Bamseklemmer Skrevet 13. september #101 Skrevet 13. september (endret) . Endret 15. september av Bamseklemmer Angret pga avsporing og forumets etikk..
AnonymBruker Skrevet 13. september #102 Skrevet 13. september Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg har ikke noe imot prippne damer.. prippne og ikke-prippne damer er positivt.. Det er fordi enkelte setter sine egne grenser.. Ser du ikke hva jeg skriver, eller hakker du på meg uansett hva jeg skriver? Ikke svar mere "Om meg", hold deg til tråden.. Sjikanering er ufint uansett hva det gjelder. Anonymkode: 6f8d0...256 3 1
Strigiformes Skrevet 13. september #103 Skrevet 13. september Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Du skrøner vel nå?🤭 .. ser du ikke at jeg er "kvinnens skjold" mot creepye menn🫡 Takk meg den dagen du trenger hjelp.. Så du kan gå til personangrep på menn som gruppe, men når kvinner går til personangrep på deg, det tåler du ikke? Unnskyld at jeg ler, men dette ble hysterisk morsomt 😂 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. september #104 Skrevet 13. september Sinsiew skrev (5 timer siden): Det var lov at en mann kom bort til deg og sa "Hei, jeg har lyst til å smake på deg. Blir du med?". I så fall er jeg glad verden har gått fremover. Å by opp til dans, er da ikke,det samme som å by opp til sex. Jeg foretrekker nok å kjenne de jeg havner til sengs med. Min mann var også frempå. Men det ble ikke sex første natta nei. Og hadde jeg vært singel nå, er nok ikke 'Hei, du er fin. Skal vi ha sex?' måten å sjekke meg opp på. Du skjønner at og by opp til dans er et helt vanlig uttrykk? Ok, så bokstavelig og by opp til sex er ikke greit? ja, du foretrekker og kjenne de du havner til sengs med, og hvordan du blir kjent med de er selvsagt opp til deg og antar du tar føringa. Det endrer ikke at ons skjer. Nei, den sjekkereplikken hadde ikke jeg falt for heller, men jeg har hatt sex første natt om kjemien og lysten er der. Anonymkode: 2d1a5...fb0
AnonymBruker Skrevet 13. september #105 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja hva gjør du? Kjem fremand man.. se bra ut.. 8/10 av din score. Ville du godta tilbudet? ( og det er natt for eks og festival område er veldig stor) Anonymkode: 312f1...4d7 Jeg hadde blitt redd og tilkalt vaktene. Anonymkode: d2bab...b29 2
Bamseklemmer Skrevet 13. september #106 Skrevet 13. september (endret) . Endret 15. september av Bamseklemmer Angret pga avsporing og forumets etikk..
AnonymBruker Skrevet 13. september #107 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gammel er du da? Jeg er seksti og har ikke levd et jomfruelig liv, om jeg kan si det slik, men har aldri noen sinne opplevd å bli sjekket opp slik du skriver. Ikke i nærheten en gang. Og hadde jeg det hadde den mannen som sa det bydd meg fullstendig imot 🤢 Anonymkode: e5e0a...8fb 10 år yngre enn deg. Anonymkode: 2d1a5...fb0
AnonymBruker Skrevet 13. september #108 Skrevet 13. september Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Halvparten av de kvinnene som er kåt og ser på meg som 8/10 ja.. Blandt 5000 kvinner på en festival, er det sikker 4.. 2 som vil og 2 som ikke vil. Jeg klarer jo ikke å spørre alle heller.. jeg skal jo drikke og kose meg også😅 Altså 2 av 5000? På festival med 5000 er det 4 damer som er kåte og ser på deg som en åtter? Og av de hadde halvparten latt deg slikke om du bød på egg og bacon 😅 hvor mange rekker du og spørre da , for og lage statistikk ? Anonymkode: 2d1a5...fb0 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #109 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså.. det er ikke lov og sjekke opp folk på festival lenger? Alt går bare på tinder fremover ? På festival sitter vi pålogget på app? Det er vel bare og si nei når noen spør på en fin måte? Anonymkode: 2d1a5...fb0 Hvordan spør man vilt fremmede om oralsex i første setning på "en fin måte" egentlig? 🙄 Anonymkode: 81880...ef2 2 3
Strigiformes Skrevet 13. september #110 Skrevet 13. september Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Ser du noe sted der jeg har gått til personangrep direkte til en bruker? Ser du har mere omsorg for creepye menn da.. det er jo forståelig Jeg har omsorg for menn som gruppe. Det er helt riktig. Jeg har ingenting til overs for stigmatiserende utsagn. Det er mange menn som er sårbare, i likhet med mange kvinner. Akkurat det synes jeg du kan vise respekt for. Hva er poenget med å angripe meg på bakgrunn av at jeg fremhever et poeng? Har du tenkt på det? Synes ikke menn som gruppe fortjener å bli uthengt på det viset der... Det finnes mange gode menn, og det finnes mange årsaker bak en adferd. Dette burde faktisk du av alle mennesker vite! Det er ikke en unnskyldning, men det kan være en forklaring. 1
Pippi Lotta Skrevet 13. september #111 Skrevet 13. september Strigiformes skrev (22 minutter siden): Så du kan gå til personangrep på menn som gruppe, men når kvinner går til personangrep på deg, det tåler du ikke? Unnskyld at jeg ler, men dette ble hysterisk morsomt 😂 Jeg har da ikke gått til personangrep på noen, jeg har kritisert språkburken til en person.
Strigiformes Skrevet 13. september #112 Skrevet 13. september Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): Jeg har da ikke gått til personangrep på noen, jeg har kritisert språkburken til en person. Å kalle @Bamseklemmer for en creepy mann er personangrep. 1
Strigiformes Skrevet 13. september #113 Skrevet 13. september Bamseklemmer skrev (21 minutter siden): Ser du noe sted der jeg har gått til personangrep direkte til en bruker? Ser du har mere omsorg for creepye menn da.. det er jo forståelig Personangrep er personangrep. Spiller ingen rolle om det er en gruppe, bruker eller enkeltindivider. Ser du ikke det?
Strigiformes Skrevet 13. september #114 Skrevet 13. september Bamseklemmer skrev (25 minutter siden): Ser du noe sted der jeg har gått til personangrep direkte til en bruker? Ser du har mere omsorg for creepye menn da.. det er jo forståelig Ah ah hersketeknikker fungerer ikke på meg vet du 😉 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #115 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan spør man vilt fremmede om oralsex i første setning på "en fin måte" egentlig? 🙄 Anonymkode: 81880...ef2 Jeg er jo enig i at det ikke bør være i første setning. Greit og presentere seg, småsnakke litt og sjekke kjemien først. Jeg heier ikke på ts og ts sin fremgangsmåte, jeg skjønner jo knapt hva ts skriver egentlig.. og ende en festivalnatt med og bli bedre kjent med en fremmed ved og ha oralsex er vel det jeg synes kan være bra , men det skal selvsagt mye sjarm til. Akkurat ordlyden ? Jeg har ikke noe fasitsvar. Det at folk skal tilkalle vakten for en klønete sjekkereplikk er det jeg stusser på. Hva pokker skal vakten gjøre, og hvordan skal sjekking og forføring foregå fremover om vi faktisk skal dit at vi tilkaller vakten for det vi selv ikke opplever som spørsmål stilt på en fin måte? Anonymkode: 2d1a5...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #116 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Først må du lære deg å skrive. Anonymkode: adb1c...88d 😂 Enig! Vet neimen ikke hva jeg hadde sagt til å bli sliket, festival eller ei! Anonymkode: 64ae1...7b5 2
katties Skrevet 13. september #117 Skrevet 13. september (endret) "Nei takk...". Det er jo mange sykdommer som kan overføres slik. Noen som gjør slikt med fremmede har nok mange av dem på lager. Hva skal man tilkalle vakter for med mindre denne personen er pågående eller svarer med noe truende tilbake? Endret 13. september av katties 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #118 Skrevet 13. september Slå ham i ansiktet Anonymkode: 7ff95...174 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #120 Skrevet 13. september Hadde noen uttalt det «slike», så hadde jeg tenkt personen var retard. «Slikke» derimot. Nei takk til begge deler. Anonymkode: b1934...909 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå