AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:41 #1 Skrevet lørdag kl. 05:41 Noen som har forslag og tips til farge på vegg? Har et ganske lite rom (ca 6m2) med ett lite vindu som jeg ønsker å gjøre om til kontor. Er så dårlig på farger og aner ikke hva som kan bli pent. Anonymkode: 6e066...c77
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:45 #2 Skrevet lørdag kl. 05:45 Jeg liker grønt i små rom. Har selv grønt kontor og det fungerer. Grønt er en rolig farge og den fanger lyset godt. Våre vakreste grønnfarger - LADY Inspirasjonsblogg Anonymkode: ccb4b...717
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:26 #3 Skrevet lørdag kl. 06:26 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg liker grønt i små rom. Har selv grønt kontor og det fungerer. Grønt er en rolig farge og den fanger lyset godt. Våre vakreste grønnfarger - LADY Inspirasjonsblogg Anonymkode: ccb4b...717 Oi, dette var flotte farger. Rolig og naturlig. Tusen takk for forslag 😊 Anonymkode: 6e066...c77
atropos Skrevet lørdag kl. 06:34 #4 Skrevet lørdag kl. 06:34 Vi har krydderurt på veggen i stua, og ser for meg at den fargen kan være fin på et lite kontor også.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:30 #5 Skrevet lørdag kl. 07:30 Sand, jeg har det på mitt kontor på 6.5kvm Anonymkode: a08bf...935
Million Skrevet lørdag kl. 07:34 #6 Skrevet lørdag kl. 07:34 Jeg anbefaler også grønt. Det er så harmonisk og behagelig.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:41 #7 Skrevet lørdag kl. 07:41 Jeg har lys hamp på mitt kontor. Synes det gir en rolig og lun stemning. Ser fint ut i møter. Og blir ikke for mørkt. Anonymkode: 63a14...2c5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:42 #8 Skrevet lørdag kl. 07:42 Pistachio har vi på vårt kontor som har samme størrelse. Elsker den, den gir energi. Anonymkode: 7e3ee...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå