Gå til innhold

Hva synes du om nereen gjennomsiktig undertøy, med en synlig, mørk skygge av dotten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker en tid med undertøysreklame som gjorde at noen omtrent kjørte av veien🤪 Liker du undertøy der du aner det som er innenfor?

Anonymkode: 0559d...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok det mest sexy jeg ser.. skimte aningen av den kullsvarte trekanten under🥰
Jeg får flashback fra 70-80-tallets Sparkjøp kataloger.. Mamma fant katalogene sine på soverommet mitt, med gjenklistret undertøy sider. Hun sa aldri noe om dette, hun skjønte nok at jeg har blitt tennåring..
Forresten hun var ikke så borte vekk selv, jeg fant jo Aktuell Rapport på hennes soverom. Det ble jeg enda mere nysgjærrig på damer, de svarte dottene brente seg fast i hjernen. Så jeg er like gærn etter det synet nå, som i ung alder😅

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hverken undertøy eller dott.

K47

Anonymkode: f148a...524

• Liker 1
Skrevet

Samme sak blir jo oppnådd når kona bruker strømpebukse uten truse under, de har jo bare en liten kile som ikke er gjennomsiktig, ellers er jo resten ganske gjennomsiktig 🤩

Anonymkode: cdd68...e24

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gor megselv prototypen på sexy,pirrende syn🤩

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 13.9.2025 den 5.04):

Det er nok det mest sexy jeg ser.. skimte aningen av den kullsvarte trekanten under🥰
Jeg får flashback fra 70-80-tallets Sparkjøp kataloger.. Mamma fant katalogene sine på soverommet mitt, med gjenklistret undertøy sider. Hun sa aldri noe om dette, hun skjønte nok at jeg har blitt tennåring..
Forresten hun var ikke så borte vekk selv, jeg fant jo Aktuell Rapport på hennes soverom. Det ble jeg enda mere nysgjærrig på damer, de svarte dottene brente seg fast i hjernen. Så jeg er like gærn etter det synet nå, som i ung alder😅

Det kunne jo ha vert din far sitt blad?

Anonymkode: cdd68...e24

Skrevet

Nå er det jo ikke alle som har helt mørk dott heller,  den vises ikke fullt så godt gjennom truse 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...