AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg har venner som kommer fra Finnmark og små fiskevær i Nord-Norge som har blitt utsatt for grov mobbing. Da snakker jeg ikke om litt erting men systematisk vold og utestengning. Jeg kommer fra Oslo og har også blitt mobbet, men ikke på samme måte. Jeg har vært heldig i og med at det har vært mange forskjellige miljøer jeg har hengt med. Fant jeg meg ikke til rette i ett miljø, kunne jeg bare finne et annet. Det er jo vanskeligere på små steder. Er det slik at jo mindre ting det er å finne på og færre barn å leke med, så blir det mer mobbing? Finnes det noen statistikk rundt dette? Anonymkode: 049d9...42a
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #2 Skrevet 40 minutter siden Tror ikke det blir verre enn Oslo, i alle fall ikke verre enn de miljøene jeg tenker på. Vi står egentlig til randen av militær unntaks tilstand (bokstavelig talt), pga "Norge er nummer tre på Europa-toppen over unge som bruker kokain.", så vanskelig å si - det er mye mobbing hvor narkotikaen er. Tror det blir bedre i Oslo,da, og andre steder hvor det er universiteter, ettersom en inviterer universitetsdirektører og andre relevante personer til militær befals kurs. Er svært mye narkotika kriger, bokstavelig talt (hver dag med knivstikking), så usikker på om det kan bli verre enn Oslo - en kan egentlig kjøre på, som sagt, med militær unntaks tilstand i Oslo om det blir for gale. Anonymkode: beece...61e 1 1
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #3 Skrevet 40 minutter siden Lenke til artikkelen om top 3 i kokain bruk blant unge (Slår kokainalarm: - Tatt over Norge) Anonymkode: beece...61e
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #4 Skrevet 39 minutter siden Lenke til det med militær befal kurs og akademiet: — Bør være en selvfølge at ledere i akademia søker Anonymkode: beece...61e
Grüner Skrevet 32 minutter siden #5 Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lenke til artikkelen om top 3 i kokain bruk blant unge (Slår kokainalarm: - Tatt over Norge) Anonymkode: beece...61e Hva har det med saken å gjøre?? 2
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #6 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi står egentlig til randen av militær unntaks tilstand (bokstavelig talt), pga "Norge er nummer tre på Europa-toppen over unge som bruker kokain.", så vanskelig å si - det er mye mobbing hvor narkotikaen er. Jøss, denne var helt ny for meg. Med narkotika følger mobbingen? Det er langt verre i Oslo enn andre steder? Det har jeg aldri verken hørt eller lest før. Nei, jeg tror TS er inne på noe, man har en del flere valg i Oslo kontra et tettsted med 900 mennesker. Vokste selv opp i en relativt liten by, og det var et par på hvert klassetrinn som dessverre fikk kjørt seg veldig, en slags kollektiv mobbing i tillegg til "bøllene" som sto på verst. Anonymkode: 506e4...685 1
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #7 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke det blir verre enn Oslo, i alle fall ikke verre enn de miljøene jeg tenker på. Vi står egentlig til randen av militær unntaks tilstand (bokstavelig talt), pga "Norge er nummer tre på Europa-toppen over unge som bruker kokain.", så vanskelig å si - det er mye mobbing hvor narkotikaen er. Tror det blir bedre i Oslo,da, og andre steder hvor det er universiteter, ettersom en inviterer universitetsdirektører og andre relevante personer til militær befals kurs. Er svært mye narkotika kriger, bokstavelig talt (hver dag med knivstikking), så usikker på om det kan bli verre enn Oslo - en kan egentlig kjøre på, som sagt, med militær unntaks tilstand i Oslo om det blir for gale. Anonymkode: beece...61e Siterer du riktig tråd nå? Anonymkode: 049d9...42a
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #8 Skrevet 29 minutter siden Fordelen med større byer, er som du har erfart, at det finnes flere miljøer. Blir man mobbet på små plasser, er det vanskelig å finne et annet miljø. På små plasser blir man også lettere sett av mobberne om man er ute, så mobbingen blir gjerne konstant. I større byer er det lettere å finne plasser å være uten at mobberne nødvendigvis finner deg. Anonymkode: 845bf...a53 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå