Hurrahei Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg ønsker å prøve Aloe Vera i kapsler. Har ikke funnet så mye utvalg her i norske nettbutikker Er det ok å bestille fra iHerb nå? Eller blir det voldsom toll og ekstra kostnader? 🤔
KaffekoppQueen Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden iHerb er en VOEC-registrert nettbutikk . Med andre ord, du betaler norsk MVA i kassen på iHerb…og dermed forenklet fortolling. Så lenge man er under 3000 kr 5
Hurrahei Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Skrevet 5 timer siden KaffekoppQueen skrev (Akkurat nå): iHerb er en VOEC-registrert nettbutikk . Med andre ord, du betaler norsk MVA i kassen på iHerb…og dermed forenklet fortolling. Så lenge man er under 3000 kr Takk!
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden KaffekoppQueen skrev (4 minutter siden): iHerb er en VOEC-registrert nettbutikk . Med andre ord, du betaler norsk MVA i kassen på iHerb…og dermed forenklet fortolling. Så lenge man er under 3000 kr Bare vær OBS hvis du krysser grensen til noe som kan omtales som legemidler eller lignende. Kan ikke detaljene, men jeg tror det fort kan bli dyrt om man ikke vet hva man gjør. Lovene er visstnok en del strengere enn man skulle tro når man ser hva folk importerer til postkassa si. Anonymkode: 0b115...789
Hurrahei Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare vær OBS hvis du krysser grensen til noe som kan omtales som legemidler eller lignende. Kan ikke detaljene, men jeg tror det fort kan bli dyrt om man ikke vet hva man gjør. Lovene er visstnok en del strengere enn man skulle tro når man ser hva folk importerer til postkassa si. Anonymkode: 0b115...789 Oh…. Kosttilskudd er vel litt på grensen da?
KaffekoppQueen Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Spørs jo på kosttilskuddet eller nivået av det. Mye går fint. 1
Hurrahei Skrevet 4 timer siden Forfatter #7 Skrevet 4 timer siden Noen som vil fortelle om hva dere kjøper fra iHerb? 😇 Jeg ser etter som nevnt etter aloe vera kapsler, ettersom jeg har så mye allergi/utslett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå