AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Min arbeidsplass har 1,9… den forrige har 3,5. Anonymkode: 6563f...05e 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg visste ikke at en slik nettside fantes! Fant min arbeidsplass nå og ser mange negative tilbakemeldinger som bare bekrefter det jeg selv synes. Takk, ts! Anonymkode: b9337...591 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg visste ikke at en slik nettside fantes! Fant min arbeidsplass nå og ser mange negative tilbakemeldinger som bare bekrefter det jeg selv synes. Takk, ts! Anonymkode: b9337...591 Bare hyggelig! hva fikk din arbeidsplass? Glemte å si at min på 1,9 er av kun 5, men den på 3,5 var ca 40stk. Anonymkode: 6563f...05e 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare hyggelig! hva fikk din arbeidsplass? Glemte å si at min på 1,9 er av kun 5, men den på 3,5 var ca 40stk. Anonymkode: 6563f...05e Det var 1,3 🤣 Anonymkode: b9337...591 2
EloElo Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Viste ikke om denne siden før nå.. Men jeg/vi har topp score så langt😬 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden 0,0, ikke vurdert. Det er en ganske stor arbeidsplass, så det var litt rart. Anonymkode: 44345...a7d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 0,0, ikke vurdert. Det er en ganske stor arbeidsplass, så det var litt rart. Anonymkode: 44345...a7d Sikker på at du søkte opp riktig? Men du kan jo avgi første stemme Anonymkode: 6563f...05e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Totalvurdering 4,1. Men kun 8 anmeldelser og vi er over 500 ansatte. Jeg synes for så vidt det som står der gir et noenlunde riktig bilde, men er usikker på Jobbi som portal. Ser at alle anmeldelsene ble skrevet akkurat da det ble lansert, så det virker ikke som portalen er så mye brukt lengre. Anonymkode: a542c...1a8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Har også sjekket arbeidsplassene hvor jeg vurderte å søke jobb. Bra at jeg ikke søkte! Elendige tilbakemeldinger. TS, du er best! Anonymkode: b9337...591
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Jeg er skeptisk til den siden. Tenker at det de får av evalueringer er fra forsmådde ansatte som enten har sluttet eller vurderer å slutte. Det er forbausende lite som skal til før arbeidsgiver kjenner deg igjen på skrivemåte og ordbruk, så jeg ville tenkt meg godt om før jeg hadde lagt inn en kommentar. Jeg jobber i et konsern med over 20.000 ansatte, og kun tre vurderinger har kommet inn (ingen fra min avdeling). Snittscore er 2.1. Anonymkode: c6073...43a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er skeptisk til den siden. Tenker at det de får av evalueringer er fra forsmådde ansatte som enten har sluttet eller vurderer å slutte. Det er forbausende lite som skal til før arbeidsgiver kjenner deg igjen på skrivemåte og ordbruk, så jeg ville tenkt meg godt om før jeg hadde lagt inn en kommentar. Jeg jobber i et konsern med over 20.000 ansatte, og kun tre vurderinger har kommet inn (ingen fra min avdeling). Snittscore er 2.1. Anonymkode: c6073...43a På samme måte som arbeidsgivere kan legge ut falsk positive anmeldelser. Anonymkode: b9337...591 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På samme måte som arbeidsgivere kan legge ut falsk positive anmeldelser. Anonymkode: b9337...591 Jobbi hevder at de kvalitetssikrer at de som legger ut anmeldelser faktisk jobber for den bedriften. Man må også logge inn med BankID. Så man får ikke lagt ut falske anmeldelser - visstnok. Dersom noen fra ledelsen legger ut en anmeldelse selv på egen bedrift og den er positiv, så er den jo ikke falsk. De jobber der. Anonymkode: a542c...1a8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jobbi hevder at de kvalitetssikrer at de som legger ut anmeldelser faktisk jobber for den bedriften. Man må også logge inn med BankID. Så man får ikke lagt ut falske anmeldelser - visstnok. Dersom noen fra ledelsen legger ut en anmeldelse selv på egen bedrift og den er positiv, så er den jo ikke falsk. De jobber der. Anonymkode: a542c...1a8 De fleste negative anmeldelsene nevner «dårlig ledelse». Så hvis noen fra ledelsen poster at ledelsen er fantastisk… Anonymkode: b9337...591
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden 4,3. Bare seks anmeldelser, riktignok. Offentlig. Jeg trives godt og har lett for å se for meg at det stemmer, selv om utvalget er lite. Anonymkode: af714...a8b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Totalvurdering 4,1. Men kun 8 anmeldelser og vi er over 500 ansatte. Jeg synes for så vidt det som står der gir et noenlunde riktig bilde, men er usikker på Jobbi som portal. Ser at alle anmeldelsene ble skrevet akkurat da det ble lansert, så det virker ikke som portalen er så mye brukt lengre. Anonymkode: a542c...1a8 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er skeptisk til den siden. Tenker at det de får av evalueringer er fra forsmådde ansatte som enten har sluttet eller vurderer å slutte. Det er forbausende lite som skal til før arbeidsgiver kjenner deg igjen på skrivemåte og ordbruk, så jeg ville tenkt meg godt om før jeg hadde lagt inn en kommentar. Jeg jobber i et konsern med over 20.000 ansatte, og kun tre vurderinger har kommet inn (ingen fra min avdeling). Snittscore er 2.1. Anonymkode: c6073...43a Da får vi prøve å få siden i gang igjen Med en snittacore på kun 2.1 så bør jo arbeidsplassen bry seg mer om dét enn at det kun er 3 som ha gitt anmeldelse? Hva ville du selv gitt? Anonymkode: 6563f...05e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De fleste negative anmeldelsene nevner «dårlig ledelse». Så hvis noen fra ledelsen poster at ledelsen er fantastisk… Anonymkode: b9337...591 Man må logge inn heldigvis, så én person kan bare gi én anmeldelse. Anonymkode: 6563f...05e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jobbi hevder at de kvalitetssikrer at de som legger ut anmeldelser faktisk jobber for den bedriften. Man må også logge inn med BankID. Så man får ikke lagt ut falske anmeldelser - visstnok. Dersom noen fra ledelsen legger ut en anmeldelse selv på egen bedrift og den er positiv, så er den jo ikke falsk. De jobber der. Anonymkode: a542c...1a8 Sant, men det blir kun den ene, da. Om vi sprer siden blant ansatte, så er jo ledelsen en veldig liten del av alle bedrifter . Anonymkode: 6563f...05e
Abra Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden ingen vurderinger er gitt.. Men et årsresultat på −68 274 000 kr
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden 4.8 fikk min jobb, noe som stemmer ganske godt. Man jobber ikke akkurat hardt for lønna i kommunen. Anonymkode: 5f318...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå