer for mange gamlinger.

Da går praten hvor mye dem skal drikke i helga, dem damene dem pulte/delte på i yngre dager, hvor pen hun 17 år gamle jenta i kiosken er, og hvor lyst dem har på henne. (faktisk eksempel fra min arbeidsplass, da var det menn på 60-75)

Er slik det har vert på alle plasser jeg har jobbet.
Er "Gamlingene" som driver med slik prat, mens mannfolk i alderen ca 25-60 vremmes av dem.

De unge holder seg for gode for slikt.
Så er mannen på ca 28-33 vil det ikke snakkes om sexualpartnere uansett alter på dama. (med unntak av enkelte umodne gutter)
Min opplevelse er faktisk at damer snakker mer om tilfeldige partnere en mannfolk.

AnonymBruker
Skrevet

På brannstasjonen der jeg jobbet, var det en på 26 som stadig vekk skrøt av å holde på med ei på 48. Ikke noe hemmelighet hvem hun var heller. Må være litt flaut i hennes alder hvis ryktene begynner å gå? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kvinner snakker ikke mener du? 😂

Anonymkode: 6c5f4...b0f

Var ikke sånn ment, er bare nysgjerrig 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, er ei jeg kjenner til som bare har fått tilnavnet hore-mammaen blant guttene her. Sikkert stolte barn hun har..

Vi hadde ei "sånn ei" i bygda jeg vokste opp i og.  Jeg var den desidert yngste som besøkte hennes seng, yngre enn hennes to eldste barn.  Tilnavnet hennes var "nødsfitta".

Anonymkode: 6a69f...360

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...