Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Leikar litt med tanken på å dikte sang til mannen på melodien "All that jazz", kle meg opp i dress, slips og hatt, danse og synge, og få nokon til å filme det, slik at det kan visast på lerret når eg skal holde tale til mannen. Er ikkje sikkert eg kjem til å gjere det, men veit han hadde likt det! Men, korleis lage ein stilig tekst til den songen? Nokon som har ei super-linje eg kan bytte ut "...and all that jazz" med? Kjem liksom ikkje lenger enn til begynnelsen "Høg og mørk han er ein lekker mann -kunstpause- no er han min (dette er mitt foreløpige forslag i staden for "all that jazz")" Nokon som har gode råd? Endret 27. mars 2006 av veslo
Gjest nevèsta Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Du trenger jo ikke bruke samme linje hele veien... Kan fint byttes på... Ja, se på han! Ja, det er han! Jeg kjenner han! En lekker mann. Jeg falt for ham Kom ikke på noe med veldig fres over, men kanskje etterhvert. Glemte visst å skrive på nynorsk... Hørtes ut som en morsom idè.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Ja, se på han! Ja, det er han! Jeg kjenner han! En lekker mann. Jeg falt for ham ← Suuuuupre linjer!!! Gledar meg til å dikte meir!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Trur det kan bli bra dette. Kanskje eg kan få koret mitt til å kore, og pappa til å filme? Det bur ein revyartist i magen min, så dersom eg får til dette her, trur eg det kan bli veldig gøy!! Hihi.. Trur forresten det passar betre å vise filmen etter middagen, når festen har starta liksom.. Blir spennande å sjå om eg greier å dikte litt då.. Legg ut den originale teksten, om nokon vil la seg inspirere: C'mon babe Why don't we paint the town? And all that jazz I'm gonna rouge my knees And roll my stockings down And all that jazz Innlegget er endret i henhold til våre regler ang kopirett. Misty (mod) Endret 27. mars 2006 av Misty
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Tror ikke du har lov til å legge ut hele teksten her? Men blir det ikke tungvint å dra av seg brudestasen? Eller skal du ha sort dress på deg resten av kvelden, sånn at du ikke skal ta brudestasen på deg igjen? Morsom idé da, det må jeg innrømme.
Gjest Linda M. Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Tror ikke du har lov til å legge ut hele teksten her? Men blir det ikke tungvint å dra av seg brudestasen? Eller skal du ha sort dress på deg resten av kvelden, sånn at du ikke skal ta brudestasen på deg igjen? Morsom idé da, det må jeg innrømme. ← Hvis du leser det Veslo skriver, så har hun tenkt til å filme det på forhånd Kjempemorsom ide forresten! Skulle ønske jeg kunne synge og danse!!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Skal filme sangen før bryllupet, og vise den på storskjerm under festen eller noko...
Floja Felíz Skrevet 28. mars 2006 #11 Skrevet 28. mars 2006 Helt rått hvis du får til dette, veslo! Nå skulle jeg ønske at jeg også hadde sangstemme...
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #12 Skrevet 28. mars 2006 Og nå har jeg hatt den sangen på hjernen i hele dag. Og fordi den siste jeg hørte synge den var hun teite på Beat for beat sist fredag er det hennes trynbe jeg ser for meg dessverre.......
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #13 Skrevet 28. mars 2006 -så derfor krever jeg at du legger ut link til opptaket ditt når det er ferdig.........
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #14 Skrevet 28. mars 2006 -så derfor krever jeg at du legger ut link til opptaket ditt når det er ferdig......... ← Hehe.. Om eg får til desse greiene, så skal du sjølvsagt få sjå!! Hehe.. Men først må eg få dikta og organisert ein heil del då.. Men hadde vore utruleg gøy om det gjekk!! Eg har stått på scene å sunge og dansa for mange før, så det blir ikkje så ille å gjere det framfor framfor ein kameramann, trur eg.. Hehe..
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 #15 Skrevet 28. mars 2006 Helt sinnsykt dritkult, veslo!! Håper virkelig du får snekret isammen dette, for DET er gaven over alle gaver! INGEN som ikke virkelig elsker mannen sin, ville gjort noe slikt Imponert!!!
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #16 Skrevet 28. mars 2006 Helt sinnsykt dritkult, veslo!! Håper virkelig du får snekret isammen dette, for DET er gaven over alle gaver! INGEN som ikke virkelig elsker mannen sin, ville gjort noe slikt Imponert!!! ← Takk for støtte!!! No blei eg bare enda meir gira på å greie dette!!! Men ingen som har tips til kva eg kan ha med i songen då?
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 28. mars 2006 #17 Skrevet 28. mars 2006 Leste denne tråden i går, og har gått med denne sangen på hjernen helt fra i går!!! Fikk ikke sove i natt fordi sangen rullet og gikk i hodet Men det er en fantastisk ide!! Du er god!!
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 #18 Skrevet 28. mars 2006 Takk for støtte!!! No blei eg bare enda meir gira på å greie dette!!! Men ingen som har tips til kva eg kan ha med i songen då? ← Jeg kjenner ikke melodien
Floja Felíz Skrevet 28. mars 2006 #19 Skrevet 28. mars 2006 Kanskje du kan ha et litt moro-aggressivt vers der du advarer andre damer om at han er opptatt? Melodien er jo fin å være litt sinna til, hehe... Stas deg opp Ta på deg fjonge klær Men han er min Du kan ha miniskjørt Og bruke lakk og lær Men han er min Kom igjen prøv Så skal du jammen få Selv om jeg ikke akkurat Er kjent for å slå Så skal jeg vise deg Du vi’kke trøble med meg Fordi at Han Skidoo! Ja han e min!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 28. mars 2006 #20 Skrevet 28. mars 2006 Tøft! Hva heter hun idolvenninnen din som skal synge under vielsen? Er det hun fra Karmøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå