AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Om sykdom, som forstadier til kreft. Før nesten 2 måneder senere? Anonymkode: 8f01c...3a7
visp Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Jeg hadde forstått det. Regner med at kaoset måtte lande hos den det som var rammet. Det kan ta tid. 6 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Herregud nei, selvfølgelig ikke!! De er sine egne personer og velger selv når de ønsker å dele personlig informasjon. I tillegg: hvorfor skal du ha dette til å handle om deg og dine følelser? Hvorfor blir du lei deg (egoistisk handling) fremfor å tenke på foreldrene dine? Anonymkode: 91526...d8b 8
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Det er ikke uvanlig. Dette velger man selv. Personlig hadde jeg nok ventet lenger selv. Anonymkode: 644d4...70a 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Nei. Forstadium til kreft er ikke noen sykdom. Anonymkode: 6207f...68e 5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Min far hadde prostatakreft i flere år før han fortalte det til oss. Kan selvfølgelig ikke kreve å få vite slike ting, og jeg ble heller ikke lei meg. Det var hans valg at vi barna ikke skulle bekymre oss over dette. Hvor lenge han hadde gått med det før han selv fikk diagnosen et det ingen som vet, for han ville aldri snakke om dette før han døde. Anonymkode: 0404a...bdb
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden De forsøkte å skjerme oss en gang, og fortalte det først når situasjonen var avklart. Etter at ene hadde stått alene med frykten, og også stress med transport da personen ikke kunne kjøre bil. Vi (søsken) ble rasende - og strenge. Vi vil jo være der, støtte, hjelpe. Vi er voksne, og trenger ikke å bli skjermet som et barn. Anonymkode: 7cfb5...26f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei. Forstadium til kreft er ikke noen sykdom. Anonymkode: 6207f...68e Jo det er det. Det er litt avhengig hvor det ligger, men det er ganske vanlig at det må opereres bort. Hvis det er bryst, da etter brystbevarende operasjon er det vanlig med stråling også. Anonymkode: 38f79...546
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Jeg forventer at de forteller oss barna om arvelige sykdommer, resten kan de få holde for seg selv. Anonymkode: 29ff2...b24
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Nei, jeg har såpass empati at jeg hadde tenkt at dette var fordi vedkommende ville prosessere først selv, og ikke samtidig måtte forholde seg til andres følelser, spørsmål og bekymringer på toppen av det hele. Anonymkode: 483c0...20a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå