Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sett opptak når han blir skutt. Han blir skutt I halsen, rett over trøyebuen og blodet fosser ut. 

Er det normalt at det fosser ut blod istri strøm rett etter en kuleskudd i halsen?

Det skjer så mye rart for tiden så jeg bare lurer. Det er fx nokså klare filming på tiktok der man ser det.

Endret av galaxii
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en hovedarterie. Da blør det.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig overrasket om man IKKE blødde etter en skade i halsen...

Anonymkode: 9ad9a...2ef

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rifleskudd rett i halspulsåren......ja. Tenk på hva et papirkutt gjør.

Anonymkode: aecf7...4c6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
galaxii skrev (21 minutter siden):

Er det normalt at det fosser ut blod istri strøm rett etter en kuleskudd i halsen?

Ja.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det så veldig realistisk ut. Det traff en hovedarterie. Det er ofte overraskende å se hvor mye blod som pumpes gjennom kroppen når en konfronteres med det slik. Du har sikkert ikke sett noe sånt før.

Jeg kuttet en arterie i leggen, og ble sjokket over både mengden blod og at det sprutet hardt i en stråle rett ut. 

Det er forståelig at det er vanskelig å vite hva en skal tro på med så mye fake-news og krangling og globalisering, og alle konspirasjonene om at han egentlig ikke er død o.l. men videoene og blødningen ser realistisk ut. 

Anonymkode: 26b8e...41f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ok, takk for svar. Har dere sett hun som ble stabbet i halsen på tbane i USA? 

Fra Ukraina. Ble overrasket, så noe fake  ut. Flommer over av dette på tiktok og Trumph omtalte det også. Ble overrasket over at avdøde angivelig ikke falt om øyeblikkelig, men at hun snudde på hodet typ i alle retninger etterpå stabbing også datt om og døde. Og det er såå mange bilder av henne på tiktok at det også virker mistenkelig.

Endret av galaxii
Skrevet
galaxii skrev (5 minutter siden):

Fra Ukraina. Ble overrasket, så noe fake  ut. Flommer over av dette på tiktok og Trumph omtalte det også. Ble overrasket over at avdøde angivelig ikke falt om øyeblikkelig, men at hun snudde på hodet typ i alle retninger etterpå stabbing også datt om og døde. Og det er såå mange bilder av henne på tiktok at det også virker mistenkelig.

Hvorfor virker det mistenkelig?

AnonymBruker
Skrevet

Når en kule treffer så ekspanderer den. Den traff nok hovedpulsåren i tillegg til at den ødela alt annet inni der så at blodet rant ut slik er helt normalt. Mannen min kuttet en arterie i fingeren inn til beinet. Det var blod på både gulv og vegger og det kom momentant og sprutet ut.

Anonymkode: fb648...791

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
galaxii skrev (10 minutter siden):

Hva er rart med det? Er du litt dum?

Anonymkode: ca802...997

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Der er mange med den rett faglige bakgrunnen på tiktok som har forklart hva som skjedde da kula traff han. Du kan søke de opp for å få det ordentlig forklart. Charlie døde momentant. 

Å bli skutt og å bli knivstukket er veldig forskjellig.

Anonymkode: 7c9aa...586

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann.. håper at det gikk fort og at han ikke ble pinet :(

Anonymkode: 4c6c4...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han døde nok ganske så momentant, vil jeg tro.

Anonymkode: 3373f...64f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er rart med det? Er du litt dum?

Anonymkode: ca802...997

Det kunne se ut som skuespill. Det var unaturlig at på t bane reagerte.

Det med trump og Ukraina og innvandring osv. Mye rart på tiktok.

Og nettroll overalt. Som prøver og få andre til å føle seg dumt med dems kommentarer.

Endret av galaxii
Skrevet
galaxii skrev (Akkurat nå):

Det kunne se ut som skuespill. Det var unaturlig at på t bane reagerte.

Det med trump og Ukraina og innvandring osv. Mye rart på tiktok.

Og nettroll overalt. Som prøver og få andre til å føle seg dumt med dems kommentarer.

Kanskje du skulle bruke litt mindre tid på TikTok?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du overlever ikke ett slik skudd når hovedpulsåren blir truffet på den måten. Så den filmen selv og i det sekundet man ser kulen treffe så vet man at han døde ganske så momentant. 

Anonymkode: 2119e...677

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
galaxii skrev (1 time siden):

Sett opptak når han blir skutt. Han blir skutt I halsen, rett over trøyebuen og blodet fosser ut. 

Det skjer så mye rart for tiden så jeg bare lurer. Det er fx nokså klare filming på tiktok der man ser det.

Har ikke sett klippet.
( Ønsker heller ikke å se det )

En venn fikk et bittelite stikk i en åre i armen.

Blodspruten stod i taket (var høy takhøyde), og pulserte med et vanvittig trykk.

Jeg fikk full «sprøytemaling» i ansiktet og på klærne da jeg stanset blødningen.

Å bli skutt i halsen vil nok forårsake en «eksplosiv blødning», pulserende i takt med hjerteslagene. 

Problemet er ikke bare å klare å stoppe en så massiv skade, men at han også vil kunne kveles av sitt eget blod.

Imponerende at de klarte å holde ham så lenge i live. 

Anonymkode: bfec4...07f

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke sett klippet.
( Ønsker heller ikke å se det )

En venn fikk et bittelite stikk i en åre i armen.

Blodspruten stod i taket (var høy takhøyde), og pulserte med et vanvittig trykk.

Jeg fikk full «sprøytemaling» i ansiktet og på klærne da jeg stanset blødningen.

Å bli skutt i halsen vil nok forårsake en «eksplosiv blødning», pulserende i takt med hjerteslagene. 

Problemet er ikke bare å klare å stoppe en så massiv skade, men at han også vil kunne kveles av sitt eget blod.

Levde han lenge etterpå mente du? Såg ut som om han ville dø raskt. 

Endret av galaxii
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var nok mer at det var tiden det tok før han offisielt ble erklært død.

• Nyttig 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (10 minutter siden):

Kanskje du skulle bruke litt mindre tid på TikTok?

Er ikke dette fullstendig avsporing av tråden og i tillegg trakkaserings verdig til og rapporteres så vet ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...