AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg vil si at jeg veier for mye. Er 171 høy, og veier 75 kg. Kg er helt jevnt fordelt over kroppen. Har mage, men ikke stor rumpe, eller tykke lår. Men kjøper mye bukser fra HM, og må alltid ha medium. Akkurat nå har jeg på en medium som nesten er for stor. Helt merkelig om jeg på 75 kg måtte ha gått ned til small. Har ikke HM ganske misvisende størrelser på bukser? Anonymkode: 6c5e1...29a
Daisy-love Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Jeg føler størrelser er «all over» på de fleste butikker, ikke bare H&M. Er mye «vanity sizing», samt det har vært en trend med oversized klær, som jo ikke hjelper på. Siste betyr ikke så mye for enkelte typer bukser da, det kommer mer an på. Jeg er liten av vekst og har en del klær fra barneavdelingen, men også måttet opp i M i andre klær. Er vel en XS og til nøds en small sånn egentlig, men har klær i veldig mange størrelser. 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Daisy-love skrev (3 minutter siden): Jeg føler størrelser er «all over» på de fleste butikker, ikke bare H&M. Er mye «vanity sizing», samt det har vært en trend med oversized klær, som jo ikke hjelper på. Siste betyr ikke så mye for enkelte typer bukser da, det kommer mer an på. Jeg er liten av vekst og har en del klær fra barneavdelingen, men også måttet opp i M i andre klær. Er vel en XS og til nøds en small sånn egentlig, men har klær i veldig mange størrelser. Men selv oversized bukser skal vel sitte godt i midje og noen cm lenger ned 🙃? Anonymkode: 6c5e1...29a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Jeg synes tvert imot hm har blitt små i størrelsen på ganske mye, sånne asiatiske størrelser. Anonymkode: cf395...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes tvert imot hm har blitt små i størrelsen på ganske mye, sånne asiatiske størrelser. Anonymkode: cf395...2d4 TS her, ikke på f.eks pull on bukser, loungewear og joggebukser 😄. Jeg kjøper ikke så ofte bukser med knapp og glidelås, kanskje de er mer normale. Anonymkode: 6c5e1...29a
Daisy-love Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men selv oversized bukser skal vel sitte godt i midje og noen cm lenger ned 🙃? Anonymkode: 6c5e1...29a Ja akkurat derfor, jeg sa at «det siste ikke betyr så mye for enkelte bukser», for de skal jo nettopp passe i livet. De kan være romslige andre steder da, på grunn av trender, men på må de jo henge 🤪😊 Jeg synes størrelse er et herk til tider. Kjøper nytt av det samme jeg har vært fornøyd med før, og det er samme snittet, og innhold, men størrelsene er endret. Det skal ikke være enkelt. 🤪🫣
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Syns størrelsene jevnt over er store. Kjøpte nettopp kjole fra bubbleroom. Figurnær uten stretch. Jeg er 168 høy, veier rett under 60 kg og måtte ha størrelse 34!!! Anonymkode: 9506e...035 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden På HM må jeg som regel gå opp en str. Men innimellom er selv min vanlige str for stor. Så jeg tar alltid med minst to forskjellige str, innimellom tre, inn i prøverommet. Anonymkode: b8209...c49 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg synes at Hm alltid har vært store i størrelsen....Når jeg sier alltid, så mener jeg de siste 30 årene. Anonymkode: b23c2...478 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jeg bruker alt fra M til XXL på H&M. Helt håpløst.. Anonymkode: 555be...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå