AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:01 #1 Skrevet lørdag kl. 07:01 Jeg har jobbet noen år som helsefagarbeider, å føler jeg gjør småfeil heletiden og gruer meg til jobb og er redd for og gjør feil. Andre sier at jeg gjør en kjempejobb som helsefagarbeider men klarer ikke se det selv, og føler det bare er jeg som gjør småfeil her og der… Anonymkode: c92d8...59d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:52 #2 Skrevet lørdag kl. 16:52 Hvilke feil er det snakk om da? Anonymkode: 91ede...d4e
Daria Skrevet lørdag kl. 16:59 #3 Skrevet lørdag kl. 16:59 Småfeil gjør alle, i alle jobber. De fleste av dem legger man primært merke til selv, og de færreste får følger (og nesten ingen er ugjenkallelige).
Majer Skrevet søndag kl. 08:30 #4 Skrevet søndag kl. 08:30 Helt vanlig at man gjør feil i helsevedenet. Det legges jo opp til det pga tid, ressurser osv. Jeg har vært borti kirurger som gjorde feil flere ganger i uka. Flere av de glemte eks å legge inn premedikasjon til operasjonsklare pasienter
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:19 #5 Skrevet søndag kl. 17:19 Vi gjør alle feil, tro meg. Så lenge det ikke er snakk om helt krise og livstruende feil, og lærer av feilene så er du good. Prøver å fortelle meg selv det samme, da jeg har fått ny jobb på psykiatrisk og føler selv jeg gjør masse feil og 😅 Anonymkode: 0dd07...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå