Gå til innhold

Føler meg kjempe stygg i joggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg fikk den diagnosen i foten føler jeg at jeg ikke er helt meg selv... Høyhælte sko har på en måte vært mitt statement i alle år og nå må jeg gå i joggesko... Vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre, føler ikke det ser så pent ut. Har dere noen tips til å style og matche klær med joggesko? :( 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra nicket ditt. Så kanskje noe slik?

493f718a451ac283b75109cdf2cd692f.jpg

d92acfe1abf0c4f1823e5194fdd30243.jpg

Anonymkode: 0bd1c...c8e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Huff, livet er tøft!

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke joggesko bruker du? Og hvilke andre klær bruker du vanligvis? 

Anonymkode: bc5be...225

Skrevet

Det er stor variasjon på joggesko. Du kan få gode sko, med demping om du trenger det, men som likevel ser helt ok ut. Om du f.eks velger helt ensfargede hvite eller sorte sko, så blir de mer nøytrale, og lettere å style med flere plagg, enn om de skriker «løpesko». 

Jeg har joggesko jeg bruker til skjørt og kjoler, og andre jeg bruker til trening. Jeg er veldig glad i Skechers, men Hoka og Nike som mange liker har også mer nøytrale sko. 

Hvilke klær liker du å gå med? F.eks Skechers har jo sko med samme gode sålen, men som er andre skotyper enn joggesko, både ballerina, og skoletter har jeg sett. Nå har de tilbud på Eurosko på merket Softwalk som også har mange veldig gode sko. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe...denne følelsen tror jeg at du klarer å leve med.

Anonymkode: 604f3...6b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 22.32):

Nei huffa meg! Jeg vil si jeg er mer smart casual. Mye duse fargetoner, men også ekte farger, bare ikke skrikende :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 22.49):

Hvilke joggesko bruker du? Og hvilke andre klær bruker du vanligvis? 

Anonymkode: bc5be...225

Jeg kjøpte noen par Skechers max cushioning i helt sort etter diagnosen. Min stil er smart casual, liker mye forskjellige klær i grunnen, men det er nærmest av hva du kommer av min stil i plagg. Jeg kan hverken bruke høyhælte sko eller helt flate sko så lenge jeg har dette :S 

Skrevet
Daisy-love skrev (På 14.9.2025 den 9.52):

Det er stor variasjon på joggesko. Du kan få gode sko, med demping om du trenger det, men som likevel ser helt ok ut. Om du f.eks velger helt ensfargede hvite eller sorte sko, så blir de mer nøytrale, og lettere å style med flere plagg, enn om de skriker «løpesko». 

Jeg har joggesko jeg bruker til skjørt og kjoler, og andre jeg bruker til trening. Jeg er veldig glad i Skechers, men Hoka og Nike som mange liker har også mer nøytrale sko. 

Hvilke klær liker du å gå med? F.eks Skechers har jo sko med samme gode sålen, men som er andre skotyper enn joggesko, både ballerina, og skoletter har jeg sett. Nå har de tilbud på Eurosko på merket Softwalk som også har mange veldig gode sko. 

Jeg har ikke sett Skechers med slik såle i andre sko! Det må jeg sjekke ut! Jeg går mest i smart casual slik jeg skrev noe mer beskrivende i svaret over. Joggesko har aldri vært helt meg med mindre jeg skal trene, men da går én jo deretter. Jeg skal sjekke ut Eurosko, takk! :nigo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 22.32):

Fnis. For dem som vet hvem Bella Goth er er det lettere å forstå at TS er ei høye hæler-jente, og langt fra goth 😆

Anonymkode: 19b23...62f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mellom høyhælte sko og joggesko, da... 

Anonymkode: 92bdf...509

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekke ut skoene til Veja?

Anonymkode: 858b7...7f7

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Joggesko er jo både kult og litt sexy. Ja, kommer litt an på joggeskoene. Men New Balance og Adidas spesielt går inn i den kategorien på mange modeller. 

Anonymkode: d18ca...ddc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Joggesko er jo stygt, så skjønner deg godt. Men hvorfor må du gå med dem?

Anonymkode: 89e3d...a9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes hundretusenvis av varianter. Det må da være ett par som du liker. Hvis du føler joggesko blir for uformelt, så kan du jo kjøpe designer joggesko fra Gucci, Versace, Balenciaga eller lignende.

Anonymkode: 767ca...4ee

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 14.50):

Joggesko er jo stygt, så skjønner deg godt. Men hvorfor må du gå med dem?

Anonymkode: 89e3d...a9a

Jeg har fått kronisk betennelse i foten, så jeg kan ikke gå med mine vanlige sko :S 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 14.56):

Det finnes hundretusenvis av varianter. Det må da være ett par som du liker. Hvis du føler joggesko blir for uformelt, så kan du jo kjøpe designer joggesko fra Gucci, Versace, Balenciaga eller lignende.

Anonymkode: 767ca...4ee

Synes de fleste fra motevarehusene er så stygge huff! :haar: 

Skrevet

Men jeg har blitt mer komfortabel med de Skechers skoene jeg har, jeg har vel blitt enda litt mer for-norsket :laugh: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...