Gå til innhold

Tips til å finne leietakere man kommer overens med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har litt lyst på en leietaker. Litt for å spe på inntekten, litt for å ikke måtte bo alene hele tiden og å bli altfor sær. Syns noen ganger det kan være litt stusselig å bo alene, og jeg har jo en svær og fin leilighet jeg kunne delt med noen.

Jeg har ikke egen utleiedel, så må leie ut ett av mine 4 soverom. Jeg er 31, er litt redd for å leie ut med skrekkhistorier jeg har hørt. Bor i en studentby, og relativt nærme de store studentstedene i byen, så burde kunne finne noen, men er litt redd for at det kun er altfor unge studenter i ulik livssituasjon som vil leie. Lurer også på om det å leie ut vil være veldig negativt mtp dating og singellivet mitt. Ser for meg at om jeg feks bor med ei dame så kan mange være skeptiske, men sist jeg forsøkte ble jeg kontaktet av en del voldsomt rare menn, og noen ytterst få tilsynelatende normale kvinner.

Har noen gode erfaringer med å finne leietakere? Er det verdt det i det hele tatt? Finner jeg en jeg kommer overens med, så virker det jo veldig ålreit.

Anonymkode: a9d29...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...