AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hva i alle dager er det som feiler majoriteten av voksne damer? Hva er årsaken til denne tankegangen og mener du virkelig som kvinne at dette er logisk? og hva i alle dager tenker mannfolk om dette opplegget?😭 jeg ser for meg at det ivertfall er en god latter på guttakveld. Er i en situasjon hvor jeg vurderer å utvikle forhold til en gift mann og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre lengre… Jeg har aldri stjålet noen andres mann eller gått til sengs med en mann i et forhold før, men jeg har venniner som er skyldig i dette. I nesten utelukkende alle tilfeller skylder den andre kvinnen på mine venniner og mannen slipper så og si unna. Selvfølgelig er det uetisk å stjele/ligge med i en mann i et forhold/en gift mann. Er derfor jeg aldri har gjort det selv inntil videre. Men hva er det som skjer om man er tiltrukket av en gift man og han prøver seg og du aviser han? Han finner noen andre å ha et hemmelig forhold med. For utro menn er utro uansett hvor gode moraler disse konene mener andre kvinner skylder dem. i følge deres fantastiske sans for logikk, er det andre damers moraler som har ansvar for at deres ekteskap er vellykket. Sårer egoet mitt å innrømme dette: men mannfolk er faktisk det overlegne logiske kjønnet. Man hører aldri om mannfolk som skylder på mannfolk for uetiske handlinger kona har gjort. selvfølgelig får mannen tilsnakk og kjeft hjemme bak 4 vegger og kanskje ikke sex på noen uker. Men kvinnen han har hatt på siden får en neverending heksejakt etter seg. Med ikke bare kona til denne fyren, men som oftest hele hennes omgangskrets med venniner også. Som strategisk og kalkulert jobber for å sabotere hennes sosiale liv, rykte og noen ganger karriere også. Jeg som kvinne selv kommer aldri til å forstå logikken bak dette, spør du meg er det nesten tilbakestående å tenke på denne måten. Og dette er ikke engang det verste med kvinner. Jeg har opplevd utallige ganger at jeg aviser en gift mann som prøver seg på meg, for å deretter fortelle dama hans hva som har skjedd (med bevis). Men det ender med at jeg får skylden og de kutter kontakt med meg. Og dette er kvinner jeg har vært venniner med i mange år. som kutter ut sin vennine fordi deres mann er tiltrukket av meg. Alltid med en tåpelig, tilbakestående forklaring med ting som «du trenger ikke å jåle deg så mye» «du er overhyggelig med min mann og det er din feil at det misforstås». Jeg er like hyggelig med alle uansett kjønn, men la oss nevne den store elefanten i rommet: er du en hyggelig person samtidig som du jobber som modell er det alltid din feil at gift mann prøver seg. For hvordan våger jeg å være født med min mors ansikt som skulle vise seg å være svært biologisk tiltrekkende for menn? Jeg er nå faktisk for første gang i mitt liv interessert i en gift mann. Og har svært lite empati til overs for kvinner og deres overfladiske utseende sjalusi. Gi meg en god grunn til at jeg ikke skal utvikle et hemmelig forhold til han når jeg får skylden uansett om jeg aviser han eller ikke? Anonymkode: b6ef4...187 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det er lettere å klandre en kvinne man ikke kjenner for å ha «lagt seg etter mannen», enn det er å klandre han man har vært gift med i 20 år. 2
Luringa Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Enig med Rødvinsfilosofen. Kjempeteit, men sånn er det dessverre.
Unike Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gi meg en god grunn til at jeg ikke skal utvikle et hemmelig forhold til han når jeg får skylden uansett om jeg aviser han eller ikke? Fordi du er mer verdt enn som så. En gift mann (eller kvinne) bryter et løfte han har avgitt. Både via sermoni og ved et juridisk dokument. En slik mann er ikke til å stole på og han har en stor karakterbrist. Han er feig. Egoistisk. Og hensynsløs. Utroskap kan føre til innleggelse på psykiatrisk. For sviket er så stort. Utroskap kan også føre til uførhet. Å være delaktig i et annet menneskets mulige sammenbrudd er mye å bære på. For du vil for alltid huske det. Å dele en mann med en annen kvinne kan skade din selvfølelse. Det kan være gøy å ha en hemmelighet, men etterhvert vil du oppdage at du er et leketøy. Ikke gjør det mot deg selv. Å ligge med en gift mann utsetter både deg og hans kone for kjønnssykdommer. Ikke gjør det mot deg selv. Eller henne. Utroskap fører til mye drama og vonde følelser. Det vil ta kapasitet fra deg. Du har kanskje et yrke å konsentrere deg om. Eller en hobby. Du som mange andre ønsker kanskje å utvikle deg som menneske? Et forhold til en gift mann vil suge krefter fra deg. Alt dette vet vi kvinner. Og dette forventer vi at vår medsøstre også vet. Vi vet at utroskap har så store konsekvenser at kona kan bli alvorlig syk. Det er tusener av single menn i dette landet du kan ligge med. Det er ingen gode grunner til å ligge med en gift mann. Endret 5 timer siden av Unike Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Det er lettere å klandre en kvinne man ikke kjenner for å ha «lagt seg etter mannen», enn det er å klandre han man har vært gift med i 20 år. Luringa skrev (58 minutter siden): Enig med Rødvinsfilosofen. Kjempeteit, men sånn er det dessverre. Dere må nesten lese tråden. Hun kjenner jo disse kvinnene. De er vennene hennes. Anonymkode: 3a1c9...9ca
Rødvinsfilosofen Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere må nesten lese tråden. Hun kjenner jo disse kvinnene. De er vennene hennes. Anonymkode: 3a1c9...9ca Hva mener du at er feil i det jeg skriver?
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gi meg en god grunn til at jeg ikke skal utvikle et hemmelig forhold til han når jeg får skylden uansett om jeg aviser han eller ikke? Anonymkode: b6ef4...187 Bravo! Må si jeg tvilte litt på om du hadde noe poeng, da jeg leste innlegget ditt, for jeg syntes det ble litt fugl og fisk. Men du hadde jo selv skrevet at menn er logisk overlegen kvinner, så jeg tenkte jeg kunne ikke klage. Og så kom plutselig denne… Du har helt rett, de graver sin egen grav når de hele veien skylder på andre kvinner. Det blir som å gi Per skylden når småkakene forsvinner. Det spiller ingen rolle om det egentlig er far som tar kakene, til slutt kan jo Per like godt ta en 🍪 Anonymkode: 3a1c9...9ca
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (10 minutter siden): Hva mener du at er feil i det jeg skriver? Kanskje du skal lese mitt innlegg også, jeg skrev det jo der. Anonymkode: 3a1c9...9ca
Rødvinsfilosofen Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kanskje du skal lese mitt innlegg også, jeg skrev det jo der. Anonymkode: 3a1c9...9ca Forstår ikke helt hva du vil frem til 😅
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #10 Skrevet 13 minutter siden Rødvinsfilosofen skrev (4 timer siden): Forstår ikke helt hva du vil frem til 😅 Ingen feil med innlegget ditt. Det er lettere å klandre en ukjent kvinne. Men i ts sitt tilfelle er det faktisk verre. Ts er venninne med den hun vil innlede et forhold med. Så jeg leser det slik: Ts skriver at en mann legger seg etter henne fordi hun er så pen og hun er venninne med kvinnen som er gift med den mannen. Men det er ikke ts sin feil at mannen gjør det. Ts mener også at kvinnen/venninnen ikke har noen grunn for å bli sjalu. Hun kan ikke hjelpe for at hun er så pen. Dvs at ts er en særs dårlig venninne spør du meg. Ts prøver også å framstå som helt uskyldig og få godkjenning her på KG at det er greit at hun innleder et forhold til en gift mann. "Kan ikke hjelpe for at jeg Guds gave til menn". Er nok en grunn for at ts er singel. Ts har lyset på,men ingen hjemme. Anonymkode: 0f6f8...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå