AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:56 #1 Skrevet fredag kl. 18:56 For cirka tre år siden var jeg singel og inne på Tinder. Jeg matchet med en fyr og vi snakket om å møtes, men grunnet en ferietur og avstand fikk vi ikke til en date. Matchen skrev at hvis jeg var i hans hjemby så skulle jeg kontakte han slik at vi kunne få til å møtes. Jeg gikk inn i et forhold et par måneder etterpå, så det ble aldri noe av. Vi fulgte hverandre på Instagram og gjør det fremdeles tre år etterpå men har ikke hatt kontakt. Jeg har tenkt i ettertid på hvorfor man følger gamle matcher? Jeg spør meg selv også hvorfor, men for meg er det bare vane å se personen på følgerlisten og han er den eneste gamle matchen jeg følger. Hva er grunnen til at du følger gamle matcher på sosiale medier? Anonymkode: 2f9d6...c02
Mardina Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Nope. Han ghostet meg, så ser absolutt ingen grunn til at jeg skal fortsette å ha kontakt med vedkommende. Jeg har det veldig bra i det forholdet jeg er i nå ❤️
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Nei, selvfølgelig ikke. Anonymkode: 5270f...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå