Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg skjærer ikke alle under en kam! Det må jeg først få si Men det er noen som er så usaklige og kommer med stygge og ekle kommentarer av og til. Til nå har jeg opplevd at 2 gjester er usaklige og fatale! For eksempel: Det var et innlegg jeg skrev tuppa mi (om dattra mi) Da skrev en gjest, helt plutselig: Tuppa di? Kaller du alle hønene på gården din tuppa? Tuppa tuppa tuppa! Et annet innlegg: Jeg skriver kjærring jeg! Er vel helt vanlig når man er trønder? Jeg skrev: Jeg er trønder og jeg skriver kjærring. Da svarte en koselig gjest, som forandra litt: Jeg er treig i nøtta og skriver kjærring. Altså..? Det er jo latterlig! Har ikke dere opplevd usaklige gjester som er sure og grinete? Endret 27. mars 2006 av marthepia
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Ehm. Jeg er gjesten som gjorde om på innlegget ditt. Trodde du hadde litt humor da .
Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Ehm. Jeg er gjesten som gjorde om på innlegget ditt. Trodde du hadde litt humor da . ← Jeg har da det Men jeg ser bare hvor mange av gjestene kommer med slike slengkommentarer. Mot andre også altså! Man vet jo aldri om folk kødder eller ikke ?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Man vet jo aldri om folk kødder eller ikke ? ← Spesielt ikke gjester . Men seriøst, hele tråden var jo useriøs. Så jeg regnet med at du skjønte at jeg kødda, men nå vet du det?
Gjest Miloine Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 (endret) vel, du har kanskje ikke vært her lenge nok, men de såkalte gjestene er som regel gjest veldig ofte, for å kværulere og slenge shiiit...det har vi alle merket, så ergo: Du er ikke alene om å merke det - NEI. Endret 27. mars 2006 av Miloine
Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Spesielt ikke gjester . Men seriøst, hele tråden var jo useriøs. Så jeg regnet med at du skjønte at jeg kødda, men nå vet du det? ← Den er grei
Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 vel, du har kanskje ikke vært her lenge nok, men de såkalte gjestene er som regel gjest veldig ofte, for å kværulere og slenge shiiit...det har vi alle merket, så ergo: Du er ikke alene om å merke det - NEI. ← Takk
Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg synes ikke gjester skulle hatt adgang jeg.. Er det flere med samme mening? De kan da heller registrere seg? Fiksa feilen Endret 27. mars 2006 av marthepia
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Jeg synes gjester skulle hatt adgang jeg.. ← Det har de allerede. Denne gangen gjorde jeg heller ikke om på innlegget ditt.
Gjest gjesta Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Det har de allerede. ← Endret 27. mars 2006 av Xavia
Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 Det har de allerede. Denne gangen gjorde jeg heller ikke om på innlegget ditt. ← Hehe..Oppss..stor feil der gitt det skjønte dere vel?
Gjest jepp Skrevet 27. mars 2006 #13 Skrevet 27. mars 2006 vel, du har kanskje ikke vært her lenge nok, men de såkalte gjestene er som regel gjest veldig ofte, for å kværulere og slenge shiiit...det har vi alle merket, så ergo: Du er ikke alene om å merke det - NEI. ← dette er faktisk helt sant! Hvor har du vært i det siste da Miloine, koselig å se deg igjen
Gjest Miloine Skrevet 27. mars 2006 #14 Skrevet 27. mars 2006 Så hyggelig at jeg er savnet, også av en gjest a gitt - tøft! vel, har tittet innom her da selv om jeg ikke har skrevet så mye i det siste, grunnen er at jeg har fått meg ny jobb, (mye nytt å sette seg inni )
Gjest marthepia Skrevet 27. mars 2006 #15 Skrevet 27. mars 2006 Så hyggelig at jeg er savnet, også av en gjest a gitt - tøft! vel, har tittet innom her da selv om jeg ikke har skrevet så mye i det siste, grunnen er at jeg har fått meg ny jobb, (mye nytt å sette seg inni ) ← Gratulerer med ny jobb
Gjest Grusomme hesten Skrevet 27. mars 2006 #16 Skrevet 27. mars 2006 Men nå har de sinte gjestene registrert seg..
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2006 #17 Skrevet 27. mars 2006 Men nå har de sinte gjestene registrert seg.. ← Flott.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mars 2006 #18 Skrevet 27. mars 2006 Jeg synes ikke gjester skulle hatt adgang jeg.. Er det flere med samme mening? De kan da heller registrere seg? Fiksa feilen ← Nei jeg er absolutt ikke enig! Jeg håper virkelig at det ikke blir slik at gjestene ikke får adgang. Jeg tror KG hadde blitt for politisk korrekt og for perfeksjonistisk uten gjestene. For ikke å snakke om de gangene man har behov for å være anonym Jeg er veldig glad for at vi har gjester her
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #19 Skrevet 28. mars 2006 Altså..? Det er jo latterlig! Har ikke dere opplevd usaklige gjester som er sure og grinete? ← Næææææææh......... *sjokkert over å høre at det finnes ufine gjester*
Gjest Betty Boop Skrevet 28. mars 2006 #20 Skrevet 28. mars 2006 Så hyggelig at jeg er savnet, også av en gjest a gitt - tøft! ← Vel her er det en til som må slutte seg til forrige gjest. Jeg har også lurt på hvor du har vært. Marthepia. Jeg var registrert tidligere, men slettet meg. De som ønsker å være ubehagelige kan fint registrere seg og være like ubehagelige selv om de er registrert. Dersom de skulle gå over streken og bli kastet ut. Er det vel bare å registrere seg på nytt? For meg føles det mer behagelig å være gjest. Men å gjemme seg bak gjestenicket for å slenge dritt er jo rett og slett bare for dumt. På den annen side om folk konsekvent valgte å overse dem. Hvor interessant blir det i lengden? Poenget er vel å provosere og det er det da mange som fint får til med fullt nick. Nå er jo gjest en figur med mange ansikter. Jeg må si meg enig med Chrissy når det gjelder dette med å få flere meninger på bordet. Har vært innom noen politiske debatter helt i starten jeg var inne her. Og noen av de mer reflekterte input'ene kom faktisk fra gjester. Det hadde lite å gjøre med å være politisk korrekt eller ukorrekt akkurat der. Men kanskje ville ikke disse synspunktene fra denne gjesten kommet dersom h*n ikke kunnet skrevet som gjest. Og jeg synes det ville være dumt å miste seriøse, reflekterte innlegg. En ting er sikkert jeg kommer ikke til å registrere meg igjen. Og skulle det bli stengt for gjester, javel, ikke det helt store problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå