AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #1 Skrevet i går, 07:05 Jeg har vært dårlig psykisk i sommer og sex var det siste jeg tenkte på. Mannen har vært ved min side hele tiden, han tok vare på meg og gjorde alt for at jeg skulle bli bedre. Han ga meg klemmer og lange kos. Så etter hvert førte klemmingen og kosingen til sex. Og vi begynte å ha sex, nesten hver dag. Merket at det hjalp på psyken og litt etter litt ble det bedre. Jeg begynte å føle meg sexy og fin, begynte å like det jeg så i speilet. Jeg følte meg helt annerledes enn før, klarer ikke å beskrive følelsen. Følte meg lett og glad på en måte som aldri før. Klarer ikke å finne noen anne årsak enn at mannen og sexen hjalp på psyken min. Er det virkelig mulig? Andre har også merket at jeg ser mer glad ut og fornøyd. Er det mulig å se på noen at de har et godt samliv? Eller kan man se på noen at de har sex? Anonymkode: 005a5...0c3 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #2 Skrevet i går, 07:07 Berøring, nærhet, og intimitet produserer glade hormoner, og man føler seg vel alltid bedre av å bli begjært og ønsket? Ikke minst orgasme frigjør en del spenninger, føler jeg i allefall. Anonymkode: 49035...80a 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #3 Skrevet i går, 07:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det mulig å se på noen at de har et godt samliv? Eller kan man se på noen at de har sex? Anonymkode: 005a5...0c3 Nei. Det er 100% umulig å «se at de har et godt samliv» og «se på noen at de har sex». Anonymkode: ad256...080 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 #4 Skrevet i går, 07:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det er 100% umulig å «se at de har et godt samliv» og «se på noen at de har sex». Anonymkode: ad256...080 Hehe det stemmer ikke helt. Anonymkode: 49035...80a
Phitta Phjong Skrevet i går, 07:13 #5 Skrevet i går, 07:13 Vanskelig å si. Jeg har hatt sex flere ganger i uka siden jeg var tenåring, og psyken min er helt topp. Har aldri gått en hel uke uten. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #6 Skrevet i går, 07:18 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe det stemmer ikke helt. Anonymkode: 49035...80a Jo det stemmer helt 😊 Det er 100% umulig å fastslå med sikkerhet at noen har et godt samliv og/eller har sex, bare ved å se på dem. Anonymkode: ad256...080 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #7 Skrevet i går, 07:18 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hehe det stemmer ikke helt. Anonymkode: 49035...80a Enig Når noen er grinete og bitchy, så konkluderer jeg med at hun eller han har ikke fått seg noe på en stund. Kan av og til si det på jobb..."sjefen er helt idiot for tiden, kona har sikkert lagt bena i kryss" Samme viss hun eller han har et underlig glis rundt munnen. Da har vedkommende fått seg noe 😂 Anonymkode: be187...a4b 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #8 Skrevet i går, 07:22 Men det er jo klem og kos, nærhet, ikke selve akten, som får deg til å føle deg sånn. Anonymkode: d1ec3...2d5
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #9 Skrevet i går, 07:32 Ja, det er naturlig å føle seg bedre av ( god) sex, på samme måte som man føler seg bedre av d eks trening, mundfullness, se en fin solnedgangen. Når du har sex så skjer det noe kjemisk i kroppen, det blir produsert endorfiner og andre stoffer som får oss til å føle oss glade og det motvirker depresjon. I tillegg så kobler man av, og får kanskje en treni glømt i samne slengen. Glemmer negativ grubling og deler en opplevelse med noen rn er glad i. 😊 Anonymkode: 9726e...39c 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #10 Skrevet i går, 07:36 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er naturlig å føle seg bedre av ( god) sex, på samme måte som man føler seg bedre av d eks trening, mundfullness, se en fin solnedgangen. Når du har sex så skjer det noe kjemisk i kroppen, det blir produsert endorfiner og andre stoffer som får oss til å føle oss glade og det motvirker depresjon. I tillegg så kobler man av, og får kanskje en treni glømt i samne slengen. Glemmer negativ grubling og deler en opplevelse med noen rn er glad i. 😊 Anonymkode: 9726e...39c Mange har jo sex med noen de ikke er glad i. ONS eller FF. Pliktsex. Mange eksempler. Så nei, ts. Orgasme hjelper psyken, kanskje, men det kan man fikse selv. Anonymkode: d1ec3...2d5 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #11 Skrevet i går, 07:38 Sex i seg selv gjør ingenting for meg. Det må være med noen jeg liker veldig godt. Da er det gøy uansett. Delt glede kan være dobbel glede. I hverdagen så prøver jeg å gjøre det som gjør meg glad. Er ingen mennesker som kan se på meg om jeg har hatt sex, for jeg er konstant glad stort sett 😂 Tar godt vare på meg selv. Anonymkode: 19ccb...23a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #12 Skrevet i går, 07:40 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men det er jo klem og kos, nærhet, ikke selve akten, som får deg til å føle deg sånn. Anonymkode: d1ec3...2d5 Kos og nærhet er viktig. Det er velvære. Anonymkode: 19ccb...23a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #13 Skrevet i går, 07:40 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei. Det er 100% umulig å «se at de har et godt samliv» og «se på noen at de har sex». Anonymkode: ad256...080 Sant sant, denne fine sveisen min fikk jeg hos frisøren, og de strålende øynene og de blussende kinnene fikk jeg hos skjønnhetsklinikken. Jeg gikk bare inn og sa at de skulle la meg se nypult ut. Det tok meg 4-5 timer med mye smerte, men hva gjør jeg vel ikke for å unngå å pule?!!! Neida 😝 Klart man kan se ut som man har det bra, på en måte som ingen klinikk kan gjenskape. Anonymkode: b7b1a...8b3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #14 Skrevet i går, 07:42 Vi blir begge mugne uten sex. Tidligere i uken var jeg rimelig grumpy og visste at en orgasme ville fikset humøret og hodet. Så da var det bare å brette opp ermene. Sex er som trening, noen ganger må det bare gjøres 😇 Anonymkode: 42cb7...c96 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #15 Skrevet i går, 07:53 Selvsagt hjelper det! Jeg blir rastløs og "grumpy" hvis jeg ikke får tømt meg og løsnet opp om morgenen. Det tror jeg gjelder mange menn. Anonymkode: f9e51...9ad 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #16 Skrevet i går, 07:53 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mange har jo sex med noen de ikke er glad i. ONS eller FF. Pliktsex. Mange eksempler. Så nei, ts. Orgasme hjelper psyken, kanskje, men det kan man fikse selv. Anonymkode: d1ec3...2d5 Nå drar du set litt ut av kontekst, for det du beskriver er helt andre situasjoner en det trådstarter sin situasjon er. Men det er vrl ganske bred enighet i forskningen at god og hyggelig sex med noen man er glad i og hat tillit og fortrolighet med, er bra for psyken. ( ikke overgrep, og sexavhengighet sex med fremmede og fyllerør man angrer på nei. Det er ikke bra for psyken , jeg glemte vel å poengtere det 🙄 men tenkte kanskje folk skjønte det selv ) Anonymkode: 9726e...39c 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #17 Skrevet i går, 07:57 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Klart man kan se ut som man har det bra, Anonymkode: b7b1a...8b3 Ja. Selvfølgelig kan man se ut som om man har det bra. Det var hele poenget. Man kan se ut som om man har det bra. Både i senga og i samlivet generelt. Det betyr ikke at det stemmer. Det er umulig å fastslå at noen har det bra i et samliv og har sex, utelukkende ved å se på dem. Dette er udiskutabelt. Merk. Det betyr ikke det samme som at man aldri kan se på noen at de har det bra. Anonymkode: ad256...080 1
Thyra Skrevet i går, 08:56 #18 Skrevet i går, 08:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig Når noen er grinete og bitchy, så konkluderer jeg med at hun eller han har ikke fått seg noe på en stund. Kan av og til si det på jobb..."sjefen er helt idiot for tiden, kona har sikkert lagt bena i kryss" Samme viss hun eller han har et underlig glis rundt munnen. Da har vedkommende fått seg noe 😂 Anonymkode: be187...a4b Ja, vet at det er noen som konkluderer med det. Men det stemmer likevel ikke. Det er en million andre grunner til at noen kan være grinete og bitchy enn mangel på sex.
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #19 Skrevet i går, 09:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke minst orgasme frigjør en del spenninger, føler jeg i allefall. Så sant. Jeg er blitt en helt annen person etter at jeg fikk meg en (yngre)elsker som kan gi meg vaginalorgasme. "Du er alltid så positiv og blid, du". ..... Jo, de skulle bare ha visst Anonymkode: 1442b...e60 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #20 Skrevet i går, 09:04 Thyra skrev (5 minutter siden): Ja, vet at det er noen som konkluderer med det. Men det stemmer likevel ikke. Det er en million andre grunner til at noen kan være grinete og bitchy enn mangel på sex. Damer som er emosjonelt umodne kan oppføre seg slik.. Anonymkode: 19ccb...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå