AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden ? Dersom du som mann klarte å få damen til å squirte, ble du stolt og glad? Anonymkode: 0b322...b56
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Hadde en eks som synes det var gøy , får det til med riktig fingring , gir ikke meg sp mye , blir bare sykt vått . Anonymkode: b7a7f...c72
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Nei. Ikke noen av mine venner heller. Det er vel det samme som å pisse på seg? Det kan jo skje når man ler osv. Anonymkode: 6e672...98c 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Ikke noen av mine venner heller. Det er vel det samme som å pisse på seg? Det kan jo skje når man ler osv. Anonymkode: 6e672...98c Ja, det er tiss. Gjort forskning på det der de farget urinen blå, damen squirta blått. Saken er henlagt Anonymkode: 45fb7...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Har opplevd det et par ganger, men ønsker helst å unngå det. Er ikke en god følelse, det er faktisk vondt. Får kun til å gjøre det hvis det blir "overstimulering" av klitoris slik at det egentlig gjør vondt i klitoris. Og så er det vel egentlig bare urin. Så i min mening er squirting bare smerte og søl. Så nei takk. Anonymkode: e6e31...fcc
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ? Dersom du som mann klarte å få damen til å squirte, ble du stolt og glad? Anonymkode: 0b322...b56 Blit veldig stolt... syns det er høyeste orgasme punkt .. når det kjem fontener då gjør mannem sikkelig godt. For eks en gang når vi hadde sex med samboer jeg holdet dildo i munnen min mens jeg vært liggende på ryggen. Og spørte ho til å gjøre squats på dildo og jeg skal se alt godt (nesten facesitting men med dildo). Og etter noen minuter ho squirtet over min ansikt... dusja barre... og de vært digg også. Begge vært kjempe gla.... Jeg syns squirting er hot og sexy... Anonymkode: d83dd...ae7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Blir så oppgitt over det vanvittige fokuset på squirting. Har møtt flere menn som har spurt meg om jeg «klarer å squirte». Som om det er det samme som å «klare å deep throat‘e». Flere av de har satt seg som mål å klare å «få meg til å sprute». De tror at det er den kraftigste orgasmen man som kvinne kan få. Skjønner nå hvorfor det er så mange menn som ikke vet forskjellen på omskjæring og vasektomi. ✂️ Anonymkode: dd92e...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå