AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:54 #1 Skrevet fredag kl. 17:54 Har vært i et fantastisk ff-forhold i to år. Sex som vi begge er enige om at er beste av beste sort. Det at vi har holdt på ca annenhver uke i såpass lang tid viser intensiteten og hvor mye glede vi begge har hatt av dette. Da vi først ble kjent ble vi enige om at dette er en ren ff-relasjon og vi avtalte noen spilleregler. Blant annet at vi ikke ligger med andre siden vi ikke ønsker å bruke kondom. Venninnen min vet hvem han jeg ligger med er (han vet ikke at hun er venninnen min), og for noen dager siden liket han henne på Tinder. Hun fortalte meg dette og nå har hun begynt å chatte med ham for å finne ut hva han er ute etter. Det virker som han er ute etter ny ff… Jeg må ærlig innrømme jeg ble skuffet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg konfrontere ham med det jeg vet, eller skal jeg håpe på at han ikke finner noen bedre å ligge med sånn at jeg fortsatt har tilgang på deilig sex? Anonymkode: bf5ee...2ea 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:56 #2 Skrevet fredag kl. 17:56 Tror du på at han ikke har ligget med noen andre på 2 år? 😆 jeg ville testet meg. Anonymkode: 13915...77d 20 2 11
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:57 #3 Skrevet fredag kl. 17:57 Dropp hele greia. Det er ikke et "rent ff-forhold" hvis man hverken skal ligge, flørte eller like noen på tinder. Du har eller er i ferd med å få følelser tror jeg, og han ikke. Jeg ville gått videre. Hadde ikke sagt noe heller, men takket for relasjonen og sagt at jeg har bestemt meg for å bevege meg videre nå. Anonymkode: ecab4...7b5 16 6
mellomtomater67 Skrevet fredag kl. 17:58 #4 Skrevet fredag kl. 17:58 En ff relasjon funker jo aldri i lengden? Han kommer til å få seg dame etterhvert.. og virker som du er ganske knytta allerede. Hvordan reagerer du da når han får seg dame? Og hvorfor vil du bli brukt for sex , hvorfor ikke finne deg en kjæreste istedenfor? Og man kan da aldri stole på en fyr man er ff med. Ff er ett annet ord for at han vil pule flere. Han puler såklart flere enn deg og det har han lov til! 9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:59 #5 Skrevet fredag kl. 17:59 Han har garantert ligget med andre, venninna di er neppe den første han prøver seg på. Han er tross alt på tinder, og med det viser han jo at han enten er ute etter sex eller forhold. De færreste tar ff-forhold så veldig seriøst, og er sjeldent trofast over tid med noen de bare har sex med. Forhåpentligvis har han brukt kondom med de andre, men jeg ville testet meg uansett. Anonymkode: 5328f...e21 7 4
mellomtomater67 Skrevet fredag kl. 17:59 #6 Skrevet fredag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dropp hele greia. Det er ikke et "rent ff-forhold" hvis man hverken skal ligge, flørte eller like noen på tinder. Du har eller er i ferd med å få følelser tror jeg, og han ikke. Jeg ville gått videre. Hadde ikke sagt noe heller, men takket for relasjonen og sagt at jeg har bestemt meg for å bevege meg videre nå. Anonymkode: ecab4...7b5 Så sant! Reagerer på at det ser ut som hun ( trådstarter) er sjalu, noe som betyr man har følelser. Man kan ikke være sjalu i en ren ff relasjon. Fuckfriends er ett annet begrep for at fyren vil ligge med flere, såpass vet alle. Såklart har han hatt sex med andre på 2 år. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:00 #7 Skrevet fredag kl. 18:00 tenker som FF så kan man ikke forvente at den andre ikke ligger med andre. men man kanskje ha noen spilleregler at den må bruke kondom med andre, evnt med deg. Man er ikke i forhold, dersom man ikke har noe intensjon om å bli det heller, så kan man ikke si at den andre ikke skal treffe noen andre. Jeg har ff, men jeg vet at han har lyst å få seg kjæreste på et tidspunkt, så da må han jo nesten få date andre.. Anonymkode: 59c6b...a11 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:11 #8 Skrevet fredag kl. 18:11 Ta her. Han må gjerne få seg dame på sikt, og jeg en å bli sammen med. Jeg tenker vel bare at man må si ifra dersom man skal ligge med andre, og faktisk var det han som ønsket ekslusivitet. Jeg har jo overholdt det vi avtalte, hvorfor ikke han? Jeg kunne absolutt ligget med andre på to år men har ikke gjort det, og jeg er en attraktiv dame. Anonymkode: bf5ee...2ea
mellomtomater67 Skrevet fredag kl. 18:31 #9 Skrevet fredag kl. 18:31 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ta her. Han må gjerne få seg dame på sikt, og jeg en å bli sammen med. Jeg tenker vel bare at man må si ifra dersom man skal ligge med andre, og faktisk var det han som ønsket ekslusivitet. Jeg har jo overholdt det vi avtalte, hvorfor ikke han? Jeg kunne absolutt ligget med andre på to år men har ikke gjort det, og jeg er en attraktiv dame. Anonymkode: bf5ee...2ea Men herregud dame. Du er jo ikke dum. Når dere er ff så ligger han såklart med andre!!! Han har da ligget med andre på 2 år! Slutt å lur deg selv. Og hvordan kan du stole på hva en mann sier??? Såklart sier han at han ikke ligger med andre, men han gjør jo det. Finnes ingen mann som går 2 år uten å ligge med flere når man bare er ff. Du lurer deg selv. Såklart har han hatt sex med andre enn deg på 2 år! Han er singel og fri. Ett ff forhold er ikke ekslusivt, dere er ikke ekslusive. 9 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:35 #10 Skrevet lørdag kl. 05:35 Signerer de over. Å holde på i to år, eksklusivt, uten at man skal ha et forhold, er veldig lenge. Det er helt naturlig at han leter etter en partner parallelt, og for å gjøre det må man jo ofte prøve litt ulikt. Anonymkode: 02245...4ce 2 2
Phitta Phjong Skrevet lørdag kl. 06:42 #11 Skrevet lørdag kl. 06:42 Kjør på videre. Man sier ikke nei til god sex bare fordi han søker litt annet i tillegg. Jeg har selv flere faste partnere, men liker jo å prøve nye i tillegg.
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl. 11:49 #12 Skrevet lørdag kl. 11:49 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ta her. Han må gjerne få seg dame på sikt, og jeg en å bli sammen med. Jeg tenker vel bare at man må si ifra dersom man skal ligge med andre, og faktisk var det han som ønsket ekslusivitet. Jeg har jo overholdt det vi avtalte, hvorfor ikke han? Jeg kunne absolutt ligget med andre på to år men har ikke gjort det, og jeg er en attraktiv dame. Anonymkode: bf5ee...2ea Hvordan skal han få seg dame uten å date og ha sex med andre? 4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:00 #13 Skrevet lørdag kl. 12:00 Han har sex med andre. Når en FF sier eksklusivt betyr det at han vil hun skal ha bare han slik at han ikke risikerer konkurranse og veneriske sykdommer. ALDRI at han vil overholde det. Dette er en standardfrase, jenter må lære Anonymkode: 7da74...1ee 1 1
exictence Skrevet lørdag kl. 12:00 #14 Skrevet lørdag kl. 12:00 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har jo overholdt det vi avtalte, hvorfor ikke han? Jeg kunne absolutt ligget med andre på to år men har ikke gjort det, og jeg er en attraktiv dame. Anonymkode: bf5ee...2ea Det er vel mulig at han og har overholdt det å ikke ligge med andre. Men hvis en annen tiltrekkende mulighet byr seg så ønsker han å avslutte først med deg. Han har jo ikke gått til det skrittet endra med din venninne. Jeg tenker at hvis dere har snakket om å være eksklusive, hadde jeg trodd og kunne godt tenke meg at det var slik gjensidig. Hvorfor skal du spørre om noe med det, og hva da? Dere er jo ikke kjærester. Jeg fikk til slutt for sterke følelser til en som ikke ville være kjærester med meg, at jeg sa til ham at jeg ønsket og trodde det beste var for oss begge å avslutte det helt med oss. Og så gjorde vi det. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:17 #15 Skrevet lørdag kl. 12:17 Jeg hadde en ff der jeg ikke hadde noe problem med at han hadde andre, men når jeg visste hvem en av dem var ble det litt for nært. Det var ikke sjalusi, mer en ick. Vi er fortsatt venner, og han har kjæreste nå (en helt annen). Et egentlig glad vi sluttet å ligge sammen en god stund før de ble sammen. Hadde vært kleint å møte henne om jeg visste vi lå sammen mer eller mindre på samme tid. Hun vet at vi har hatt en greie, han er en ganske ærlig type. Anonymkode: 24097...2bc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:38 #16 Skrevet lørdag kl. 17:38 Katten.2.0 skrev (5 timer siden): Hvordan skal han få seg dame uten å date og ha sex med andre? Ved å avslutte med meg først. Jeg har jo planer om å avslutte med ham før jeg innleder noe med andre, enten det er snakk om dating eller ny ff. Ts Anonymkode: bf5ee...2ea 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:40 #17 Skrevet lørdag kl. 17:40 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har sex med andre. Når en FF sier eksklusivt betyr det at han vil hun skal ha bare han slik at han ikke risikerer konkurranse og veneriske sykdommer. ALDRI at han vil overholde det. Dette er en standardfrase, jenter må lære Anonymkode: 7da74...1ee Jeg tror du har rett. Han vet at jeg er svært ettertraktet og kan få en kjekk mann på døren innen ti min dersom jeg vil. Jeg trodde likevel på han, så naiv jeg har vært, i tillegg til at jeg har gått glipp av sex med andre hele denne perioden… ts Anonymkode: bf5ee...2ea
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:43 #18 Skrevet lørdag kl. 17:43 exictence skrev (5 timer siden): Det er vel mulig at han og har overholdt det å ikke ligge med andre. Men hvis en annen tiltrekkende mulighet byr seg så ønsker han å avslutte først med deg. Han har jo ikke gått til det skrittet endra med din venninne. Jeg tenker at hvis dere har snakket om å være eksklusive, hadde jeg trodd og kunne godt tenke meg at det var slik gjensidig. Hvorfor skal du spørre om noe med det, og hva da? Dere er jo ikke kjærester. Jeg fikk til slutt for sterke følelser til en som ikke ville være kjærester med meg, at jeg sa til ham at jeg ønsket og trodde det beste var for oss begge å avslutte det helt med oss. Og så gjorde vi det. Det kan godt være at han har vært eksklusiv med meg hele tiden, men det at han søker ny ff uten å avslutte med meg først gjør meg usikker. Det viser at jeg ikke kan stole på ham, og betyr at så snart han får muligheten ligger han kanskje med andre og velger å ikke informere meg…. Det er jo skummelt med tanke på kjønnssykdommer! Jeg har vært veldig naiv og tenkt at ff relasjonen var nok for han, siden den var nok for meg. Ts Anonymkode: bf5ee...2ea
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:44 #19 Skrevet lørdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde en ff der jeg ikke hadde noe problem med at han hadde andre, men når jeg visste hvem en av dem var ble det litt for nært. Det var ikke sjalusi, mer en ick. Vi er fortsatt venner, og han har kjæreste nå (en helt annen). Et egentlig glad vi sluttet å ligge sammen en god stund før de ble sammen. Hadde vært kleint å møte henne om jeg visste vi lå sammen mer eller mindre på samme tid. Hun vet at vi har hatt en greie, han er en ganske ærlig type. Anonymkode: 24097...2bc Skjønner godt ick’en du beskriver, er jo skikkelig ekkelt å tenke på at han ligger med andre i samme periode som han ligger med deg. Ts Anonymkode: bf5ee...2ea 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:50 #20 Skrevet lørdag kl. 17:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan godt være at han har vært eksklusiv med meg hele tiden, men det at han søker ny ff uten å avslutte med meg først gjør meg usikker. Det viser at jeg ikke kan stole på ham, og betyr at så snart han får muligheten ligger han kanskje med andre og velger å ikke informere meg…. Det er jo skummelt med tanke på kjønnssykdommer! Jeg har vært veldig naiv og tenkt at ff relasjonen var nok for han, siden den var nok for meg. Ts Anonymkode: bf5ee...2ea Er jo ikke sikkert han er ute etter ny ff, men noe seriøst? Jeg hadde sagt det til han, du flørter med venninna mi på Tinder, tenker vi avslutter. Hadde ikke sagt det på noe sur eller anklagende måte. Anonymkode: 3964a...2b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå