AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:33 #1 Skrevet lørdag kl. 06:33 Forkortelsen abiv. Hva betyr det? Har hørt og sett det flere ganger på sykehus, men lurer på hva det betyr. Kommer ikke opp noe når jeg prøver å søke det opp. Anonymkode: a8f5e...a6a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:39 #2 Skrevet lørdag kl. 06:39 Antibiotika intravenøst (AB iv) Anonymkode: acd07...02a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:39 #3 Skrevet lørdag kl. 06:39 Har vi forskjellig google? Min google sier at det står for "antibiotika IV". Anonymkode: 1a62a...deb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:43 #4 Skrevet lørdag kl. 06:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vi forskjellig google? Min google sier at det står for "antibiotika IV". Anonymkode: 1a62a...deb Det er antibiotika (ab) intravenøst (iv eller IV) Anonymkode: 7bc88...6ac
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:51 #5 Skrevet lørdag kl. 06:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har vi forskjellig google? Min google sier at det står for "antibiotika IV". Anonymkode: 1a62a...deb Google åpner ikke før kl 09.00 lørdager, trodde alle visste det... Anonymkode: f81f6...281 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå