Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #21 Skrevet 28. mars 2006 Tøft! Hva heter hun idolvenninnen din som skal synge under vielsen? Er det hun fra Karmøy? ← Eg har inga idol-venninne... Du blandar nok meg med nokon andre.. Hehe.. Takk for tips, Floja Felíz!! Skal kikke nærmare på teksten din når eg får tid!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #22 Skrevet 31. mars 2006 Dette blir moro!!! Men står framleis litt fast når det gjeld å finne på ting å synge om då.. Har fått med utsjånaden til mannen, og at han er min, og at han er snill.. Kva meir bør eg ha med i ein sånn slags song?
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #23 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Eg les eigentleg til eksamen, og skulle korkje skrive på song eller vere her inne, men slik vart det ikkje i kveld... Har skrive ferdig songen trur eg, kva syns de? Den går framleis på "All that jazz"-melodien... 1. vers: Høg og mørk han e ein lekker mann no er han min Alltid snill nei han ekje sann og han e så fiiin han har klart å smelta meg totalt med sin sjarm ja heilt fenomenalt Eg kan kje kikka vekk For han e så kjekk Ja se på han Snakke: Kjekkassss No e han min Snakke: Tøffasss Snillasss Ingen andre sin Ja! Bra! Hurra! Mellomspill 2. vers: 2-3 barn og eit digert hus ja det e vår drøm fru xxxxxxx xxxxxx i lykkerus du blir ein far så øm kanskje blir det tid til ein liten hund om noen år eller om ei stund uansett så veit eg at vi får det braaaaa 3. vers kjære kvinnfolk viss du prøve deg då slite du eg e sterk du bør vær redd for meg ja, det kan du tru for eg har kapra han gir aldri slipp eg passe på nei her skjer ingen glipp for ein mann som han ein aldri miste kan han e perfekt! Åh, no vil eg dansa til eg Falle om Eg e så gla Åh, så godt at denne dagen Endli kom eg rope høgt HURRA Endli e eg blitt di kone Ei prinsesse på di trone Skal elske deg Og ære eg Til eeevig tiiiiid Mellomspill Ja, evig tid 1.vers fort på nytt Høg og mørk du e ein lekker mann og du e så fiiin Alltid snill nei du ekje sann no er du min du har klart å smelta meg totalt med din sjarm ja heilt fenomenalt Eg kan kje kikka vekk For han e så kjekk Ja se på han åååh, vi passe sammen ja, det gjør vi jammen no e du miiiiiiiiiin endelig! Endret 13. mai 2006 av veslo
kitekatt Skrevet 13. mai 2006 #25 Skrevet 13. mai 2006 Så kjempebra!! Han kommer til å bli kjempeinponert
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #26 Skrevet 13. mai 2006 Takk.. Hehe... Trur det kan blir bra dette... Men kor kan eg få tak i hatt, mon tro...?
Gjest Gjest_Mies_* Skrevet 13. mai 2006 #27 Skrevet 13. mai 2006 Hjelpes så bra, tårene spratt gitt. De har sikkert hattebutikk i bergen, ellers blir det vel internett.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #28 Skrevet 13. mai 2006 Hjelpes så bra, tårene spratt gitt. De har sikkert hattebutikk i bergen, ellers blir det vel internett. ← Takk... Får kikke litt når eksamen er unnagjort...
Nordlandspia Skrevet 13. mai 2006 #29 Skrevet 13. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #30 Skrevet 13. mai 2006 Herlighet, nå ble jeg imponert Veslo! Inni hodet mitt låt det veldig bra!! Hvis du gjør dette her så er du tøff!!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #32 Skrevet 14. mai 2006 Takk for tilbakemeldingar folkens, dokke har vore til stor hjep!!! Skal prøve å få lagt ut det endelege video-resultatet når det er innspilt..
Gjest veslo ii Skrevet 22. mai 2006 #34 Skrevet 22. mai 2006 No har eg fått bestilt meg flosshatt og dansestokk, og så skal eg kjøpe meg nettings-strømper, eg har dressjakke, dress-shorts, skjorte og slips - så er antrekket klart! Det blir knall dette her altså!! Skal øve inn litt når eg er ferdig med eksamen om to veker, og så blir det vel innspilling så fort eg er klar.. Veit ikkje kor bra det blir med lyd og sånn ved bruk av vanleg digitalt videokamera, men vi får prøve oss fram og sjå... Eg trur det kan bli råtøft! Meir seinare...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå