AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #1 Skrevet 12. september 2025 Jeg greide å trø over etter jobb i dag. Foten er hoven på siden, og gjør veldig vondt. Jeg gikk hjem da det skjedde, det gikk egentlig bra. Men nå utover kvelde har det gjort mer og mer vondt. Jeg er helt alene, jeg har ikke bil. Jeg må ta hunden med på luftetur. Så jeg må trø på foten. Bør jeg oppsøke legevakt i løpet av helga? Jeg bor slik til at det er vanskelig å ta buss. Det er også veldig vanskelig å få taxi. Hva gjør jeg med jobb til uka dersom det fremdeles er hovent og vondt? Jeg har en jobb jeg står og går stort sett hele dagen. Dette er sikkert veldig dumme spørsmål, men har ikke skadet foten slik før😅. Anonymkode: 8c32e...5d5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #2 Skrevet 12. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg greide å trø over etter jobb i dag. Foten er hoven på siden, og gjør veldig vondt. Jeg gikk hjem da det skjedde, det gikk egentlig bra. Men nå utover kvelde har det gjort mer og mer vondt. Jeg er helt alene, jeg har ikke bil. Jeg må ta hunden med på luftetur. Så jeg må trø på foten. Bør jeg oppsøke legevakt i løpet av helga? Jeg bor slik til at det er vanskelig å ta buss. Det er også veldig vanskelig å få taxi. Hva gjør jeg med jobb til uka dersom det fremdeles er hovent og vondt? Jeg har en jobb jeg står og går stort sett hele dagen. Dette er sikkert veldig dumme spørsmål, men har ikke skadet foten slik før😅. Anonymkode: 8c32e...5d5 Klassisk overtråkk. Kjøl ned, hold foten høyt og ta det litt med ro noen dager. Bruke foten litt er bare bra. Røntgen av ankel er den undersøkelsen i Norge med minst funn. Anonymkode: e4ead...bd5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #3 Skrevet 12. september 2025 Gå på jobb, evt krykker. Er den verre i morgen (hoven, rød, banker) og det gjør skikkelig vondt når du hinker på den gode foten og når den treffer gulvet - vurder legevakt. Anonymkode: b36ab...301
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå